mikä on parempaa kuin seksi?

Back to häröily O

Lauantainen morkkiskrapula. Selkeesti parempaa kuin yksikään seksi.

[q]cjet, 18.11.2006 12:37:
[/q]

Ja jos vieressä makaa vielä sotanorsu, jonka nimeä ei muista, niin pitää tuplasti paikkansa!

Sauna.

Emt, mut oon kuullu

Rakastelu ... aivan uskomatonta.

[q]Avernian, 18.11.2006 22:43:
---
cjet, 18.11.2006 12:37:

---

Ja jos vieressä makaa vielä sotanorsu, jonka nimeä ei muista, niin pitää tuplasti paikkansa!
[/q]

Vähä sillee pöhkö kyssäri imho, et meinaaks tää ny niinku parasta seksiä mitä on ikinä ollu vai keskimääräistä panoa?

Ja siis niinku sellasen jörnimistä jonka sukunimeä ei muista vai rakkaansa rakastelua?

Hyvä pointti Ana.

[q]Ana-5000, 19.11.2006 16:39:
Vähä sillee pöhkö kyssäri imho, et meinaaks tää ny niinku parasta seksiä mitä on ikinä ollu vai keskimääräistä panoa?

Ja siis niinku sellasen jörnimistä jonka sukunimeä ei muista vai rakkaansa rakastelua?
[/q]

Totta... Ei kait rakastelua rakastamansa ihmisen kans voita mikään... Mut panon voittaa monikin asia;)

-Sauna+kalja+safkaa
-biletys (miel viel jossaki konepippalois hyvässä seurassa)
-Kesäilta, pari kaljaa ja toki hyvässä seurassa
-Kalastus kesäyönä kello 4.30 järvellä
-Matkustaminen
-Kun muija käyttää suutaan.... Mihin tarkoituskeen voi moni itse päätellä;) Mut se hakkaa seksin kyl monesti!

ei mikään

Kyllä seksin voittaa ehdottomasti rakastelu ja sitä ennen tapahtunut kiihkeä esileikki

- Krapulaseksi.

- Ja +160km/h motarilla Rob Zombien Superbeastin soidessa taustalla

[q]kottarainen, 19.11.2006 19:23:
Halailu, toisen kainalossa nukkuminen ja suukottelu, mut ei ne silti kauheesti parempia ole kuin kunnon paneskelu*blush*
[/q]

ihan totta myös tämä ! ! hinkuttaminen (joka useassa tapauksessa johtaa seksiin) on myös aikas uleeta

[q]Miinapiina, 19.11.2006 22:56:
---
kottarainen, 19.11.2006 19:23:
Halailu, toisen kainalossa nukkuminen ja suukottelu, mut ei ne silti kauheesti parempia ole kuin kunnon paneskelu*blush*

---

ihan totta myös tämä ! ! hinkuttaminen (joka useassa tapauksessa johtaa seksiin) on myös aikas uleeta
[/q]

Minä yhdyn kans tähän! Mielummin kiehnäisin 4 tuntia, suukottelisin ja halisin, kuin harrastaisin seksiä 15-20 minuuttia. Kyllä se homma ennen sitä seksiä on parasta. Tai noh... hmm...

[q]AnnaBananah, 19.11.2006 23:33:
---
Miinapiina, 19.11.2006 22:56:
---

---

---

Minä yhdyn kans tähän! Mielummin kiehnäisin 4 tuntia, suukottelisin ja halisin, kuin harrastaisin seksiä 15-20 minuuttia. Kyllä se homma ennen sitä seksiä on parasta. Tai noh... hmm...
[/q]

molempi parempi... hehe... toi hinkuttaminen vaiks 4 tuntii on tosissaan mahtavaa mut se mitä siitä seuraa on kans todella mahtavaa... jos se vaan tapahtuu sellasen ihmisen kanssa et on kemiat kohillaan ni ULEETA ! ! ! !

EINIINMIKÄÄNIKINÄMAILMANISOINPISTE!!!!!!!!!!!1

Se pitää yllä henkistä ja ruumiillista hyvinvointia ja seksin puuttuminen saa ihmisen tekemään rikoksia.

No jos ootte ikinä joutunu kokee jotai jatkuvaa kanijyystöö ni sen voittais 100 000 000 - 0 vaik levyjen soitto*sydän* Ei mitään halailuja ja läpälässynläätä!

[q]Miinapiina, 19.11.2006 23:37:

---

---

molempi parempi... hehe... toi hinkuttaminen vaiks 4 tuntii on tosissaan mahtavaa mut se mitä siitä seuraa on kans todella mahtavaa... jos se vaan tapahtuu sellasen ihmisen kanssa et on kemiat kohillaan ni ULEETA ! ! ! !
[/q]

tasan tarkkaa näin

mikä olis muka parempaa ku seksi ? - ne on tekosyitä tai sit esileikkei

edit: conclusion - siis seksiä parempaa on tietenkin rakastelu !

[q][TranceCore], 1.12.2006 17:10:
---
Miinapiina, 19.11.2006 23:37:

---

---

---

tasan tarkkaa näin

mikä olis muka parempaa ku seksi ? - ne on tekosyitä tai sit esileikkei

edit: conclusion - siis seksiä parempaa on tietenkin rakastelu !
[/q]

jokseenkin näin!!!!!

[q]Infiana, 1.12.2006 20:05:
rakastuminen *sydän*, ja tietty seksi sen ihmisen kanssa
[/q]

tuon kun saisikin tuntea pitkästä aikaa. ja vielä jonkun semmosen kanssa jolla on samoja tunteita.

[q]KittyCleo, 20.11.2006 00:11:

seksin puuttuminen saa ihmisen tekemään rikoksia.

[/q]

Miksen mä sit oo jo linnassa

Ihan mikä vaan!

O