Kysymys Stanton STR8-100 Dekistä

Back to luomisen tuska O

Elikkäs olisko jollain tietoo onks tosa soittimessa CD-R toisto elikkä poltettuja levyjä pystyy kuuntelee ku ei ne thomanilla oikee sitte tienneet yhestä toisesta mallista mut kumminki jos tiedät jotain asiasta NIIN KERRO......*enkeli**sydän**super*

Mulla ei ole Omnitroniceista mtn hyvää sanottavaa. Vuosien varrella tuohon katiskaan oon muutamia kertoja törmännyt ja poikkeuksetta sillä soittelu on ollut vain hieman hammaslääkäriä miellyttävämpää. Suosittelen hamstraamaan hieman tuhdimman nipun uroja taskun pohjalle ja sijoittamaan ne esim Denonin soittimeen, jonka kanssa ei tarvitse arpoa. Mitä tulee cd-r levyihin Omnitronicissa, niin muistaakseni soittaa jos soittaa..

[q]Rocca:
Elikkäs olisko jollain tietoo onks tosa soittimessa CD-R toisto elikkä poltettuja levyjä pystyy kuuntelee ku ei ne thomanilla oikee sitte tienneet yhestä toisesta mallista mut kumminki jos tiedät jotain asiasta NIIN KERRO......*enkeli**sydän**super*
[/q]

mulla on ollut about vuoden päivät kyseiset soittimet ja hyvin on potkinut cd-r formaattiakin. ei ole mulla ainakaan tullut vastaan levyä, jota ei soittaisi. muutenkin toimineet kuin ajatus.

[q]curry:
---
Rocca:
Elikkäs olisko jollain tietoo onks tosa soittimessa CD-R toisto elikkä poltettuja levyjä pystyy kuuntelee ku ei ne thomanilla oikee sitte tienneet yhestä toisesta mallista mut kumminki jos tiedät jotain asiasta NIIN KERRO......*enkeli**sydän**super*

---


mulla on ollut about vuoden päivät kyseiset soittimet ja hyvin on potkinut cd-r formaattiakin. ei ole mulla ainakaan tullut vastaan levyä, jota ei soittaisi. muutenkin toimineet kuin ajatus.
[/q]

Muuten miten se scrats ominaisuus toimii elikkä toimiiks se hyvin vai huonosti...Ja kiitti vastauksesta oon taas viisaampi...Elikkä muutama euro pitäis viel saada kokoon ni tulis sit noi soittimet...*hih**vink**hymy**joo*

[q]Rocca:
Muuten miten se scrats ominaisuus toimii elikkä toimiiks se hyvin vai huonosti...Ja kiitti vastauksesta oon taas viisaampi...Elikkä muutama euro pitäis viel saada kokoon ni tulis sit noi soittimet...*hih**vink**hymy**joo*
[/q]

joo.. se scratch optio on jäänyt mun soitoissa vähemmälle, mutta kyllä se mun mielestä toimii ihan ok, sen vähän mitä oon sillä kikkaillut.
mulla on tosiaan ihan hyviä kokemuksia tästä laitteesta. denoneita en oo kyllä kokeillut, joten paha mennä vertaamaan niihin. tosin mun edellinen omnitronicin dual-cd playeri, olikos se nyt cdp380, oli aika hepposen oloinen.. painikkeet kusi ja tuntumakin oli aika olematon.
mutta tää DJS-1100 on siihen verrattuna ihan toista maata!

Kiito paljon Curry

Joo eli olis nyt tämmönen kysymys välillä eli voisiko joku kertoa jtn. tästä laitteeesta, että mitä mieltä on siitä ja kuinka luetettava on ja sun muuta *hihu**joo**hih* kaikki vastaukset luetaan ja kysyn sitten lisää jos tulee jtn. kysyttävää

PS.olin viisas ja käytin vanhaa topicciani ettei tulisi turhia *hihu**joo*

Ja muuten en oikeen itte noista huojunnan luku arvoista tajunnu oikeen mitään suhteessa silleen mut kumminki vertailin Technics ja stantoniin ja joku omnitronicin mallia yhteen ni Tehnicsissä on huojunta 0.01wrs ja sit taas Stantonissa on 2.0wrs ja sitten oli omnitronicissa 1.5wrs...eli voisko joku kertoo kenel on enemmän täsä tietoo et kuinkan huono toi lukema sitten on oikeen ja sit taas kattelin tota moottoin voimakkuutta ni teknarissa olis hunompi ku stantonissa...olikos se nyt niin sitten HHHmmmmm....???

