Pulsar: Aimai Ronri 11.2.2004 @ Helsinki
Selkeesti kipeet ruoskintaa tulos
Oon niin paikalla. Mut läsnäoloa en osaa vielä luvata.
mistä nää pulsarin bileiden nimet tulee? kuusou odori ja aimai ronri ei sano mulle mitään... *täh*
Tätä vois harkita tukevansa! Eipä oo kermassa tullu ennen psykeiltyy.
ahaa, no eipä se mikään ihme ole, kun ei japania ole tullut luettua
Tällä kertaa kyse on ilmeisesti moniselitteisestä logiikasta tjsp. Jotain vastaavaa voisikin odottaa illalta tällä lineupilla.
Psst, ja Kuusou odorin keksi Vulva-dekorationsin tytöt
Jos Japanin opinnot on jääny vähille: http://www.animelab.com/anime.manga/dictionary
[muokattu 25.1.2004 16:59]
Poliisi vs. Proteus..pakko nähdä,voi olla aika rankka setti*pahis*
[muokattu 25.1.2004 16:59]
Mihin toi flaikku on kadonnu?? Mut ei haittaa mua, mä tiedän jo mitä kaikkee kivaa tääl on tiedossa :) Pakko tulla!
psyke ja kerma on kyllä aika outo yhdistelmä
varmaan ihan kovat kemut
Ruosk Ruosk
ah. enää pari päivää
[q]Puistokemisti:
Tää toimiikin aika hyvin esilämmittelynä ystävänpäivälle.
Ensin kunnon rangaistusta ja sitten rakkautta.
[/q]
todellakin:)
tiedetäänkö soittoaikoja?
Soittoajat:
22-23 Puistokemisti
23-00 Psykerö
00-01.20 Kirsu&Hookah
01.20-03.00 Poliisi Vs. Proteus
03-end Unlive -live
Poliisilla ja Proteuksella on molemmilla käytössään oma mikseri ja 3 äänilähdettä. Eli jos pojat rankaisevat kunnolla voi maksimissaan soida jopa 6 rallia päällekkäin. Myös muilla dj:llä on mahdollisuus käyttää samaa set uppia ja Kirsu&Hookah kombo hyödyntääkin tämän myös.
Pulsar posse toivottaa rattoisaa viikkoa.
Nää asiat jäi mukavasti mieleen: Grid - Swamp Thing, Sähköskeba, mä haluan vaan hippityttöpillua-kommentti @ backstage, ihmiset, Selivinpäin kakoilu <3 (mul oli muute vitu hauskaa) , vähäinen tupakointi tanssilattialla <3 (tai sit vaan ilmanvaihto toimi niin hyvin ettei häirinny), Musiikki <3.... (tätä listaa voisin ajaa eteenpäin vaikka kuinka paljon)
OLI IHAN SIKANASTAA!!!
(tai sikanautaa miten vaan haluatte)
Voisi tännekin kommentoida sellaista, että hyvät bileet oli ja muutamia kuvia löytyy osoitteesta http://maija.irtie.org/aimaironri/
kivat pippalot, kiitos:) keskiviikkonakin voi olla hyvä meno.
kerma toimi hyvin, ja hyvää settiä tuli koko illan, poliisin ja proteuksen vs setti oli kyl loistava*sydän*
nyt vasta näin noi kuvatkin. siistii
mut joo, kivaa oli. uusiks uusiks!
Mäki olisin halunnu!!*nyyh*