Neon
Hmmm,Neon rulaa kanssa*piis*
Levyistä en vielä tiiä paljoo,mut ton levyn tyyli mikä mulla (hardtech-/trance I trust)
Ni se on sellasta pikkasen ehkä ilosempaa takomista kun proteus,tai tällanen kuva mulle on jääny....Ja tarkotus olis hommata kaikki levyt
Niin...siis Neon soittaa lähinnä saksa hard-trancea....acid ja techno vivahteiden siivittämänä (Friikillä kanssa samantyyppinen musalinjaus)
Ja kax virallisempaa mix-cd:tä on just nää in hardtrance I trust (vanhempi) ja in hardtech-/trance I trust (uusi). Molempia on varmasti saatavilla ku kysyy esim. Tonyltä itseltään.*joo*
Hmm... jos hänelle levyjä on niin niitä kyllä sitten olis kai voinut kysästä tossa viimeksi kun sitä näki höh... no ehkä ens kerralla...
Juu hän kyllä soittaa 'iloisempaa' jonkun verran kun tuo hänen kaverinsa proteus...
Nii-i.. olis vaa tajunnu kysyä.. nyt täytyy pistää sille viestiä et lähettää niit cd:tä.. mixed.. vastaa nyt siihen puhelimeen et mä saan sen numeron...
Tänään mä uskallauduin viimein soittaa Neonille! Näin sen ja Proteuksen ennen everiä ja ostin Neonin uusimman levyn. Sain viel niiden kummankin nimmarit!*nauru**pahis*
jeah.....
No mulla on toi neonin uudempi levy ja ihan hyvää musiikkiahan se on tosiaan vaan vähän rauhallisempaa ku proteuksella..
mixedille kiitokset levystä *plur**sydän*
Diblo,soittele ni mä vastaan
Good that I'm so popular
el diablo, soittele meille setin niin me kaikki vastataan!
Nimmarit?*ding*
No ihan miten tykkää....
Just naureskelin että ku toi Proteuksen topicci on ollu niin suosittu niin millonkohan tulee Neonin topicci...
*kikattaa vieläkin tolle nimmarijutulle*
(räkäsesti)
(kaverit kanssa)
... ei oo tod.
Öööö PLUR
(muokattu 31.3.2002 10:33:35)
Mitä vikaa nimmareissa on? Vaik ei Proteus ja Neon mitää huippusuosittuja ookkaa nii ei se sitä tarkota et ei niilt vois pyytää nimmarii. Sitäpaitsi niil on "tunnearvoo" ja ne on muutenki hienoi*iloinen*.
Joten Quu, ei millää pahal (kö?) mut ime tätä
(muokattu 2.4.2002 10:09:16)
Mixed... en tarvi enää sitä... otins en jo..heh heh...*iloinen*
siis korjataan.. otins en=otin sen jo=sain sen jo...
(muokattu 2.4.2002 14:08:48)
Tarkottikohan toi et otin vai ostin??*vink*
But eih se mitn...Mulla on jo*nauru*
nii-i.. sul on ja kyl on koht mullakin.. heh.. molemmat..=)
Joo-o.. hirvee tappelu näitten levyjenkaa...*eiei*
hyvästä pitää aina tapella.. ei täst muuten tulsi mitään...
hehh toi nimmari juttu oli hyvä hehhhh*nauraa**nauraa**nauraa*
Mä en ees tappele,mä vaan popitan ja biletän
Joo ei tossa nimmarijutussa muu naurata ku:
Joku kävi pyytää Harrilta ja Tonilta nimmarit.
Näis topiceissa on jauhettu paljon asiaa Proteuksesta, mutta entäpä neon....ei mitään tietoo
Joten osaisko joku kertoo vähän neonin taustaa, tyyliin montako levyä julkaissut ja millä nimillä....*piis*