päivän o_O
Pomo pisti viestiä "Anteeks että häiritsen vapaalla, mutta haluaisitko tulla huomenna vasta klo10 töihin (normaalisti klo7.45) ja olla sit vaan vähän pidempään"
No totta vitussa
[q]Freja, 11.12.2006 06:43:
HYI HELEVETTI! HYI!
Ostin eilen niitä helvetin lämmin kuppi-soppia, ja nyt ajattelin yhden sellaisen ottaa aamupalaksi.
EMPÄS OTA.
Soppaan ONNEKSI tuli pinnalle tällainen ennen kuin ehdin hörppäsemään:
[/q]
Mulla oli kerran vähän sama homma opiskeluaikoina kun keittelin makaronia ja pintaan pulpahti koppakuoriainen.. mukava yllätys
edit: http://www.pltnm.org/phpbb/viewtopic.php?p=232799#232799 :DD
http://www.shopinprivate.com/anbleaccream.html
kaikkee jumalauta sitä tehää!!! tää o vissii kuuminta hottii ainaki jenkeis..!!
muahahahahhahahahahha!!!!!! *totaalireps*!! Samalla tosi o_0 ku päivän :) taio oikeestaa päivän XD!!!
2 päivän unisaldo n. 6h ja tänää viel 13h putkee töissä, on vähä O_o fjiiwis
Eilen kun menin nukkuman ja olin just nukahtamassa, niin kuulin ihan selvästi päässäni että joku olisi sanonut että ''menen/ hakemaan jugurttia jääkaapista''
Oli se kyllä aika outoa ja kun vielä olin selin huoneeseen tyyny kainalossa niin en jaksanutasiaa kummemmin ajatella ja jatkoin nukkumista
[edit:] ja nyt iltapäivällä kuulin taas lisää omiani ihan kuin joku olisi laulanut kun kuljin koulun käytävää, muut oli jo joko kotona tai tunneilla. Olihan se kyllä ihan hienoa laulua
(taidan alkaa vinksahtamaan *ding*)
Mulla on nyt vähän aikaa jo pyörinyt yks tuttu tyyppi mielessä minkä mä oon viimeksi nähnyt ja kuullut pari vuotta sitten. Tänään kun lähdin töistä niin se tuli mua kadulla vastaan *ding*. Ja outoa tässä on se, että se tuli takasin Suomeen jotain kuukausi sitten ja joskus siihen aikoihin se tuli jostain mun mieleen. Mut eipä siinä, oli hauska nähä sitäkin *nauru*.
[q]loremipsum, 15.12.2006 17:03:
---
nethr, 15.12.2006 16:40:
Nyt juotiin töissä parit skumpat ja puhuttiin Cola Ollista o_0
---
oliko skumppa liian hapokasta ja kylmää ?
(sori)
[/q]
Ajateltiin että vois mennä ennätystehtaaseen kokeilee suomenennätystä kuohuviinin juomisessa
-> ei pysty, liian kuohuvaa xD
Tää on kyl tosi O_________o
sain ruotsin kokeesta 2 ½ todistukseen 3... tää ei oo todellista... wtf O_O
Nostakaa minnalilla takas maanpinnalle
woooot wooot wooot wooooot....
Enkä ees huijannu! .. ainakaa pahasti.
Täst voi todeta, lukeminen kannattaa, vaik siin meinas hajoo pää
tä tä tä täähhh.. mä en tajuu
Kohtuu järjetön ilta.
Kohta kouluun samoilla silmillä!
Jälleen kerran yksi kaveri kertoi haluavansa mun kuvaavan hänelle. Aikaisemmin on myös kaks muuta kaveria kysynyt, että jos voisin tulla kuvaamaan joku kerta -piip- aihetta.
Nää on kaikki ylistäneet mun kuvaus"taitoja" koko ajan. Onhan toi ihan imartelevaa, mutta en kyllä pidä itseäni niin hyvänä kuvaajana kuin nämä muut näyttävän pitävän.
Olen aina vähän häkeltynyt tuollaisista pyynnöistä Etenkin kun tuo äsken kysynyt kaveri aikoisi suurentaa sen todella suureksi ja tehdä siitä taulun
No.. mikäs siinä, jos kelpaa.
Tuli ihan ihmeellisen näkönen Suomen 2 euronen lompsast vastaan tänää ja olin hetken aikaa pikkasen että wtf?!...mut nyt selvis kyl jo et mikätoion...en vaa ollu nähnynnä aiemmi
MySpace <3
hello how are u doing ? my name is xxx am 30 years old from algeria. am a serious man sometimes and i like to have fun sometimes as well looking for a serious relation not only spending time i dont like nasty ppl who talk only about dirty things so try to be nice .just seen ur profil now and i see that we have somethings in the same way and i tryed to contact u i like to meet ppl as well if u are intrested my email is : xxx@xx.com join me there we can talk more ikisss.
edelleen mun unet... nään joka yö unia ja paljon, osa niist on ihan kivoja mut melki joka yö menee siihen et oon hereillä keskellä yötä vaikka en ookkaan, ja ne unet on niin levottomia, et joskus aamulla oon ihan pihalla, et mitä mitä????
osa unista siis on todella kivoja ja jne... mut osaan uniin (niihin eikivoihinuniin) tunkee eräs ihminen jota en todellakaan haluais ajatella edes unissani... prkl!!!!!!!
MIKÄ MUA VAIVAA???????
[q]LooPy, 26.12.2006 22:04:
---
akiapina, 26.12.2006 21:53:
Meen luultavasti huomenna vihdoin parturiin
---
Vaihdoit nitkuun ja aloit seuraamaan Hawtinin hiustyyliä?
[/q]
Katotaan nyt, voi olla että käy niinkuin siinä yhdessä kummelin parturisketsissä :)
http://www.taloussanomat.fi/page.php?page_id=106&news_id=200624074
Siinä toi artikkeli kokonaisuudessaan. Uusi insinööriliitto taitaa olla amk insinöörien liitto... Tekniset akateemiset liitolta on näköjään myös tullut alkuviikosta sähköpostia jostain työmarkkinatutkimuksesta.
[q]akiapina, 26.12.2006 21:53:
Meen luultavasti huomenna vihdoin parturiin
[/q]
Päivän o_O
*edit niin, enpä siis ensin huomannut, että tämähän on "päivän o_O"-thread
Viimeset puoli vuotta viikonlopun aikana tullut ainakin 30 meiliä työsähköpostiin, tänä aamuna ei ollut kuin 6 =D
Täällä ei myöskään tapahdu yhtään mitään o_O_o_O_o_O
[q]larzizi, 1.1.2007 21:37:
Miehet.
[/q]
Tää tais tulla jo, mutta:
Naiset.
[q]Avernian, 1.1.2007 22:50:
Tää tais tulla jo, mutta:
Naiset.
[/q]
Joo, kyllä se jo tiedettiin, että meissä se vika loppuen lopuksi kuitenkin on ;D
Ei tunnu löytyvän pösöstä virtajohdolle läpivientiä auton sisältä akulle Pitääköhä lähteä ihan porailemaan.. Hmm..