Uusi klubi aukeaa: UniQ

Back to yleinen bilehöpinä O

Onkos ketään muita joilla kutsu avajaisiin? nyt torstaina...

Ei oo kiva yksin mennä

[muokattu 2.2.2004 13:56]

milloin aukeaa ja missä?

Aukeaa kutsu vieraille 21.00 helsingin keskustassa (pistän osoitteen kun pääsen kotiin) muille klubi aukeaa 23.00.

Pitää käydä ainakin katsomassa..

[q]blaine:
Aukeaa kutsu vieraille 21.00 helsingin keskustassa (pistän osoitteen kun pääsen kotiin) muille klubi aukeaa 23.00.

Pitää käydä ainakin katsomassa..
[/q]

ööh, jahas.. millaisesta klubista on tarkalleen kyse? tosin vois kyl sitä kait tullakin =). mutta mistä kutsu? =o

angelus:

Netissä oli joskus joku kilpailu/kysely johon ilmottauduin... ne mainostaa ”stadin viilein baari (-5c)”

http://www.uniq.fi/ -- sivut, mut ne ei näytä olevan viel valmiit :)
Joku teinimesta siitäkin kait tulossa....

Mie sain kutsun :] Hassua ettei se ollut +avec.. mutta kai sitä yksinäänkin pärjää, jos kukaan ei ilmoittaudu lähtemään seuraksi

Mutta joo.. sen käsityksen mäkin sain, että se olisi ihan tavallinen ”teinimesta”. Täytyy silti käydä katsastamassa. Eipä mulla mitään muutakaan torstai-illaksi ole suunnitteilla :)

[muokattu 2.2.2004 14:09]

aah hei! eikös toi ole se mesta, jossa on se -5°C oleva ns. chilli missä voi vähän viilentyä tjsp.? tosin.. pers. ei oikein nappaa torstaina meno mihkään, muuten kyllä

[q]BlueWind:
Mie sain kutsun :] Hassua ettei se ollut +avec.. mutta kai sitä yksinäänkin pärjää, jos kukaan ei ilmoittaudu lähtemään seuraksi
[/q]

Noni! en oo ainut! katotaan jos vaikka olis ennemminki lähtijöitä täältä ni mennää porukalla

Niinja: osoitehan oli Yliopistonkatu 5

[q]BlueWind:
Mutta joo.. sen käsityksen mäkin sain, että se olisi ihan tavallinen ”teinimesta”. Täytyy silti käydä katsastamassa. Eipä mulla mitään muutakaan torstai-illaksi ole suunnitteilla :)
[/q]

taitaapi olla on the rocksin yms omistama paikka, eli ihan tavallinen teinimesta :)

K24, eli aika paljon teinejä paikalla!

mul on kanssa kutsu tonne

k24, vähemmin teinejä (toivottavasti ite ees pääsis *nauru*)

mun kutsu kertoo avajaisten olevan ke:na 4.2 ja 20.00 alkaen.. ?

copacabanan tilalle näyttäis aukeevan... en mee :)

[q]tonppa:
mun kutsu kertoo avajaisten olevan ke:na 4.2 ja 20.00 alkaen.. ?
[/q]

*täh* aika outoa... ehkä sit kutsui tuli niin monille et piti pistää kahelle eri päivälle? :)

[q]Wert:
copacabanan tilalle näyttäis aukeevan... en mee :)
[/q]
”Copacabanan tiloihin aukeaa vaiheittan kolme eri ravintolayksikköä. Ensimmäiseksi avattiin espanjalaistyylinen illallisravintola La Bodega. Myöhemmin alakertaan aukeaa myös klubi.” kertoo uusin City.

Enpä pääse paikalle mutta olisi kiva tietää millainen paikka on tulossa Copacabanan tilalle.

[q]tonppa:
mun kutsu kertoo avajaisten olevan ke:na 4.2 ja 20.00 alkaen.. ?
[/q]

Mä ymmärsin kans, et avajaiset on keskiviikkona..

Vuoden kuumimmat avajaiset kapungin viileimmässä yöklubissa torstaina 5.2.2004 klo 21. Mukana suomen kuuluisimmat nimet, Suomen jäätävin baari (-5c) ja bileet, joista puhutaan varmasti pitkään.

Aika hehkutusta... Näkeepähän sitten

Itse ainakin ymmärsin yhden uutispätkän perusteella, että tuo koko klubi on -5 asteessa.. Jossain etelässä tuollainen voisi toimia, mutta täällä tuskimpa. Olen ainakin ymmärtänyt, että harva viihtyy viileässä ja varsinkin kun tulee jostain -20 asteen ulkoilmasta sisälle, ni moni toivoo sitä lämpöä. Itse tuskin menen katsastamaan paikkaa, mutta mielenkiinnolla luen kyllä kommentteja.

O