mitä mieltä olet the napista?!

Back to häröily O

tapan sen!

Olipas taas loistavasti nimetty topicci... välillä saa oikeen tosissaan ihmetellä miten ihmisten päässä liikkuu näitä nimetessä.

Ja napista, tuntuu joitain viihdyttävän joten ei tuota kovin turhaksikaan voi kaiketi sanoa. Itse en tuosta pahemmin perusta.

vaihdoin topikin vähän paremmin ymmärrettävään muotoon!

AIka hassu keksintö.. ai sitä kyllä kauan jaksa painella eikä mitenkään mahdu mun päähän miten joku on jaksanu paiskoa sitä puolta miljoonaa kertaa... väkisinkin tulee mieleen "get a life"... mut jätän kuitenkin sanomatta. Kyllä kai sitä on turhempiakin juttuja....

hih no mä oon hyvin mielenkiintosella tuulella ja siks on tällaset topikit mut ei se mitää =D *ökkö*

pakko tähän vielä sanoo että tätä lausetta:

"...hearing the sound is just like
seeing the colors of trance and feeling
the power of acid..."
-Kai Tracid-

tuli aika hyvin hoettua toukokuussa

[muokattu 6.1.2003 02:03]

no mut kaitsu tekee niin loistavaa musaa et huh *ökkö*

Jos on yhtä tylsä tyyppi kun mä, niin se on loistavaa ajanvietettä.

Nappi on zen

paina naurunappulaa paina naurunappulaa..

no ei mulla muutakaan tekemistä ole

..ainut nappi mulle..*vink*

Mä olen painanut sitä kerran ja se riittää. Ei ole mua ainakaan innostanut, kyllä sitä kehittävämpääkin puuhaa keksii.. Mutta eihän siitä mitään haittaakaan ole.

voihan joskus painaa sitä kerran, mutta muuten on aika tylsä keksintö. Nappi voisi vaihtaa väriään tai näyttää erilaisia viestejä pistemäärän kasvaessa...

Paras OnLine peli ever!
Nappia voi painella samalla kun lukee kirjaa, kattoo telkkua jne...
Ja ennenkaikkea saat selkeän numeerisen arvon omasta kärsivällisyydestäsi.
Eli: Jos joku kysyy: Kuinka kärsivällinen olet?
voi vastata: Noin 600 000.*nauraa*

Zeta:[q]Paras OnLine peli ever!
Nappia voi painella samalla kun lukee kirjaa, kattoo telkkua jne...
Ja ennenkaikkea saat selkeän numeerisen arvon omasta kärsivällisyydestäsi.
Eli: Jos joku kysyy: Kuinka kärsivällinen olet?
voi vastata: Noin 600 000.*nauraa*

[/q]

Nii no joo.. heh... Mä olin varma et oot laittanu jonkun pikkusisaruksen painelemaan sitä nappia jollain 5 sentin tuntipalkalla... Niin mä ajattelin tehdä.

"The Owls are not what they seem."

Millaisen kuvan minusta antaa se, että The Napissa lukee minun painaneen hiiren painiketta yli 200 tuhatta kertaa aivan turhaan? Olenko mielenvikainen, idiootti vai hullu? Kenties kaikkea tuota? Millainen henkilö naputtaa hiirtä päivätolkulla, siitä mitään hyötymättä. Onko The Nappi oikeasti Zen? Ja ovatko ihmiset täällä oikeasti pöllöjä?

En mä muuten mutta ircissä siitä tuli niin iso kilpailu tuol kanavalla, että oksat pois ja pakko munkin on painaa nappulaa, etten jää muiden jalkoihin

Telkkaria samalla katsoessa menee kevyesti

kyl se on ihaan jees!!!*enkeli*

mulla toi nappi ei oikein toimi.
oon painanut sitä varmaan 100 kertaa ja oon tokana listoilla,
mä oon se vierasjoukkue.

mahtaa muita vituttaa
*ökkö*

*ökkö* the nappi *ökkö*

kuka sen on keksiny se on ihan mainio ja loistava
pistäkääs yleisii mielipiteitä tänne siitä

O