mikä on parempaa kuin seksi?

Back to häröily O

Voisin kuvitella että laskuvarjohyppy voittaa seksin. En ole ikinä kyllä vielä kokeillut, siis tota hyppyä. Ja muutenkin vauhdikkaat urheilulajit, esim just hienolla säällä puuterissa lautailu on nannaa, samaten varmaankin jollain ferrarilla päästely. Mutta voipi olla että se johtuu siitäkin että noita tulee koettua niin harvoin että silloin kun niistä pääsee kokeilemaan, niin tuntuu taivaalliselta. Mutta asiat joista ”tavallisellakin” ihmisellä on mahdollisuus nauttia, niin kyllä seksi vie voiton, helposti.

[q]kazaa:
Voisin kuvitella että laskuvarjohyppy voittaa seksin.
[/q]

Pääsee aika lähelle, mutta ei voita

esim just nyt tää ihana aamupala *sydän*

Nukkuminen... Sitä mä rakastan ihan liikaakin, ja kaverit on huomannu sen liian usein.

[q]Jammailija:
Tanssi on vähintäänkin yhtä kivaa...*jiihaa*
[/q]
Yhdyn samaan..

musiikki ja raha, edellä mainitussa järjestyksessä...

[q]UnityF:
lasketaanko suihinotto seksiin? jos ei niin se... jos joo niin suklaa...
[/q]

hahaha *lmao*.. ei se oo seksiä, se on enemmänki niinku jodlaamista tai jotai.
Yks juttu on kyl varmaan vähän parempaa joskus mut ei sitä voi täällä kertoo piäksää jopa ton suihinoton joskus.

[muokattu 5.5.2004 16:19]

No tämähän riippuu ihan tilanteesta, fiiliksestä ja henkilöstä kenen kanssa sitä harrastaa, mutta kyllä noin niinkuin yleisesti TERVEYS on parempaa kuin seksi ja varmaankin myös vaikuttava tekijä seksin harrastamisen suhteen. Toisinaan nukkuminenkin on parempaa kuin seksi ja hyvä ruoka sekä musiikki. Ja sitten kaikki ”extreme”, joka saa adrenaliinin virtaamaan esim. pankkiryöstö ja poliiseja pakoon ajaminen*vink*
Mutta seksi on aina seksiä! Thank U GOD!*hymy*

[muokattu 5.5.2004 16:28]

WHAT IS SEX???*ding*
Have never heard about it!!
--->psybimbobambi<---

[q]alek száhala:
---
UnityF:
lasketaanko suihinotto seksiin? jos ei niin se... jos joo niin suklaa...

---

hahaha *lmao*.. ei se oo seksiä, se on enemmänki niinku jodlaamista tai jotai.
[/q]Kyllä suihinotto mun mittapuulla lasketaan seksiksi. Mielestäni seksiä on muukin kuin vain yhdyntä.

oman mussun kainalo ja huolenpito.

Ainahan se WIELÄ parempi seksi voittaa pelkän seksin!!!!

voisin melkein sanoa ettei mikään voisi tällä hetkellä olla parempaa kuin seksi....

[muokattu 7.5.2004 18:29]

[muokattu 7.5.2004 18:30]

Oikeastaan, en kyllä tiedä mikä ois parempaa kuin hyvä seksi...
Varmaankin vielä parempi rakastelu!

öhm... miksi kaikki pitää aina laittaa paremmuusjärjestykseen. Onko edes seksin voittanutta, varmaan riippuu keltä kysytään... (Tekisi mieli vastata Voodoo nuken tökkiminen neuloilla), mut ainakin yhtä ”hyvää” tai kivaa on muunlainen hauskanpito (lue bailaaminen), ylipäätään musiikki ja tanssiminen, ehkä suklaakin

Parempaa kuin seksi??? *täh*
Onks sellasta???

Mikään EI oo parempaa ku seksi..*slurps*
Paitsi seksi rakkaan ihmisen kanssa.. se tekee seksistä parempaa *sydän*

[q]Jazmine:
Onks sellasta???
[/q]

LSD ja Ilokaasu

Rantafutis!! Parempaa kuin seksi? Ehdottomasti.

[q]Jegguh:
---
Jazmine:
Onks sellasta???

---

LSD ja Ilokaasu
[/q]
heh heh

tulee usein pohdittua sanontaa ”parasta mitä voi tehdä housut jalassa” tosin sitte ku tota rupee pohtiin sä voit ajaa porchea alasti, voit lautailla kirkkaassa auringonpaisteessa täydellisessä säässä puuteri lumella alasti.. tai ainaki pipo päässä

kerro/totea/lausu oma ajatus aiheesta

itse olen miettinyt eri tilanteita.. ja todella olen havainnut että on olemassa siistimpiä asioita kuin hyvä seksi
esim. tuo lautailu huippu säässä puuterilla on sellainen asia mikä on parempaa

edit:
niin sillee viel selvennykses että tuo lumilautailu kuvaus kirjoitettaessa aiheutti mulle kylmiä väreitä... ...tahtooo sveitsiiiin....

[muokattu 4.4.2004 14:19]

O