mikä on parempaa kuin seksi?

Back to häröily O

Seksi montamontamonta kertaa putkeen

.....IIIIIIIIIIIIIIIIIson miehen kanssa......

nukkuminen

[q]Sade*:
Parempaa kuin seksi on kyl ehdottomasti kuuma vaahtokylpy+kynttilöitä+lasi jotain juotskii *sydän* Aivan mahtava fiilis.
[/q]

En tiedä voittaako kuuma vaahtokylpy seksin, mutta
ainakin kuuma vaahtokylpy nousuhumalassa kylpyankan
kanssa on varsin viihtyisä kokemus.

Ei mikäääään. Mutta tässä muutamia aika hyviä fiiliksentuojia:
- hyvä nousuhumala (illan ensimmäiset juomat eritoteen tuo tämän tilan)
- kuuma suihku bileiden jälkeen
- saunominen oluen kera
- rankan kuntosalikäynnin jälkeinen fiilis kun saa vielä kunnon päivällisen alle.
- ja mitä ihmettä - meinasin unohtaa: ne fiilikset mitä hyvä musiikki tuo. huh ehkä noista kaikista tärkein!!!

[muokattu 30.6.2004 11:49]

Kebab

[q]TechI:
Kebab
[/q]

Joka sanoo muuta on väärässä.

Se ”peli” ennen seksiä on parasta!

[q]Mr.D:
Se ”peli” ennen seksiä on parasta!
[/q]

Sais vaan...

Semmonenkin tuli mieleen, että jos on IHAN_HIRVEE_PASKAHÄTÄ, ni eikös maailman autuain ja onnellisin tunne oo se kun pääsee pöntölle?

[muokattu 1.7.2004 23:49]

[q]Nacu:
Semmonenkin tuli mieleen, että jos on IHAN_HIRVEE_PASKAHÄTÄ, ni eikös maailman autuain ja onnellisin tunne oo se kun pääsee pöntölle?
[/q]
Viisas mies sanoi kerran: ”Paskalla käyminen on ainoa nautinto, johon mies ei jää koukkuun.”*nauru*

Savulahna

[q]Howdy:
Savulahna
[/q]

[q]Howdy:
Savulahna
[/q]
*piis**nauru**piis*

Cocktail-suolakurkut.

Vieläkään en ole keksinyt mikä olisi parempaa.....*ding* Nytkin tekee mieli,hih *kuolaa**plur**pihkassa**sydän**piis**aplodit**hali**pus**sydän**plur*

noh tota... täs yks allekirjottanu ottelee sanojaan takas... näin ihanaan vahvaan seurustelu suhteeseen päästyäni tossa hetken pohdittuani vaihtaisinko ihana rakastelu yön / snoukka retkeen puuteriin... tosin käytin mielikuvaa ylläs xD niin toi yö kullan kans vei kyl pointsit kotiin...

Lokkien perässä juoksu kännissä!

Suuseksi*blush* tai no,yhtä kivoja molemmat...ja nukkuminen ja hyvä ruoka tulee heti kakkosena...

se fiilis mikä on joka aamu kun herää ja tietää että on olemassa ihminen jota rakastaa ja joka rakastaa takas.

Kyl seksi kivaa on, mut sen hetken hekuma sijaan valitsen kyl mieluummin ton jatkuvamman version toisen tuottamasta hyvästä olosta

tulee usein pohdittua sanontaa ”parasta mitä voi tehdä housut jalassa” tosin sitte ku tota rupee pohtiin sä voit ajaa porchea alasti, voit lautailla kirkkaassa auringonpaisteessa täydellisessä säässä puuteri lumella alasti.. tai ainaki pipo päässä

kerro/totea/lausu oma ajatus aiheesta

itse olen miettinyt eri tilanteita.. ja todella olen havainnut että on olemassa siistimpiä asioita kuin hyvä seksi
esim. tuo lautailu huippu säässä puuterilla on sellainen asia mikä on parempaa

edit:
niin sillee viel selvennykses että tuo lumilautailu kuvaus kirjoitettaessa aiheutti mulle kylmiä väreitä... ...tahtooo sveitsiiiin....

[muokattu 4.4.2004 14:19]

O