Huonoin iskurepliikki jonka olette sanonut?
[q]=Sasha=:
http://smileys.smileycentral.com/cat/11/11_14_4.gif
[/q]
"Teille, meille, vai eri teille"..
"Teille, meille vai eriTTeille"...
Joo, ei oo mulla ku huonoja iskureploja! Tyylinäyte alla:
"heimoi! Oxhyvätbileet? Hyvä Meininki! ! mul on samanlainen kännykkä! Ja ku meillä on samanlaiset kännykät, ni niiden pitäs tutustua... Joten vaihdetaax numeroita?"
tai sit vakio : "lähde mun luo jatkoille; viinaa on!" (Huooo-NO!)
[q]Eiha:
Jos ei ole tullut vielä "hey baby, why don't you come over to my place and I'll come all over your face"
[/q] Toi on hyvä!
Viron laivalla kyseltiin huonolla menestyksellä josko saatais huljuttaa pippeleitämme tyttöjen pimpeissä.
[q]merk:
---
Avernian:
Ei se mitä, vaan se miten ja kuka.
---
Jeh, tarpeeks itseluottamusta joka myös näkyy ni pääsee jo pitkälle ja saa vaikka mitä
[/q]
juu tuo on kyl totta.
mulle tuli kerran yks mies baaritiskillä juttelee. katto päästä jalkoihin. se heitti läppää just tyyliin käyksä usein täällä etc. normaalisti ei tollaset vois vähempää kiinnostaa, mut siinä vaan oli jotain, varmaan just sitä itsevarmuutta, mut ei kuitenkaan liiallisesti, joka ois kans ollu täysin turn-off.
kymmenen minsan päästä olin lupautu lähtee sen kaa bisselle.
ku olin sitä menos tapaa niin vitutti ihan törkeesti et olin luvannu sen nähä. mut sit meillä oliki helvetin hauskaa ja ihanaa. seurusteltiin puoltoista vuotta =)
[q]Verano:
juu tuo on kyl totta.
mulle tuli kerran yks mies baaritiskillä juttelee. katto päästä jalkoihin. se heitti läppää just tyyliin käyksä usein täällä etc. normaalisti ei tollaset vois vähempää kiinnostaa, mut siinä vaan oli jotain, varmaan just sitä itsevarmuutta, mut ei kuitenkaan liiallisesti, joka ois kans ollu täysin turn-off.
kymmenen minsan päästä olin lupautu lähtee sen kaa bisselle.
ku olin sitä menos tapaa niin vitutti ihan törkeesti et olin luvannu sen nähä. mut sit meillä oliki helvetin hauskaa ja ihanaa. seurusteltiin puoltoista vuotta =)
[/q]
heh, no mulla ei itsevarmuus enää siihen seurustelu-asteelle riittänyt, se tosin riippuu jo enemmän siitä vastakkaisesta henkilöstä, vaikka kivaa olikin kyseinen ilta..( ja yö) vitutti tosin ihan tarpeeks se, että ei luvattu tavata uudemman kerran
[q]kevis:
Viron laivalla kyseltiin huonolla menestyksellä josko saatais huljuttaa pippeleitämme tyttöjen pimpeissä.
[/q]
OMG!! Huljuttelu kuulostaa siltä et ollaan työntämässä jotain aivan järjettömän suureen aukkoon
Eipä ole oikeen ns. repliikkejä... sanon mitä sylki suuhun tuo*joo*
nain komealla ulkomuodolla ei mitaan repliikkeja tarvita. nainen kuin nainen lankeaa syiliini aina pelkalla silmapelilla.
No tämä oli oikeastaan jo pitempi kohtaus mutta kuitenkin:
Minä "Hei terve, mitäs jos mentäs teille ja tilattas pizzaa ja naitas?"
Tyttölö "No mä en usko että mun poikaystävä tykkäis siitä..."
Minä "Mitä, eiks sun poikaystävä tykkää pizzasta?"
ja siihen se päätty :D
ja tositarina...joskus on oikeasti hyviä hetkiä :D
tällanen mulle eilen heitettiin kun kotiovesta illalla ulos astuin.
jätkä: eihän sun päivä oo vielä pilalla?
mä: ? ei.
jätkä: jos lähdet mun kanssa bisselle niin sitten se ainakin on pilalla.
en sitten lähtenyt päivääni pilaamaan (kun oli muuta tekemistä :O ) kieltämättä hymyilytti jonkin aikaa...
