päivän o_O

Back to häröily O

Patterit pulputtaa o_O

Joo tiiän et pitäis ilmata mut mä oon tehny sen jo pari viikkoo sit. Meillä taitaapi olla patteriverkossa jotain vikaa :/

Ilmaa.

ja vuoden WTF, mitä helvettiä tiestolle ja buurenille on tapahtunut?

hirveintä rapaa ever koko biisi ja video :D

Patterit pulputtaa o_O

Joo tiiän et pitäis ilmata mut mä oon tehny sen jo pari viikkoo sit. Meillä taitaapi olla patteriverkossa jotain vikaa :/

Tuli serkkujen pupu porukoille hoitoon, ei siinä vielä mitään.
Mut sit kun kuulin että se on 11v ni olin*ding*, nehän elää yleensä jotain max 4vuotta.vai?
JA sit niil on ollu jotain undulaatteja, nehän on kans aikaa lyhyt ikäsii. No niitte tiput eli 6-7vuotta. Kavereilla ei ollu enää ees siivissä sulkia ku loppu tuli. Damn, mitähän ne syöttää niille..*nauru*

Pääsin ruotsin kurssin läpi *pökr*

Jaahas, elämäni 20 ensimmäistä tuli vietettyä Ulvilassa, joka mun pois muuton jälkeen on laajenemassa jo toiseen otteeseen. Vuoden 2004 alussa Kullaa liittyi yhteen Ulvilan kanssa.

Ulvilan kaupunginvaltuusto päätti 15.12.2008 kuntaliitoksesta Nakkilan, Harjavallan ja Kokemäen kanssa. Liitos tulee voimaan vuoden 2011 alussa.

Piti tehdä pientä laskutoimitusta tän pohjalta:
- Kuntaliitoksen tapahtuessa Ulvilan maapinta-ala olisi 1189,78 km2
- Helsingin maapinta-ala on 186,34km2. Helsingin koko pinta-ala on 686,35 km2, josta 499,27km on merta.
- Helsingin koko Ulvilasta olisi siis 15,66%

Todellakin o_O.

[q]Viltsu, 31.10.2007 22:19:
---
kenen vuoden tune?
[/q]
Digweedin

DJ Mag top 100 2007 #3:
John Digweed

TUNE OF 2007:
Motivi Tuntematon ‘I Don’t Feel Good’

Reuters:
[q]SINGAPORE - The rise of the 'little' one out of the warm Pacific waters might not be so menacing for Asian farmers this time around.[/q]

Oletan, että liittyy sääilmiöihin, mut osaisko joku kertoa, et mihin ihan tarkasti?

[q]Miika, 22.8.2007 16:46:
Huomasin just että sormissa olevat ensisijaiset shortcutit on vaihtuneet OSX:sta Windowsin sellaisiin.
[/q]

[q]Steven Hoaks, 28.7.2007 20:36:
Mun kuvia on katottu kohta kaksi miljoonaa kertaa klubbarissa (1.717.249) ja profiilia 94.124 kertaa Melkoinen ero Kuvat kiinnostaa, kuvaaja ei
[/q]
Kuvia tulee aina lisää, aina on lisää katsottavaa, mutta sä et oo kyllä muuttunut mihinkään.

;)

[q]blastic, 18.7.2007 19:18:
---
Internetistä. Tiäks.
[/q]
ah, ok.

neverheard.

[q]blastic, 18.7.2007 17:38:
http://smellmeand.com/

Mistä vitusta ne näitä keksii
[/q]
Mulla on mielessä lähinnä, että mistä vitusta sä näitä löydät?

[q]ezzy, 10.5.2007 23:20:
---
DJ Rx, 10.5.2007 23:15:
super8 on ollu XL5:ssa!???

---

jebb, aika pommi =)
[/q]
Tähän vissiin kuuluis sanoo: wanha.

[q]KooKie, 5.11.2009 23:44:
Selkeä todiste Jumalan olemassaolosta!
[/q]
eniten mua ehkä hämää se, että nyt kun on todistettu sen olevan mahdollista, niin mun on pakko onnistua siinä ennen kuin saan mielenrauhan

[q]akiapina, 26.12.2006 21:53:
Meen luultavasti huomenna vihdoin parturiin
[/q]
Vaihdoit nitkuun ja aloit seuraamaan Hawtinin hiustyyliä?

Loopy goes binaries o_O.

[q]sxx, 18.8.2006 08:44:
---
"Heh joo ne pojat tekee kuule sitä hommaa joka päivä. Se on karua touhua kun mennään rälläkällä rintalastasta läpi niin että säleet lentää, mutta ne kyllä osaa sen eikä siinä mitään pelättävää ole". [/q]
Ammattihuumori

Toi on ihan yleistä juuri lääkäreiden sekä vaikka hautaustoimiston väen keskuudessa. Joskus vaan jää moodi päälle, eikä lääkäri-setä osaa olla oma empaattinen itsensä.

Mut joo, hyvä läppä sinäänsä, mut ei varmaan erikoisemmin lämmittänyt paikalla ollutta omaisjoukkoa - saatika potilasta.

HOLY FUCKING SHIT! O_O

[q]Annakins, 9.1.2007 21:01:
---
anniharha, 9.1.2007 20:56:
Mulle ei myönnetty henkivakuutusta yhtiöstä, jossa mulla on ollut (määräaikainen) henkivakuutus koko tähänastisen elämäni ajan ilman mitään ongelmaa. Lisäksi olen ollut aika helevetin halapa, kaks antibioottikuuria oon joutunut syömään ja niistä sinne kuitit vienyt. Just näin, Tapiola, just näin.

---

Henkivakuutus vai sairauskuluvakuutus?
[/q]
Tapiolalle terkkuja, ei oo yhtään tullut ikävä ko. puljua muutaman kuukauden takaisen kilpailutuksen jälkeen.

Jos en nyt ihan väärin muista, niin vaikka vaihdoin samalla auton 17 vuotta uudempaan, niin koko vakuutusten määrä tipahti - ja roimasti.

Kyllä noita vakuutuksiakin kannattaa - ja pitää kilpailuttaa. Ellei muuta, niin soittelee ja ilmoittaa aloittavansa kilpailutukset, yhtäkkiä vakuutuksien hinnat saattavat laskea. :)

O