Kesän ensimmäiset helteet!
Niinhän ne ennusteissa sanoivat et olis joku 24-28 astetta tänään.
Ennoo käyny ulkona ENKÄ käy!
Mutta mutta, huomenna pitäisi olla vielä enemmän mittarissa.
aah ihanaa mikä päivä. Monta tuntia ulkona pikkusessa topissa ja tais tulla jo vähän väriäkin pintaan. Ja mummot toppatakeissaan näytti tältä 0____o
[muokattu 5.5.2004 17:36]
Joo siis oli ihanaa pelailla korista kun oli hellepäivä ja hyvä musiikki soi.
Huomenna taas lisää ja se on mukavaa
[q]Hyzenthlay:
aah ihanaa mikä päivä. Monta tuntia ulkona pikkusessa topissa ja tais tulla jo vähän väriäkin pintaan. Ja mummot toppatakeissaan näytti tältä 0____o
[/q]
Mullakin oli tollainen ilme aina kun joku kivan näköinen tyttö tuli pikkuinen toppi päällä vastaan... Kevät ja kesä on kyllä loistoaikaa... *vink**enkeli*
mäkin olin ottamassa aurinkoa *sydän*
Olin sopivasti kuvauskeikalla Porvoossa, joten päätin jäädä sinne keikan jälkeen ottamaan yhden tumman Velkopopovickyn todella lokoisalle Paahtimon joenrantaterassille. Aurinko maistui, olut ja seura olivat hyvää... Aivan loistava setti siis. *sydän*
*sydän* Kesä tuli vihdoinkin!!! *sydän*
ihanaa oli kävellä tänänä sandaaleissa pitkin stadin keskustaa ja hame +toppi päällä.. oli niin ihana lämmintä...
millois porukat lähetään hietsuun???*vink**hih*
ainoo positiivinen asia..
[q]millois porukat lähetään hietsuun??? [/q]
Me käytiinkin tänään jo kääntymässä hietsussa ja olihan siellä kymmeniä ihmisiä paikalla tosin se vessa/pukuhuonerakennus oli vielä pois toiminnasta, mikä sitten ajoi ainakin mut pois sieltä
onko se vesi viel järkyttävän kylmää vai joko siel pystyy uimaan?
Kun en jaksais lähtee vantaalta hietsuun vain sen takia et toteen et siel ei voi viel uida..
[q]mayah:
Jätskikioskin ja jokilaivojen korkkaus samana päivänä.. voiko elämältä paljon enempää toivoa?
*sydän* kesä *sydän*
[/q]
Meitsikin teki noi molemmat. ^____^
Mmmm... salmiakkijäätelöä!
tänään on kyl ollut niiiiiin ihanan kuuma päivä.
^____^
Juodaan baileyssiä sen kunniaks nammm
[q]UnityF:
Kun en jaksais lähtee vantaalta hietsuun vain sen takia et toteen et siel ei voi viel uida..
[/q]
Ei kai se ole uimalämpöistä kun vasta juhannuksen jälkeen..hrrrr...*nuha*
[q]UnityF:
[/q]
no veikkaisin kyllä, että kylmää on mä olen outo, kun ei tee läheskään aina mieli mennä uimaan kun on rannalla. Viimekin kesänä arviolta 15 kertaa hietsussa, joista yhdellä kerralla uimassa
..meni haravoidessa pihaa
hietsussa!
Yh, kirjastossa lukemassa tenttiin koko pvä.. Kohta onneks Saimaan rannalle terdelle \o/
[q]hiski:
Yh, kirjastossa lukemassa tenttiin koko pvä.. [/q]
Toiset lukevat nurmikolla*vink*
Häh, mittari näyttää +24°C.
Julistan tämän päivän viralliseksi \fuck it, teen sen huomenna\ -päiväksi.