Mikä musiikki on parasta "SEN" homman aikana?

Back to häröily O

Soul Captain Band - Vauvantekohomma, repeattinä koko ajan... ainakin riittää hymyä koko ajaksi... oikeestaan tsillaava musakki on parasta... kiksukin menee... riippuu ihan millä fiiliksellä sitä lähtee leikkiiin mukaan

[q]Pablo:
ei tule mitään musiikkia mieleen mikä olisi hyvä. parempi ilman :)
[/q]

aivan, tulikin täs varottava esimerkki mieleen:

Ei ainakaa telkkarii kannata jättää auki,

sattu kerran sellanen juttu et just ku tyttöystävän kaa päästy alkuun ni pamahtaa sielt olohuoneest sit että ”hyvä alku asento” jostai ihme liikuntaohjelmasta,

”tiputtiin” molemmat melki sängyst, no hommat jatku sit hepulin jälkeen

[q]terrae:
Ei mitään musiikkia.

Siinähän menee keskittymiskyky ja kaikki ku alkaa väkisinki musiikkeja miettimään.
[/q]

Samaa mieltä olen :)

Carbon Based - Cyclone *sydän*

ei ole vielä sen voittanutta löytynyt

mut lähelle yltää muutama Cradle Of Filthin biisi

En kyllä mitään itseasiassa.. Hyvin harvoin on soinut jotain, jos niin ihan sekatavaraa mitä playlistiltä löytyy.. Litslots äänet on paljon mielenkiintoisempia kuin jotkut hemmetin ailaiktömuuvit-biitit

[q]Jonulih:
Litslots äänet on paljon mielenkiintoisempia kuin jotkut hemmetin ailaiktömuuvit-biitit
[/q]
Muahhaah... Ai kun olet oikeassa!*nauru*

[q]Astaroth:
---
Jonulih:
Litslots äänet on paljon mielenkiintoisempia kuin jotkut hemmetin ailaiktömuuvit-biitit

---

Muahhaah... Ai kun olet oikeassa!*nauru*
[/q]

Kerrankin joku on samaa mieltä kanssani. *jiihaa**nauru*

se vähän riippuu mielialasta ja sillee..joskus mansonii*pahis* joskus jtn hissumpaa!!!*hymy*

Proteuksen livet toimii rytmittäjänä........ Noei, ambient menee oikeen hyvin :)

hard Tekkkno!*grr* Andreas Kremerii, dj Rushii, D.A.V.E the Drummerii..... Kovaa ja raskasta sen olla pitää!

Ilmeisesti tää topicci on viety seksuaaliseen kanssakäymiseen vastakkaisen sukupuolen kanssa vaikka, itse topicin kirjoitusasun voi kukin käsittää mieleisekseen. On se kummaa, että vaikka Suomessa on kuitenkin vapaa ilmapiiri, on asioista vaikea puhua niiden oikeilla nimillään. Miksei topicissa voi lukea seksin tuon ”SEN” homman sijasta. Itseäni ainakin häiritsee tuo enemmän. Mutta sitten itse asiaan.

Mulla tuppaa soimaan musiikki kämpillä yleensä kokoajan, ja se musiikki jolla on ajauduttu kyseiseen tilanteeseen jatkaa soimista. Yleensä kuitenkin playlistiltä löytyy seuraavanlaisia kappaleita kun jonkun naaraan olen saanut houkuteltua ans..

Monoa, Massive Attackia, pepunhierontajunkkaa, ja muita rauhallisia vedätyksiä. Pääpaino kuitenkin kulkee kauniissa ja herkässä musiikissa eli trip-hopissa, (nu-)soulissa, leijuvassa ambientissa, jne.

[q]Gnizhak:
Ilmeisesti tää topicci on viety seksuaaliseen kanssakäymiseen vastakkaisen sukupuolen kanssa vaikka, itse topicin kirjoitusasun voi kukin käsittää mieleisekseen. On se kummaa, että vaikka Suomessa on kuitenkin vapaa ilmapiiri, on asioista vaikea puhua niiden oikeilla nimillään. Miksei topicissa voi lukea seksin tuon ”SEN” homman sijasta. Itseäni ainakin häiritsee tuo enemmän. Mutta sitten itse asiaan.
[/q]

okei, kysytään sitten: Mikä musa on parasta ”NUSSIMIS” homman aikana?

