Pain On Creation - V8 (170bpm)

Back to biisit ja remixit O

tässä taas yksi raita - jonka joku on saattanut kuulla jopa bileissäkin!

tyylilaji yllättäen: Hard Nrg 170bpm

EDIT: Linkki poistettu promolevyyn tulevan paremman version takia. Kiitos paljon palautteesta!

[muokattu 6.3.2004 12:34]

[muokattu 23.3.2004 15:07]

Tää on tosi potkivaa tavaraa mun makuun sekä toimii myös livenä todella hyvin, eikä ole vieläkään kyllästyny vaikka yli kuukauden oonki tätä päässy hehkutteleen*sydän*
Odottakaas vaan kun kuulette Lush piisin*plur**pahis*

imuun ja palautteet editoimalla ...

EDIT: ai tää olikin tää, olikohan se nyt damienin setis, hyvä biisi, genreensä nähden mutta ehkä vähä perus mulle...

onkos pojilla aikomusta julkasta näitä biisejä jollakin labelilla, varmaan menis kaupaksikin...

[muokattu 3.3.2004 16:46]

kova mainoskampanja alkaa tässä kuukauden sisällä kun saadaan järkevät nettisivut ja ”bändin” ulkoasu kuntoon!

hyvä.toimiva.edes äänenlaatu ei häirynnyt kovasti. kyllä on soinut bileissä. lisää. lisää. lisää. =). *plur”.

Nonnnni. Hyvähyväbiisi eipä voi valittaa!

Ihan hyvältä kuulosti

eikös tää kulkenu ennen nimellä belong?

[q]SiSu:
eikös tää kulkenu ennen nimellä belong?
[/q]

Joo kyllä se pitää paikkaansa.
Vaihdettiin nimi vähän järkevämpään (meidän mielestä).

Hyvvee paukutusta*joo* Selkeä ja toimiva rakenne!!
Hitto toi nousu ois voinu olla vielä pitempi
ja antanu odottaa itseään pitempään...
Muuten kyllä tod. hyvää matskua!!=)

Hyvä poijjaat! *hali**sydän*

pump pump pump pump pump pump pump
pump pump pump pump pump pump pump tung digi tung di
pump pump pump pump pump pump pump digi däyä dou gou
pump pump pump pump pump pump pump
hell yeah! yhdellä adjektiivilla kuvaten :
munakas.

vai oliko se syötävää.

no ihan vitun tomiva raita. tahtoo polskaamaan!

Tää on taas tätä Pain On Creationin perustäydellistä menoa!
Tässä on kaikki kohdallaan. Aivan mahtava nousu. Kaikki on niinkuin pitääkin olla.*pahis**pahis*
Ehkä yhden miinuksen löysin.Aivan kuin olis vaihto tulos, lopussa tietenkin.*täh* IMO
tai sitten mun korva taas pettää.

niinkuin tuo Orfeus tuolla sanoikin, oottakaa vaan sitä Lushia.*vink*

Hyvä murut! Jopa minä tykkään tästä, vaikka muuten proge naisia olenkin...*aplodit*

VOI S......TANA!!!!

Meinasi paikat hajota kun oli pakko nuosta tuolin äärestä jopa himaas hieman keikuttaan persettä!!!!

Helevetin hyvä!!!!

Mut et tosiaan sitä Lushia odotellessa....sucker`s

[q]god_of_moves:
VOI S......TANA!!!!

Meinasi paikat hajota kun oli pakko nuosta tuolin äärestä jopa himaas hieman keikuttaan persettä!!!!

[/q]

Tää kyl joutu repeemään ku kuvittelin ton sieluni silmillä..

joo kyl...hyvinhän tää pauhaa...basslineen toivoisin jotain vaihtelua...toi umpaah umpaah syö pahasti...

Jees jees. Tääkin on kieltämättä hyvä, mut tossa 2min kohalla oleva soudi vois kyl ehkä olla vähä toisen lainen. Mun mielestä siit vois ottaa vähä noisee pois ja soittaa vähän alempaa. ...?...

Tästäkin tulee varmaan lisää palautetta kunhan kerkeän kuunnella vähän pidempään biisiä.

Tämä on hyvä kappale, vielä parempi ”vähän” pitchattuna. Prkl Pablo, pitää yrittää tiputtaa teidän kappeleet mixistä postiin nyt viikolla. Vähän on tökkiny liikaa tää postittaminen nyt meitsin päässä...

[muokattu 10.3.2004 08:12]

[q]Damien:
Tämä on hyvä kappale, vielä parempi ”vähän” pitchattuna. Prkl Pablo, pitää yrittää tiputtaa teidän kappeleet mixistä postiin nyt viikolla. Vähän on tökkiny liikaa tää postittaminen nyt meitsin päässä...

[muokattu 10.3.2004 08:12]
[/q]

Ei se mitään, take your time!

O