Poliisi - Feel The Absinth

Back to miksaukset ja setit O

Tuli tuossa viime perjantaina soitettua hyvin kummallinen setti hyvin kummallisissa bileissä ja edelleen sunnuntaina jatkuneessa mörköseitan666krapulassa päätin että todennetaanpa tuo iloittelu uusintana nauhalle ja tässä olisi.

Tämä ei todellakaan ole saundia mitä tulisi normaalisti soitettua. Voi jopa olla että jäi ”once in a lifetime”-kokemukseksi. Tosin jos joku tästä diggaili niin saa buukata, kyllä tällästäkin mielellään soittaa.


Tyyli olisi kai HardpsyNRG tms. paha sanoa.

bpm 145-160

imekää tai ette. nauttikaa tai ette. kommentoikaa tai ette.

Poliisi - Feel The Absinth

imutetaan ja kommentoidaan myöhemmin:)(:

[q]serotonot:
Tyyli olisi kai HardpsyNRG tms. paha sanoa.

bpm 145-160
[/q]

kuulostaa jo kuvauksen perusteella ihan vitun hyvältä

Edit: myös kuuntelun perusteella ROKKAA \\o/

[muokattu 5.4.2004 13:40]

kai CDn kanneksi tulee gei.jpg?

[q]drS:
kai CDn kanneksi tulee gei.jpg?
[/q]

KYLLÄ!

MITÄ VITTUU TEKEE BENNY BENASSIN
SATISFACTION TÄSSÄ

perseestä.

[q]Tres:
MITÄ VITTUU TEKEE BENNY BENASSIN
SATISFACTION TÄSSÄ

perseestä.
[/q]

koettelee tosikkojen huumorintajua. Tosin eipä tuo ihan originaali ole

[q]serotonot:
koettelee tosikkojen huumorintajua.[/q]

http://www.wellexcusemeprincess.com/

:P

[muokattu 5.4.2004 14:02]

[q]Tres:
---
serotonot:
koettelee tosikkojen huumorintajua.
---


http://www.wellexcusemeprincess.com/

:P

[muokattu 5.4.2004 14:02]
[/q]

You, my princess, are excused


<4

Ihan jees, kyllähän Skazit ja Exailet aina uppoo. Tosin pidän kyllä jäbän edellisistä miksauksista paljon enemmän. Variaatiota ei pahemmin tässä setissä ollut (ei varmaan ollut tarkoituskaan?). Ihan kuunneltavaa kuitenkin

Minkäköhän artistin biisiä Skazi seuraavaksi päättää remiksata? Britney? Michael Jackson?

[muokattu 5.4.2004 14:44]

[q]Android:
Ihan jees, kyllähän Skazit ja Exailet aina uppoo. Tosin pidän kyllä jäbän edellisistä miksauksista paljon enemmän. Variaatiota ei pahemmin tässä setissä ollut (ei varmaan ollut tarkoituskaan?). Ihan kuunneltavaa kuitenkin

Minkäköhän artistin biisiä Skazi seuraavaksi päättää remiksata? Britney? Michael Jackson?

[muokattu 5.4.2004 14:44]
[/q]
Joo tosiaan tarkoituksena oli tuollainen sairas rähinä ihan vaihtelun vuoksi. Kyllä tämän kuun aikana pitäisi olla tulossa vielä ihan kunnon trancemiksauskin kunhan saan kaverilta kunnon mikserin lainaan. Tolla toi eqttaminen on aika karvas tehtävä niinku varmaan välillä kuuluukin


toivottavasti britneyn toxic <3<3<3

[muokattu 5.4.2004 15:21]

ehdottomasti imuun tämä ja kommentti myöhemmin

EDIT:

oli kyl huippu... ei oikee mitää valittamista...
tosin toi satisfaction remix ei kolahtanu, eikä kylläkään ees huvittanu

[muokattu 6.4.2004 08:41]

hitto!!!!*aplodit*

tää niinku todellaki piristi mun aamun,kolahtaa muhun,heh, alko jo tanssijalka vipattaa!!*pahis*

...hymmm ja ehkä paras kuulemani versio satisfactionista!!!*vink**joo*

Kyllä on tanakkaa setitystä.

Eilen sen oivalsin istuessani ulkoministeriön työhaastattelussa, jonka edetessä minulla alkoi soimaan tuo Satisfactionin psykeversio päässä.

Koska mä en tätä pysty imuttamaan, niin vaadin ehdottomasti saada tän levylle ja kannessa on tietysti oltava gei.jpg tai suutun ja mustaksi muutun!

Hmmm, ihan sopivan nopeeta metässä juoksenteluun, tuli juuri testattua.Mutta on kyllä aika tasapaksua, tosin ihan loppu jäi kuulematta kun mp3-soittimesta loppui paristo.
Mutta tuo tasapaksuus, se on ollu onkelmana sun yhessä toisessakin setissä (se mikä alkoi ”who gives a shit about police” tai jotain.Se toinen minkä oon kuullu, guerilla, olikin sitten mielestäni rakenteellisesti paljon parempi.
Mutta muuten kyllä isot propsit omaperäisyydestä, harvoin kuulee tällästa nopeeta rähinäspykeä.Muutenkin on viimeaikaisessa depiksessä alkanu semmoinen ilkee soundi, tyyliin Dark Soho, kiinnostamaan kummasti.

[muokattu 6.4.2004 14:08]

skazi, exaile... :)(: tuli mieleen tästä setistä viimen pulsareitten vs proteus setti kermassa, mikä oli TODELLA jees.
Paljon mun makuun tämmönen energia psyke.

[muokattu 7.4.2004 00:55]

Hyvältähän tämä kuulostaa! Mielellään kuuntelisi lisääkin vastaavaa

Etukäteen ”pelästyin” kun luin että tuolla on satisfactionkin, koska normaalisti inhoan kyseistä biisiä. Tästä mixistä löytyvä versio on kuitenkin ehdottomasti paras versio mitä kyseisestä biisistä olen kuullut

[edit] Se ei kuitenkaan tarkoita sitä että vieläkään siitä biisistä tykkäisin

[muokattu 7.4.2004 12:27]

[q]meisi:
Koska mä en tätä pysty imuttamaan, niin vaadin ehdottomasti saada tän levylle ja kannessa on tietysti oltava gei.jpg tai suutun ja mustaksi muutun!
[/q]

Sero, pihtaas sitä miksausta jonku aikaa.
Musta Meisi on just se minkä haluun nähä :o

Aivan loistava setti. Ei tietoakaan yksitoikkoisuudesta, josta joku aikaisemmin tuolla mainitsi. Siis IMO . Tempo on juuuuuuuri loistelias, satisfactionin remix on paras ever heard, jaksaa tän tahtiin vielä ton kuluneen lalleron tampatakin. Mitään erityisiä hehkutuksia tietyistä biiseistä ei osaa tässä nyt äkkiseltään sanoa, mutta yksi ylitse muiden, on noi nostatukset ja lähdöt kohdilla 43:30 - 44:01 - *sydän* *sydän* - ehanata. genrenä tää vois olla vaikka Psypolska

Toimii sarjassaan ällistyttävän hyvin. Lisää tällaista [ ja täytyy kokeilla kyl itsekin. ]

[muokattu 7.4.2004 12:32]

O