DJ Rx - Sessions 1 nyt toimii :)

Back to miksaukset ja setit O

joo tämmönen tuli tossa aikaa sitten väännettyä, tuli useampi viisu tehtyä samalla tavalla, mutta tykästyin tähän vikoineen kaikkineen.,..

daunloudaa tästä ja tsekkaa mistä on kyse...
-> *linkki <-

ainiin ja palautetta saa tietenkin antaa...

[muokattu 15.4.2004 17:37]

[muokattu 15.4.2004 17:41]

Joutuu kyllä lataileen ku pääse himaan ja jos se vitin netti toimis ees tänää*dissaa*

prrkle.. ei anna imuilla?*nyyh*

mitä se herjaa...? itse kokeilin että toi linkki varmasti toimii ja ei ollu mitään ongelmia... hetkinen... ei kai toi prkl servu kikkaile taas...

edit: joo no eipä näytä tuo mun nettisaittikaan taas toimivan... soitin webmasterille sanoi että on linjoissa vikaa... koettakaa kestäää. :(

edit: jos toi ei tänää ala toimii pistän sen finergyn servulle pyörii :)

[muokattu 14.4.2004 11:50]

Pakko päästä kottiin ni pääsis lataa....

[q]Rx:
mitä se herjaa...? itse kokeilin että toi linkki varmasti toimii ja ei ollu mitään ongelmia... hetkinen... ei kai toi prkl servu kikkaile taas...

edit: joo no eipä näytä tuo mun nettisaittikaan taas toimivan... soitin webmasterille sanoi että on linjoissa vikaa... koettakaa kestäää. :(

edit: jos toi ei tänää ala toimii pistän sen finergyn servulle pyörii :)

[muokattu 14.4.2004 11:50]
[/q]
joo pitää tulla myöhemmin ziguilee uudestaa*joo*

hissin korjaustöiden takia servu vielä pari timmaa sulki... pitäs aueta iltapäivällä... :)

Ei saa vielä*nyyh*

[q]Orfeus:
Ei saa vielä*nyyh*
[/q]

Ei saa juu.. No toivottavasti kohta alkaa homma pelittää..*kuolaa*

joo siirrän tuon filen finrgyn servulle huomen... :)

[q]Rx:
joo siirrän tuon filen finrgyn servulle huomen... :)
[/q]

asia kunnossa....huomenna sitten..

vaihdoin servuu nyt pitäs toimii... ENJOY

*lataa*

Huhuu mikä ylläripylläri! Kunnon skräbäilyy*joo*

ylläri mullekin ku odotin miksausta tahi settiä enkä remixiä.

Itse biisistä ei juuri mitään sanottavaa ainakaan vielä, pitänee imasta alkuperäinen ja kuunnella millanen se on.

jahas, se on näköjään Ville pojalla ollut neulan/vinyylin raiskaus sessio pystyssä...
Mutta ei yhtään pöllömpi, vaikka ihan ”pikkusen” poikkeaa tutummasta linjasta...*ding*

Hmm...sanoisinko että mielenkiintosta!*nauru*Alkuperäi biisi loistava, eikä toi lisäkikkailu pahaakaa tee! Tällasii yritelmii ois kiva kuulla enemmänki klubbaris...

Niin kuin edellä mainittu sanoikin jo niin on tainu Teknari+neula saada kyytiä oikein kunnolla... Todella hyvä scratsh oikeaaan ajoitettu eli sopis piisii...ei mitään tämmö lissää....

Potkii, rokkaa, helmee

O