16-Valve - You are beautiful [Preview] (190bpm, drum and bass)
En tiedä moniko täällä tykkää drum and beissistä mutta ajattelinpa kuitenkin linkittää yhden tuotoksistani tänne (anteeksi jo etukäteen)
http://koti.mbnet.fi/injektio/Music/16-Valve_-_You_Are_Beautiful.mp3
Palautetta saa toki laittaa. (kannattaa kuitenkin muistaa, että tuo on vielä previkka)
kyllä mä ainakin diggailen drum and bassistä
ja tosta biisistä myös. iskee muhun. ihan niinku sun kaikki biisit
mutta joo.. mä en sen paremmin osaa kommentoida.. muuta ku et tykkään *sydän*
Kyl tää nyt tässä menee taustalla.
Laadukkaan kuulonen mutta vähä liia herkkä mun makuun... ne sun synkemmät uudet on kyl hyvii mut on tääki iha k
Yolky junglee... tää on helmee mazkuu!
Tulee mieleen artistit: New Balance & Artemis.. hyvin pitkälti samantyylistä materiaalia.. mä *sydän* tän tyylisestä... itse olen myös duunannu DnB:tä ja diggailen myös erittäin paljon kuunnella, joten kyllä vain... eip voi muuta sanoo, q otapas yhteys niin tarkkaillaan josko jatkossa olis biiteissäkin jotain potentiaalia! *piis**nauru*
Oldskool arvosanoilla yolkyn puolesta 8,5 / 10
Lisää tälläistä..!
..vähä ehk oli sellanen liika tasanen flou..muuten iha jees..skidisti kaipais luonnollista vaihteluu kaikis kuviois laidast laitaan mut EI paljoo.. :) ..iha mukava vääntö
(ottakaa ainaski se rumpali siltä samalta raidalta pois :)
Jeah kiitos palautteesta!
Luulin et tulee kauheeta poljentaa mut ihan hyvinhän tää nyt tähän mennes
Täst on hyvä taas rupee hiomaan tota.
Inje kiittää
[q]ZRO:
..vähä ehk oli sellanen liika tasanen flou..muuten iha jees..skidisti kaipais luonnollista vaihteluu kaikis kuviois laidast laitaan mut EI paljoo.. :) ..iha mukava vääntö
[/q]
Taisin mainita, että yolky junglea, tasasta flouta... junou mi man junglist?!
[q]Charly RePanic:
---
ZRO:
---
Taisin mainita, että yolky junglea, tasasta flouta... junou mi man junglist?!
[/q]
iau jabathi!!!*joo*
En yleensä kuuntele dRum And beissi piisejä
Olen saanut kuwan että niissä ei ole sitä \potkua\
Mutta tämä työstö oli erittäin ilahduttava