päivän o_O

Back to häröily O

[q]Takyon, 24.7.2010 23:35:

Aina nuo ilmoitukset ei ole ihan aiheellisia mutta kannattaa silti olla varuillaan.
[/q]

Kiitti selvennyksestä
Kyl mie aika varovainen nykyään oon mut huvitti kun kaaaikista maailman sivustoista mitä käytän niin lupparista alkoi selain heti vinettää
Selaimena on nyt google chrome (toimii parhaiten fb:ssa :DD)
Muut selaimet ei oo jaksanu vinettää, ainakaan toistaiseksi..

[q]UnityF, 24.7.2010 23:06:
Varoitus: Tällä sivulla käyminen voi vahingoittaa tietokonettasi!
Osoitteessa klubitus.org oleva verkkosivusto sisältää osia sivustosta stuff.xl8r.com, joka näyttää pitävän yllä haittaohjelmia eli ohjelmia, jotka voivat vahingoittaa tietokonettasi tai toimia muuten ilman suostumustasi. Pelkkä käynti sivustossa, joka sisältää haittaohjelmia, voi tartuttaa tietokoneesi.

whaaaaaaaaaaa.. mitä mä en nyt tajuu?
Nyt 2 kertaa vinettäny ton saman.. Tullu oikeen punainen ruutu "haittaohjelma havaittu"..
[/q]

Nykyselaimet hakee netistä tietoa onko käyttäjän antamat osoitteet turvallisia. Jos jollain saitiilla on löydetty haittaohjelmia tai jotain muuta vastaavaa niin ne merkataan turvattomiksi ja nyt ilmeisesti tuolla stuff.xl8r.com saitilla sitten jotain sellasta on. Veikkasin että klubbarin etusivulla on välillä banneri joka haetaan tuosta osoitteesta ja sit sun selain ilmottaa että ei ole välttämättä turvallista.

Aina nuo ilmoitukset ei ole ihan aiheellisia mutta kannattaa silti olla varuillaan.

Varoitus: Tällä sivulla käyminen voi vahingoittaa tietokonettasi!
Osoitteessa klubitus.org oleva verkkosivusto sisältää osia sivustosta stuff.xl8r.com, joka näyttää pitävän yllä haittaohjelmia eli ohjelmia, jotka voivat vahingoittaa tietokonettasi tai toimia muuten ilman suostumustasi. Pelkkä käynti sivustossa, joka sisältää haittaohjelmia, voi tartuttaa tietokoneesi.

whaaaaaaaaaaa.. mitä mä en nyt tajuu?
Nyt 2 kertaa vinettäny ton saman.. Tullu oikeen punainen ruutu "haittaohjelma havaittu"..

[q]Individual, 23.10.2005 21:02:

Siis hä? Kelles toi oli oikein osoitettu?
[/q]

Ei hätää, ei millään tavalla liity aiempiin postauksiin.
Katsoin vain topicin olevan sopiva avautumiselleni

And yet again your way of getting attention amazes me. Why make stuff up? Don't go blaming other people for the outcome of your own decisions. I thought you would have learned by now, but seems like your just as fucked up in the head as you always have been.

http://www.pam.fi/kuvat/v3/pam.gif

*lmao**lmao**lmao*

Tulipa sitten käytyä muutamissa musiikkipitoisissa tapahtumissa viikonloppuna.

Pe
Retro Klubi, Kouvola

La
Fiilis on the Beach, Käyrälampi/ Kouvola
Danceteria the loveboat, Helsinki
Turku Modern (Klubi), Turku

Su
Turku Modern (Aulan brunssi)

Lisäks muutama kilometri autolla ajoa ja sunnuntaina päivällä työkeikkakin. Aika tehokasta, etten sanois. :P

[q]Zenni, 28.4.2005 16:25:
Meillä on viiniä minkä etiketissä lukee "Goatse"
[/q]

Ja täähän me dokaillaa vappuna "joo vedetää känät goatsella"

[q]Chatte, 30.1.2009 09:42:

Miulla menee aina toisinpäin: kuvittelen olevani nopee, joten laitan kellon myöhään soimaan, ja sitten aina tulee pirunmoinen kiire.
[/q]

On huomattu..

[q]0-scar, 14.1.2008 00:21:
Su aamuna herääminen Hollantilaisen rahtilaivan hytistä Saimaankanavalla :D ja aikamoisen darraisena...^^
[/q]
:D Mitä helvettiä, jäbän ei selkeesti pitäis juoda kovin usein (tai vaihtoehtosesti pitäs juoda useemmin..)

[q]Hitchhiker, 12.10.2007 17:13:
*tuoli*
[/q]

Hitto, näkyy mullakin olevan noita

[q]Jocular, 20.9.2007 20:09:
Naapurin ovessa oli joulukoriste O_o
[/q]

Toi nyt viel mitään, mulla on yhellä naapurilla jouluvalot ikkunas. :D

[q]Sinza, 20.2.2007 21:15:
---
Peikkotyttö, 20.2.2007 20:19:
Suihkusta ei tule lainkaan lämmintä vettä. Olipa kiva saada äsken,muutenkin palelevana niskaan ikävän viileää vettä. *hrr*

---

Juu täällä vähän sama juttu *ding*. Normaalisti tulee tarvittaessa tosi kuumaa vettä hanoista, nyt tuli vaan tollasta ihan hailakkaa : /
[/q]
Vantaalla on kaukolämpöputki vauroitunu. http://www.vantaanenergia.fi -> Tänään 20.2.07 noin kello 18.00 Vaskivuorentiellä oleva kaukolämpöputki vaurioitui. Sen seurauksena kaukolämmön toimitus keskeytyi lähes koko Vantaalla.

[q]Jocular, 22.11.2006 08:20:
*sakkoja*
[/q]

Toikaa nyt vielä mitään..kaverin auto hinattiin pois sen omasta ruudusta pihalta. Eikä ilmottanu siitä mitään etu- eikä jälkikäteen. Selvis vasta ku oli tehny ilmotuksen poliisille varastetusta autosta.

[q]Coleman, 20.11.2006 15:02:
*sakot*
[/q]
Se on mikkeli..siel on tunnetusti "lievästi" omavaltanen/virkaintonen/lakiatuntematon pysäköinninvalvonta..

http://tinyurl.com/yawlfh

[q]Juhgu, 28.2.2006 02:10:
Astetta kattavampi tietokonepeli.
http://video.google.com/videoplay?docid=8372603330420559198&q=spore
[/q]Selvä..

[q]mayah, 9.1.2006 19:41:
Mua ilmeisesti odottaa jonkinlainen kosto "venäläisen alamaailman tapaan" o_O En ihan päässy perille. Mut siis, mitä opimme tästä? Älä kieltäydy keikasta :D
[/q]Selvä...Ei hyvääpäivää.

[q]UnityF, 30.9.2005 12:24:

*whaat**whaat**whaat**whaat*no huh huh.
[/q]Sepäse..ei aavistustakaan miten toi on mahollista, ellei se sit oo soinu mun unessa ja oon heränny siihe*whaat*, äää nyt menee liian hankalaks jos meen vaan peuhmaa kissojen kans

Heräsin herätyskelloon tuntisit (herätyskelloon, missä ei oo ollu pattereita vuoteen)

O