huonot lahjat

Back to häröily O

Mikä on sellanen lahja mitä ootte saanu joltain mistä on meinannu tulla itku ja menny herne nenää!!!

Siis joululahja vai yleensä jokin lahja??

trix:[q]Siis joululahja vai yleensä jokin lahja??[/q]

ihan lahja yleensä oli se joulu tai joku muu!!

Mä en ainakaan muista saaneeni mitään sellaisia.. Tosin tyyliin mummilta saadut pienet ja sievät korut hautautuu yleensä laatikon pohjalle, mutta ei niistä nyt herne nenään mene.

lahja kuin lahja..tärkeintä ei todellakaan ole se mitä saa vaan se et joku haluaa muistaa! *sydän*

olipas fiksusti nimetty topikki

patis:[q]olipas fiksusti nimetty topikki[/q]

No joo olihan se ehkä vähän hätänen nimeys!!

hämmennys -> häröily

anqqa:[q]hämmennys -> häröily[/q]

Jep joo!!
*joo**voiei*

Mä olen kyllä oikeasti saanut joskus semmoisen lahjan, että itku on meinannut päästä!

Sain pienenä väärän laisen barbie auton!!

Se oli ihan kamala järkytys kun paketista tuli väärän lainen auto! Paruin ja huusin täysillä..

..itse asiaas jos tarkkaan mietin olisi parempi asettaa kysymys näin..oletko ikinä saanut hyvää lahjaa neuvomatta itse mitä haluat?

Sain Sigmund Freudin ajatuksia sisältävän 500 sivusen pokkarin. Paskaa siinä oli se, että lahjat jota silloin jaettiin oli duunipaikan lahjoja ja jokaiselle annettiin oman näköinen lahja.. Ärg. Minäkö joku freudilainen.. PYH! No onneks sain myös lelusushiveitsen ja kokkihatun.

Tanya:[q]..itse asiaas jos tarkkaan mietin olisi parempi asettaa kysymys näin..oletko ikinä saanut hyvää lahjaa neuvomatta itse mitä haluat?[/q]
Kyllä olen.

Ihan kamalan huonoa lahjaa en muista edes saaneeni ikinä, kaikki on ollut enemmän tai vähemmän mieluisia. Etenkin muutaman viime vuoden aikana, kun olen pyytänyt sukulaisia antamaan lahjat rahana...eihän siinä rahakuoressa samanlaista tunnelmaa ole kuin lahjapaketissa, mutta kyllä ehdottomasti parempi on antaa rahaa, millä voi ostaa jotain mistä ite ainakin varmasti tykkää, kun että tuo jotain roinaa, millä ei ehkä vastaanottaja sitten teekään mitään. Näin siis sukulaisten lahjomisten kohdalla. Kavereilta mielellään otan vastaan hyödytöntä söpöö krääsääkin.

ei oo vielä sattunut kohdalle huonoja lahjoja.....

Kultaisen käytöksen kirja..Ei ehkä huono lahja vaan turha*vink*Ainakin mulle..*pahis*

Ajatushan se tärkein on ja toivossa on hyvä elää..Ettäjosko sille kirjalle käyttöä löytyisi muutenkin kuin kirjahyllyn täytteenä*nauraa*

ei huonoa lahjaa kaiketi olekkaan jos se on tunteella annettu niin kuin lahjat yleensä...*nauru*
Kavereille on kyllä kiva aiheuttaa pientä hämmennystä*pahis*

Ajatus on tärkein, ja minulle on aivan sama, mitä paketit sisältää, mutta mutta...

Vaatteet ovat vaikea.
Usein on tullut, vielä viime vuosinakin pehmeitä paketteja, jotka sisältävät täysin tyylittömiä, ja lähes poikkeuksetta väärän kokoisia vaatteita.
Lahjakortti vaatekauppaan toimii paljon paremmin, joskaan minä en ole lahjakortti/raha-lahjusten kannattaja.
Mielummin tuo vaikka piparin

kenties aavistuksen ohi topikin, mutta on hämärämuistikuva kaverista, joka antoi exälleen kirjan 'opi rakastelemaan paremmin'.

anqqa:[q]kenties aavistuksen ohi topikin, mutta on hämärämuistikuva kaverista, joka antoi exälleen kirjan 'opi rakastelemaan paremmin'. *pupu*[/q]

Ihan hyvä, että oli Exä jo valmiiksi *nauraa**nauru*

2000:[q]anqqa:kenties aavistuksen ohi topikin, mutta on hämärämuistikuva kaverista, joka antoi exälleen kirjan 'opi rakastelemaan paremmin'.

Ihan hyvä, että oli Exä jo valmiiksi *nauraa**nauru*[/q]

Mun mielestä aika osuva lahja

O