kerma menee kiinni tämän kuun lopussa, minne siirryt?
Ei kyllä vielä ihan tarkkaa tietoa, mut eiköhän se sitten selkene. Parasta olisi jos ei menis mihinkään vaan pysyis ihan kotona, ainakin tällä taloudellisella tilanteella.
*sydän* kerma... ei oo stadissa toista yhtä hyvää mestaa...
[q]Dives:
Tiedätkö minkä paikan otat kantapaikaksi tämän tragedian jälkeen?
[/q]
jaa-a...
MAITOON!!!!
Ou Jee ! Siinä se on
[q]Dives:
hesperia meni kiinni, kerma on menossa kiinni.
Molemmat lempipaikkojani ja varmasti monelle muullekkin.
[/q]
Varmaan maestron sitten.
uusi aamumesta tulossa kesäksi, info tulee julki ens-viikolla.
Meitsi alkaa jämähtelee varmaan himaan siinä tapauksessa. Ei Kerman loppumisesta toivu.
[q]super-enkuli:
Meitsi alkaa jämähtelee varmaan himaan siinä tapauksessa. Ei Kerman loppumisesta toivu.
[/q]
ei kannatta, mielummin kannusta uusia mestoja ja uusia juttuja, että tulisi samalaisia mestoja kun kerma lähi tulevaisuudessakin!!!
kohta kaikki mestat lopettaa ja meil jää vaa premi*hahjust*
[q]idi:
kohta kaikki mestat lopettaa ja meil jää vaa premi*hahjust*
[/q]
premi on ymmärtääkseni vaihtamassa omistajia joten toivokaamme laadun parannusta paikalla on kuitenkin potentiaalia.. siis tilaa katsoen.. jos ei ota edellisten omistajien aiheuttamaa huonoa maineta.
No tänäänhän tulee testattua Highlight - ehkäpä siinä uusi kantapaikka monelle klubituslaiselle
(Niin tiedoksi niille, jotka eivät ole ryhmiksessä: Klubitus goes Highlight tänään 15.5 *igor*)
[q]deni:
että tulisi samalaisia mestoja kun kerma lähi tulevaisuudessakin!!!
[/q]
kerma on helsingin http://www.click-smilies.de/sammlung0304/aktion/action-smiley-075.gif
.taidan jäädä himaan itkemään.
[q]meow:
.taidan jäädä himaan itkemään.
[/q]
Samoin!
öööh...enköhän mä tee niinkuin aina ennenkin, eli käyn hyvillä klubeilla. Ikinä en ole kermassa käynyt niin etten olisi vartavasten tullut jonkun klubin/keikan takia..
Käväisin eilen Coronan alakerrassa Club Siliconissa, on muuten aika pähee mesta.. Pikkasen enemmän ääntä ja valoa ni avott
Käykääs kurkkaa..
[q]Anime:
Käväisin eilen Coronan alakerrassa Club Siliconissa, on muuten aika pähee mesta.. Pikkasen enemmän ääntä ja valoa ni avott
[/q]
Ai sä olit sielläkin? Mut ei ollut Systemissäkään hullumpaa, ainakaan musan puolesta!
[q]Janne:
Ai sä olit sielläkin? Mut ei ollut Systemissäkään hullumpaa, ainakaan musan puolesta!
[/q]
Mjoo mä oon aika liukas liikkuja System on kans aika jees, ainaki toimii Player's Clubin kanssa Propsit Mintulle ja kumppaneille..
Eip väliä kermasta .. sitäpaitsi vaikka jokin paikka sulkeekin niin ei mun elämä klubien ympärillä pyöri. Tottakai harmittaa joskus kun hyvät mestat menee mut elämä jatkuu ..
Ja aina tulee uusia .. *joo**hymy*
hesperia meni kiinni, kerma on menossa kiinni.
Molemmat lempipaikkojani ja varmasti monelle muullekkin.