Alek Száhala - Desagoon Juniper

Back to biisit ja remixit O

Taas on tämä yhden miehen polkkaorkesteri räveltänyt jotakin kasaan. Varmaankin hommailen tohon päämelodiaan vähän tyylikkäämmän leadin.

Desagoon Juniper, 9\'19 - freeform

Ja niille jotka eivät vielä Man eatenia ole kuulleet, siitä previkka löytyy sivujeni downloadseista ja finrg.comista.

pängpäng

Lataukseen!

Toimii mulle ihan hyvin:) Aistin ehkä jotai joka tuo mieleen caballon:) Eipä pettänyt tää polkkaorkesteri vieläkään! Ei ehkä paras mut kuitenkin tosi hyvä ja jos vielä parannuksia on tulossa niin siit vaan plussaa!

Unilaulun vastapainoks vähän pidempi piisi. Hyvin olit kyllä soveltanu pianot tällaseen piisiin. Räväkkätä meininkivä!

bassolinja paikoittain kökkö, en tie johtuuko vaan mun mausta....

muuten toimii, ei kyl pääse top 5 alekkien joukkoon mutta hyvä niinkun sulla aina...

aika rohkea/härö rakenne tossa... tykkään... joskin vähä pitkähkö, 6-7 minsaa alkaa mulle nykyään yks biisi jo riittämään... tosin huomioon ottaen 2min intro erittäin kohillaan viel toi 9 ja risat... aika rauhallinen kyl sun tekemäks...

Hyvää tuotosta jälleen kerran *joo**piis*

Kylläpäs on taas miellyttävän kuulonen biisi, kuten kaikki muutkin sun tekeleet. Mukavan rauhallinen biisi*piis*

[muokattu 30.1.2004 16:00]

Vitti oonkohan tulossa wanahaksi *nauru*.. täytyy varmaan kähmiä tota biisiä enemmänkin niin saadaan se rankempi puoli esiin siitä.

[q]alek szahala:
Vitti oonkohan tulossa wanahaksi *nauru*.. täytyy varmaan kähmiä tota biisiä enemmänkin niin saadaan se rankempi puoli esiin siitä.
[/q]

Asiaa*piis* toi on semmonen rentoutus biisi*hih*

Vittiku ei uskalla laittaa mitään rankkaa saundia näillä mun laitteilla ettei käy kun anmitzcuacalle. tulee vitullista puuroo

Pitäs päästä johonkin kunnon studiolle tekemään mixdownit piiseistä. bää.

[q]alek szahala:
Vittiku ei uskalla laittaa mitään rankkaa saundia näillä mun laitteilla ettei käy kun anmitzcuacalle. tulee vitullista puuroo

Pitäs päästä johonkin kunnon studiolle tekemään mixdownit piiseistä. bää.
[/q]

:D

Toi piano-saundi kuulosti vähän generalmidiltä, muuten ihan ok.

Tän ku kuulis viel livenä ni sais varmaa mukavan kylmii viboja, iha kiva

Nam mikä biisi... hmm, niin joo... Nam puurokin on hyvää (anmitzcuaca)*vink*
Keittele lisää puuroa, tulee hyvä fiilis

Wohoo! Lisää tämmöstä! Ihan ehdottomasti paras biisi, mitä on tullut kuultua pitkään aikaan :)

ROK ON!

loistokasta settia ei mulla muuta ku etta ^__^b

Tämä on kyllä todella mielyttävä viisu, varsinkin nuo piano pimputukset antaa hyvän fiiliksen. Eipä oikein mitään huonoa sanottavaa tästä.

O