Mä soitan ainoastaan omia housevedätyksiäni ja pidän välillä aina taukoa ja käyn säätämässä eekua, volaa, etc. Sit tietty vinyyleitä on kiva soittaa, käy vaan viiden minsan välein vaihtamassa levyä :P

Suorituksen aikana muodostuvat live äänet...pystyy keskittymään oleelliseen...*vink*

[q]Ana:
Sit tietty vinyyleitä on kiva soittaa, käy vaan viiden minsan välein vaihtamassa levyä :P
[/q]

Siis täh, jouduks vaihtamaan levyä ”SEN” aikana!? Sä oot hidas!

[q]Tipsu:
Suorituksen aikana muodostuvat live äänet...pystyy keskittymään oleelliseen...*vink*
[/q]

”Pure sitä tyynyä, tää on helvetin hyvä tää nostatus!

Mut sinänsä aika raakaa kutsua rakastelemista ”suoritukseksi” :D Tosin, riippunee tilanteesta, kumppanista ja paikasta..

[muokattu 16.8.2004 15:54]

[q]Ana:
Mä soitan ainoastaan omia housevedätyksiäni ja pidän välillä aina taukoa ja käyn säätämässä eekua, volaa, etc. Sit tietty vinyyleitä on kiva soittaa, käy vaan viiden minsan välein vaihtamassa levyä :P
[/q]

Seuraavaks voisit koettaa nussia takaapäin kun TEET sitä biisiä, midikiippari ja hiiri vaan selän päälle ja näppis johonkin käden ulottuville. Logicci auki ja...

Samalla voi esim virittää mikrofonin sopivasti niin saa AITOJA ambienssisaundeja, kyllä ne toimii (tjeu. french kiss). Samalla voit houkutella jonkun tohon touhuun niillä klassisilla sanoilla ”Joo, mä teen susta tähden”.

[q]Ana:
Mut sinänsä aika raakaa kutsua rakastelemista ”suoritukseksi” :D Tosin, riippunee tilanteesta, kumppanista ja paikasta..
[/q]
Emmä tiedä, mut mun mielestä se on lähinnä myös rujoa kutsua sitä harrastukseksi. (”Harrastiko seksiä xx:n kanssa”). Onhan se joillain tietenkin säännöllistä toimintaa ja vaatii keskittymistä ”suoritukseen” ja välillä jopa joutuu treenailemaan yksin.. mutta siis silti.

[muokattu 16.8.2004 16:00]

[q]Gnizhak:
Seuraavaks voisit koettaa nussia takaapäin kun TEET sitä biisiä, midikiippari ja hiiri vaan selän päälle ja näppis johonkin käden ulottuville. Logicci auki ja...

Samalla voi esim virittää mikrofonin sopivasti niin saa AITOJA ambienssisaundeja, kyllä ne toimii (tjeu. french kiss). Samalla voit houkutella jonkun tohon touhuun niillä klassisilla sanoilla ”Joo, mä teen susta tähden”.
[/q]

”Hi honey, I think you'd make a great singer for my new trance project. Yeah, that's it, just bend over.. Pretend it's a microphone.” Reese, Amen ja 'Jasmiini' kuustoista vee :D

Nerokasta!

[q]Gnizhak:
Emmä tiedä, mut mun mielestä se on lähinnä myös rujoa kutsua sitä harrastukseksi. (”Harrastiko seksiä xx:n kanssa”). Onhan se joillain tietenkin säännöllistä toimintaa ja vaatii keskittymistä ”suoritukseen” ja välillä jopa joutuu treenailemaan yksin.. mutta siis silti.
[/q]

Khehe :D

En mä vaan kutsu sitä harrastukseksi. Harrastus on jotain mitä tehdään säännöllisesti ja hyvässä seurassa.

Lab-4.

[q]Tipsu:
[/q]

samaa mieltä

Olisi kiva vaan tietää mitä ihmiset laittaa soimaan rakastelun aikana? Tai jos se vahingossa oli soimassa jo. Kertokaa mielipiteitänne. Oma mieli pide on joku hyvä kiksu tai jos oikeen rankkaa meinikiä haluaa niin joku vähän nopeampi pauke.. esim HC..*hih*

O