päivän o_O
Koko päivän häirinny Dr. Philin jakso missä jäbä oli ahdistellu pikkusiskoaan. Nii vitun sairasta että ei voi muuta ku ihmetellä.
[q]Minnalilla, 25.3.2009 21:00:
Onpas tää blondaaminen vaikeeta... Koht lähtee hiukset päästä.
Nooooo nyt tää alkaa olee suht blondi, tosin ihan epätasasen blondi-oranssi-tumma Viel kyl väri pääs.. saas nähä................
[/q]
Toi blondausprosessi on kyl harvinaisen vittumainen. Muistan ku itellä meni joskus melkein vuos et sävy oli tarpeeks vaalea ja tasainen - hirveen tiheeseen tahtiin kun ei uskaltanut värjäillä ettei tukka ois tippunu :p
Meni vähän pasmat sekasin ku puhuin poitsun kans puhelimessa:
mä: "moi hei tuonko mehua kaupasta?"
poitsu: "joo tuo vaan, ja jos viittisit viel tehä safkaa ja vähän siivoo tääl ni ois hyvä."
mä: "joo kyl se käy..EIKU MITÄ HELVETTIÄ?!"
Musta on tulossa kunnon pikku kotivaimoke jo tässä vaiheessa, täytyy vähän ryhdistäytä. *toktok**hmph*
[q]KooKie, 28.4.2005 20:58:
täähän me dokaillaa vappuna "joo vedetää känät goatsella"
[/q]
Nyt mä tiedän miltä goatse maistuu!
[q]Kriss G, 28.4.2005 19:28:
---
Zenni, 28.4.2005 16:25:
Meillä on viiniä minkä etiketissä lukee "Goatse"
---
Tunge se perseesees
[/q]
Kävi mielessä kyl mut ajattelin et sun pitäis olla kattomassa.
Meillä on viiniä minkä etiketissä lukee "Goatse"
[q]domi, 5.2.2008 16:13:
---
Zenni, 5.2.2008 16:11:
Siksi Kittilään mennäänkin autolla.
[/q]
Nääh, kermaperseet menee taivaan kautta. Oli luksusta lentää ku matka edestakaisin kesti 2h 30min kun taas autoilijoilla vastaava matka kesti yli vuorokauden :p
edit: quote fail
[q]Euphoria, 17.1.2008 12:35:
Tik, tak, tik, tak:)
[/q]
[q]madis, 17.1.2008 12:54:
Aika pistää pullat uuniin Jenniseni
[/q]
Nii mutku mä en halua lapsia :( Siks noi unet onki nii outoja.
[q]ezzy, 26.6.2007 03:51:
http://en.wikipedia.org/wiki/Chris_Benoit kuollut O_o
[/q]
Joo mitä vittua saatana, huomasin ton just äsken. O_O
Ja syynä ilmeisesti murha/itsemurha, eli jäbä meni ja tappo vaimonsa ja 7-vuotiaan poikansa ja lopuks ittensä O_________O
http://www.wwe.com/inside/news/benoitupdate
http://www.wwe.com/inside/news/benoitdead
Benoit oli mun lempparipainija Aika hemmetin sairas juttu.
[q]KooKie, 8.5.2007 20:25:
Eli tarvitset siis miehen, joka tykkää siivota ja on hyvä kokkaamaan. Oon hyvä kaveri ja aloitan deitti.fi:stä etsimään sulle Sitä Oikeaa.
[/q]
Oot tosi ystävä.
Toisaalta oon huomannu match.com:in paremmaks. Ja oletan kans, et otat käyttöön sun mad skillz -photaritaidot mun nenän operoimiseksi. :D
Pitäis varmaan keksiä jotain tekemistä. Viides tunti kuplamuovin poksauttelusta käynnistyy just.
[q]Päivän vinkki (#21/30)
Eikö taaskaan ollut uusia kommentteja? =( Kun kirjoitat muille kivoja kommentteja, saat itsekin kommentteja takaisin. Käy siis piristämässä kaverisi päivää tai klikkaa satunnaista ja tutustu uusiin ihmisiin! =)
[/q]
Gallerian päivän vinkit on selkeesti siirtyny vittuilulinjalle :(
MISTÄ NE TIETÄÄ ET MULLA EI OO KAVEREITA?!
Mun tekee mieli maistaa miltä ns. sillisalaatti maistuu. Ollu nälkä koko päivän ku miettiny sitä
Bongasin kaksi Tarzaniksi pukeutunutta miestä käsi kädessä ja korkkarit jalassa (?) kävelemästä tosta mun kotikadulta. Ilmeisesti Pride-paraatista tulossa :D
Ei oo krapulaa
Heräsin hetki sitten kotona ja ekat sanat oli: "mullon vähän kusihätä..missä täällä on vessa?" ..pari sekuntia ton jälkeen tajusinki, et mitäs ihmettä mä oikein höpötän.
ps. olin ollu hereillä jo 3min :D
Olin töissä n. 25 minsassa vaikka spåraliikenne oli ihan sekasin o_O Kurvissa näytti tapahtuneen jotain ambulanssin valoista ja seisovista spårista päätellen, joten hyppäsin kolmoseen ja ajattelin, että vaihdan vaikka Stockalla neloseen. No kolmonen menikin poikkeusreittiä Krunikan kautta, joten pääsin suoraan nelosen Senaatintorin pysäkille ja spårakin tuli ihan heti.
Kaiken kruunasi kolmosen kuski, joka kuulutti "tämän luotijunan menevän poikkeusreittiä Krunikan kautta Kauppatorille, jossa tehdään kunniakierros kaupungintalon ohi ja jatketaan Aleksi vaikka Töölöön" :DD
Vietin koko päivän Gazassa. Aika sanaton olo tällä hetkellä ja vaikea saada ajatuksia puettua sanoiksi.
---
---
Die Toten Hosen heittaa keikan Ammanissa lauantaina o_O
Ja liput maksaa reilu 3 euroa o_O
---
O_o
---
o_O Melko kallista..
Oli muuten ihan pirun hyva keikka! Paikalliset oli ihan kyballa mukana, en oo koskaan nahny yhta paljon crowd surfingia ku tuolla :D