Mun mielipide on se, ettei kantsi ostaa mitään muuta dekkiä kuin joko teknaria tai vestaxin pdx-2000:sta. Tää koskee varsinkin stanttoneita ja omnitronicceja.

Ittelläni on kyseinen soitin ja tykkään yhtä paljon kuin teknarista. Koti käytössä varmasti yhtä hyvä kuin teknari. Varsinkin tykkään pitch bend napeista ja siitä että saa valita pitchin +8/+16/+25. Kestävyys ei varmaan vedä vertoja teknarille mutta mikä nyt teknarin voittaisi kestävyydessä.

[q]DagO:
Ittelläni on kyseinen soitin ja tykkään yhtä paljon kuin teknarista. Koti käytössä varmasti yhtä hyvä kuin teknari. Varsinkin tykkään pitch bend napeista ja siitä että saa valita pitchin +8/+16/+25. Kestävyys ei varmaan vedä vertoja teknarille mutta mikä nyt teknarin voittaisi kestävyydessä.
[/q]

must siin tekee ittelleen vaan karhunpalveluksen jos opettelee soittamaan jollain bend-napeilla; ei noita kamoja klubeilta löydy. Mut se stantoni str8-jotain jolla soittelin oli kyl kämänen eikä millään vedä vertoja teknarille. Toki niilläkin voi soittaa hyvin, mut sen jälkeen teknareilla soittaminen on paaaljon vaikeempaa.

niin toi on kyl ihan totta et tekee karhun palveluksen...mut ajattelin silleen et saisin suoraan uudet dekit enkä vanhoja

Ei kenelläkään muulla oo kommentoimista näihin laitteisiin...kävin just muutenki kattoo jo yhestä paikasta mihin ihmiset saa arvostella tätä laitetta...ja siellä oli oikeestaan pää osin 4 tähden vastauksia...eli sen mukasesti tää olis hyvä vehje mut tahtoo tälleen viel jotain muitakin kommentteja tänne

[q]Rocca:
Tehnicsissä on huojunta 0.01wrs ja sit taas Stantonissa on 2.0wrs ja sitten oli omnitronicissa 1.5wrs...eli voisko joku kertoo kenel on enemmän täsä tietoo et kuinkan huono toi lukema sitten on oikeen *ding*[/q]

Käsittääkseni huojunta viittaa ihan siihen, että kuinka paljon ääni huojuu. Teknarin huojuntaa 200-kertasena ois yhtä paljon kuin Stantonin huojunta (200*0,01=2)...tiedä sitten onko sekään paljon vai vähän.


[q]yhestä paikasta mihin ihmiset saa arvostella tätä laitetta...ja siellä oli oikeestaan pää osin 4 tähden vastauksia.[/q]

Kannattaa aina suhtautua vähän varauksella jengin arvioihin, tai ainakin katsoa että onko ylipäätään mitään laitetta arvosteltu kovin huonoksi. Arvosanojen painopiste useimmissa internet-arvioissa kun tultuu olevan 4-5 / 5 staraa, oli laite mikä hyvänsä. Luulisin että se johtuu siitä, että ihmiset haluavat vakuutella itselleen ja muille, että tehty sijoitus oli varmasti hyvä*hih* Lisäksi on aika helppo sortua tekemään joku ostos lumoutuneena ja intoa puhkuen*vink*

No toi mitä kilobitti just sanos ni toi on ihan totta osaaks joku kertoo tosta huojunnasta niinku sillen kunnon tietäjänä eli et onko toi 2wrs sitten paha vai hyvä? eli meinaan sitä et pysyyks siin sitten ees beatit paikallaan vaiko meneeks laukka kisaks vaikka olis 100% paikallaan *ding**hymy*

Kyllä mulla ainakin pysyy hyvin pitchissä ei oo ollu mitään ongelmii sen kaa.

[q]DagO:
Kyllä mulla ainakin pysyy hyvin pitchissä ei oo ollu mitään ongelmii sen kaa.
[/q]

ookei

mä olen aina digannu stantonin desingista.. slurps!
tekniikasta ei sen enempää ole tietoo kun mun stantonin mixeri kesti ehjänä sen 2v!!!
nyt toinen kanasa surisee ikävästi.. eikä kyse ole maadoituksesta... eikun korjaamolle.

No, suora vastaus suoraan kysymykseen: ÄLÄ OSTA SITÄ DEKKIÄ. Osta käytetty teknari, tuut olee pitkän päälle ihan hemmetin paljon tyytväisempi siihen kuin uuteen Stantoniin.

sanonpa vielä: ÄLÄ OSTA SITÄ!

Asia kunnossa voi olla et tulee ostettuu kyllä ihan new heat teknari suorann *joo**hih**joo*

O