Mä en oo koskaan sanonut yhtäkään iskurepliikkiä, en niin yhtäkään.
Bussi: "Oij joij eiks sul oo kylllmä.. vai onks sul sukkahousut tuol alla *vink vink* *yrittää hapuilla reittäni*"
::
Helsingin keskusta klo.03.20: "Sul on varmaan maailman kauneimmat reidet! Siis niinku O I K E E S T I ! " "riiiiight!"
Jäätelöbaari Forum. "Sä näytät ihan Kleopatralta. tollanen mysteerinen nainen"
Randon bileet: "Hei mullaki ois siellä läväreitä *vink vink* *" (viittasi genitaaleihinsa)
Oopperan edessä ratikkapysäkki: (hipahtavan näkönen n. 25v jätkä tulee vastaan hoddogin sämpylän kaa) "Hei ootteks te nähny Hesburgerin nakkisämpylää?" "häääh?" (alkaa avaamaan vyötänsä) (kaikki varmaan arvaa loput)
Tyyliin "meneex noi oikeesti läpi!?"-jutut on niin voi saatanan perkele tai tyyliin "sattux?!?" sillai no vittu sehän selvii ku otat parsinneulan ja tökkäät sillä ittees. Sit tiiät et vittu sattux! Voi herrajumala. Parhainpia on ne kun kysytään mun rintakehälävistyksistä "meneex noi niinku kokonaan sun läpi selkäpuolelle asti?!?" SILLAI JOOOO! MENEEEEEEE!!! NE ON OIKEESTI HOPEISII NOMBAREIILLEI JOTKA ON KII VITTU ERIKEEPPERILLÄ!!!!!! ÄÄÄHÄHÄHÄÄHÄÄHÄÄÄÄ!! ¨
NII! NII VITTU NIII!
(pitää koittaa vähenää v-sanaa, ei oo nättiä *iihhih*)
"Heavy penguins."
"What?"
"I just wanted to say something that breaks the ice."
En oo koklannu kyl.
[q]KittysDead:
NII! NII VITTU NIII!
[/q]
On varmaan rankkaa olla nätti tyttö :(
Osanottoni.
[q]Mikko Grönroos:
---
KittysDead:
NII! NII VITTU NIII!
---
On varmaan rankkaa olla nätti tyttö :(
Osanottoni.
[/q]
Nii. Aina joku tarjoo seksii tai kumppanuutta tai ihailua :(
Life is hard.
Rankkaa on kun kukaan ei tule koskaan pokaamaan
a) selvinpäin
b) joku sellainen joka olisi edes jokseenkin varteenotettavan näköinen
c) alle 50v
Kun pitää aina olla pirun kännissä ja hyökätä päälle kopeloimaan
Olenkohan mä livenä jotenkin pelottava, mun koskaan kukaan kiva ei ole koskaan tullut pokaamaan.. Tai sitten se on vaan ollut niin hienovaraista etät en ole tajunnut. On se vaikeeta
[q]KittysDead:
[/q]
Rankkaa on ku palkkakaan ei tule ilman töitä. Jos ongelma on se, et vääränlaiset porukat yrittää pokata, olis varmaan loogisin ratkaisu...
... tyttörakkautta, ootko harkinnut?
[q]KittysDead:
a) selvinpäin
b) joku sellainen joka olisi edes jokseenkin varteenotettavan näköinen
c) alle 50v
Kun pitää aina olla pirun kännissä ja hyökätä päälle kopeloimaan
Olenkohan mä livenä jotenkin pelottava, mun koskaan kukaan kiva ei ole koskaan tullut pokaamaan.. Tai sitten se on vaan ollut niin hienovaraista etät en ole tajunnut. On se vaikeeta
[/q]
Käytkö itte koskaan jututtamaan mielenkiintosen olosta tyyppiä? Ei se oo vaan miesten hommaa se pokailu.
tämmönen tuli mieleen heti ekaks.
kaverin töissä oleva tyyppi oltiin samassa pöydässä ei ees juteltu ja kun se lähtee menee meen perään ja sanon meilt saa näit laatikoit ja annan käyntikortin.....
vähän sen muijan naama venähti siin tilantees.
näin jälkeen päin vaan*nauru*
[muokattu 21.4.2004 12:43]
[muokattu 21.4.2004 13:01]