Tunnustuksien luola
Oon nauranut räkäisesti tunnustuksille, aivan loistavan hysteerisen hauska sivusto! Osa tarinoista on niin riipaisevan säälittäviä että nauraminen niille tuntuu melkein liian julmalta. Mutta vaan melkein...
oli ihan pakko
haha :D en oo onneks viel alistnu !
how low can you go
hihh, oon aiemminki käyny tota kuikkimassa, siellä on aika hassuja juttuja ehkäpä tunnustin jotain.. *on ihan hiljaa kuitenki asiasta* se pitää päätellä no joo..
pussailen välillä miesten kaa...
Olen tunnustanut. ;)
Kävin tunnustamassa, kylläpä helpotti Yhden unohdin tunnustaa, olen jäämässä koukkuun Päivien viemää saippuaan. Tätä häpeän hieman.
mun ei tarvi tunnustaa, mä oon hyvien puolella!!!
mä oon kans pari kertaa tunnustanu... mut ei noil sivuil voi kauheen usein vierailla, ku sit niit tunnustuksii jää lukeen niin kauaks aikaa et simmuihin alkaa sattuu.. eikä sittenkää haluis lopettaa, ne on nii hauskoi jotkut...
mäkin oon sortunu tunnustaa
[q]T-rex-orava:
Kävin tunnustamassa, kylläpä helpotti Yhden unohdin tunnustaa, olen jäämässä koukkuun Päivien viemää saippuaan. Tätä häpeän hieman.
[/q]
Kiva huomata etten ole ainoa.... Tosin mitä hävettävää siinä muka on? En ees tykkää siitä mutta aamulla tulee sen uusinta jonka kerkeen kattoo ennenkuin tarttee lähtee kouluun...
Toinen ohjelma johon oon jääny koukkuum on Ring-a-Ling....aika paha sinänsä että silloin ku aloin seuraamaan kyseistä ohjelmaa ni rupes huvittaa ne paskat läpät mitä ne juontajat heittää...
[muokattu 18.3.2004 15:17]
En ole tehnyt mitään pahaa ikinä!!!!
niin varmaan...
Myönnän.. Kerran olen tunnustanu Enkä enempää tarvis *viheltel*
Enpä vielä menny tunnustaan mitään
Vaikka kuinka yritän, ei mulle tuu mitään "tunnustettavaa" mieleen.
Noh, onhan se hyvä, että tollasia varaventtiilejä on tälläisenä ateistisena avaruusaikana :)
Tunnustan, että olen nyt jo jonkin aikaa punninnut kaupassa kalliit omenat halvimpien mukaan ja täten säästänyt jo ison kasan senttejä.
Kaikkee sitä ihminen jaksaa vittuuksissaan.
[q]Avernian:
Masentavaa luettavaa tuo luola. Loppukin usko ihmisiin karisee tehokkaasti.
[/q]
Kaiketi aika moni tosin pistää tuonne aika läppää, fantasiaa tai mitä ikinä. Tosin, juuri sen takia mulla usko ihmisiin hiipuukin ;)
Lainaus ko. luolasta:
"...sain klamydian ja panin edellisen sen hetkistä hoitoa edellisen viikonlopun panon pannessa kaverini kanssa vieressä katsellen meitä..."
*täh*
[q]Avernian:
Masentavaa luettavaa tuo luola. Loppukin usko ihmisiin karisee tehokkaasti.
[/q]
Mitä sinussako vielä on ollut uskoa? Sä olet kyllä ihme jätkä =)
Ihmiset ovat syöpä.
Hauskaa lukea joitain juttuja, mutta joitain ei.. Jotkut ovat sairaita, jotkut muuten vaan tyhmiä. Tulee sellanen olo, ettei tässä maailmassa ole enää ketään täysjärkistä, saati sitten luotettavaa henkilöä..