pari Carbon Based previkkaa

Back to biisit ja remixit O

[q]Nepenthe:
Kun labelilla ei oo ollu melkeen kahteen vuoteen mitään toimintaa, ei oo ehkä hirveen yllättävää, vaikkakin tosi valitettavaa. Kun labeli ainakin loppuvaiheessa toimi pitkälti Tinribin alaisuudessa (mun käsitykseni on tietty väärä) niin vois ehkä olla mahiksia saada yhteyttä sitä kautta?*ding* Teilläki kuitenkin kohtuu perusteltu syy selvittää mikä on biisinne oikeudellinen asema (en nyt rupee mitää oikeudellisia lausuntoja täs antamaan täältäkäsin, sanotaan että juttu on ammatillisestikin kiinnostava *igor*)... Varsinkin kun kyseinen biisi on noin helmi *hih*.
/|/|
[/q]

Mun käsittääkseni Tinrib on vain Masteroinut Alien Traxin vinyyleitä. Viittaan levyissä oleilevaan tekstiin 'Tinribized by the Captain'. Äh... Enhän mä oo enää varma itsekään.*blush* E-nrg varmaan osaa kertoa tarkemmin.*piis*

[q]tony_e:
---
Nepenthe:
Kun labelilla ei oo ollu melkeen kahteen vuoteen mitään toimintaa, ei oo ehkä hirveen yllättävää, vaikkakin tosi valitettavaa. Kun labeli ainakin loppuvaiheessa toimi pitkälti Tinribin alaisuudessa (mun käsitykseni on tietty väärä) niin vois ehkä olla mahiksia saada yhteyttä sitä kautta?*ding* Teilläki kuitenkin kohtuu perusteltu syy selvittää mikä on biisinne oikeudellinen asema (en nyt rupee mitää oikeudellisia lausuntoja täs antamaan täältäkäsin, sanotaan että juttu on ammatillisestikin kiinnostava *igor*)... Varsinkin kun kyseinen biisi on noin helmi *hih*.
/|/|

---


Mun käsittääkseni Tinrib on vain Masteroinut Alien Traxin vinyyleitä. Viittaan levyissä oleilevaan tekstiin 'Tinribized by the Captain'. Äh... Enhän mä oo enää varma itsekään.*blush* E-nrg varmaan osaa kertoa tarkemmin.*piis*
[/q]
Toisaalta Max on Fishin residentti, tehny biisejä yhdessä kapteenin kanssa ja miksannu myös ainakin yhden niistä tinribin cd-albumeista... Toi alaisuus nyt ehkä oli multaki vähä poskelleen menny sanavalinta, mutta sanotaan että mulla on em. ja muista syistä sellanen kuva että yhteistyö oli aika läheistä. Ei tästä sen enempää, isot pojat osaatte ite nää asiat hoitaa *iloinen*.

/|/|

Joo reilu vuosi sitten kyselin asiaa ja se jäi sitten lopulta siihen. Ei kielletty mutta ei suoraan luvattukkaan... Asia on nyt van jäänyt ymmärrettävistä syistä: Uusia biisejä tulee kokoajan ja mielenkiinto vanhempiin luonnollisesti laskee... tämä remixi varsinkin on jo todella vanha ja vaatisi retusointia tai kokonaan uutta versiota imo ennen kuin kannattaisi julkaista. Tämän version voisi laittaa mielestäni vaikka sivuille imutettavaksi jos Alieneillä ei ole mitään sitä vastaan...


[q]
Mun käsittääkseni Tinrib on vain Masteroinut Alien Traxin vinyyleitä. Viittaan levyissä oleilevaan tekstiin ´Tinribized by the Captain´. Äh... Enhän mä oo enää varma itsekään. E-nrg varmaan osaa kertoa tarkemmin.
[/q]

näin just. Max ja Amino sitä pyöritti mut Amino ei oo enää kuvioissa ja Maxilla on muita projekteja.

Asia harvinaisen selvä. Taas yksi asia vähemmän valvottamassa mua kylminä talviöinä *nauru*.

/|/|

[q]J-Tone:
---
T-mu:
Hehe.. vartus kun saadaaan aikaseks ensimmäinen suomirap biisi! $$$$$

---

Sullahan tosta suuntauksesta onkin jo kokemusta Divan estraadeilla *vink*. Mä vaan äimistelin kielellistä notkeuttasi.

[muokattu 20.11.2003 00:47]
[/q]

Aaaargh!!! Ei saa muistuttaa.*eiei*

[q]tony_e:
---
J-Tone:
---
T-mu:
Hehe.. vartus kun saadaaan aikaseks ensimmäinen suomirap biisi! $$$$$

---

Sullahan tosta suuntauksesta onkin jo kokemusta Divan estraadeilla *vink*. Mä vaan äimistelin kielellistä notkeuttasi.

[muokattu 20.11.2003 00:47]

---


Aaaargh!!! Ei saa muistuttaa.*eiei*
[/q]

*REPS*

heh... sillon oltiin vielä tosissaan ja selvinpäin, enää ei olla ku tosissaan*heiii*

[q]J-Tone:
Vähän aiheen vierestä lisää, mutta puhutaanko nyt edes samasta jutusta? :D
[/q]

Enmätiedä mutta itse henkilökohtaisesti olen räbäyttänyt lahden divan stagella 22.9.1999 biisin nimeltä ”Set Your Soul Free”. Kyseinen kappale nousi tuona vuonna soittolistoille useammassakin nichtglubissa ympäri suomenniemen. Biisi löytyy muuten CB:n pitkäsoitolta nimeltä ”The Beginning” joita käsittääkseni lahden alueelta löytyy useita kymmeniä kopioita. Tässä muistutus CB:n poikabändiajoista kun joka keikka tehtiin vielä MC meiningillä.
”Divan tähti” skabasta tuli hopeaa (perusteina mm. omaperäinen lavaesiintyminen) ja 300mk lahjakortti lahtelaiseen vaateliikkeeseen + halaus tuottajamoguuli Hannele Laurilalta. Sanottakoon vielä että sen voitti lahtelainen sirkusryhmä joten olimme ns. musiikkisarjan paras. Silloin oli tietenkin semmonen olo että v*ttu me ollaan lahden kovin bändi

Thank god noi ajat on ohi...*iihhih*

http://static.ifilm.com/image/stills/films/c/2456961_i_1_c_.jpg
secrets.....

[q]T-mu:
Enmätiedä mutta itse henkilökohtaisesti olen räbäyttänyt lahden divan stagella 22.9.1999 biisin nimeltä ”Set Your Soul Free”. Kyseinen kappale nousi tuona vuonna soittolistoille useammassakin nichtglubissa ympäri suomenniemen. Biisi löytyy muuten CB:n pitkäsoitolta nimeltä ”The Beginning” joita käsittääkseni lahden alueelta löytyy useita kymmeniä kopioita. Tässä muistutus CB:n poikabändiajoista kun joka keikka tehtiin vielä MC meiningillä.
”Divan tähti” skabasta tuli hopeaa (perusteina mm. omaperäinen lavaesiintyminen) ja 300mk lahjakortti lahtelaiseen vaateliikkeeseen + halaus tuottajamoguuli Hannele Laurilalta. Sanottakoon vielä että sen voitti lahtelainen sirkusryhmä joten olimme ns. musiikkisarjan paras. Silloin oli tietenkin semmonen olo että v*ttu me ollaan lahden kovin bändi

Thank god noi ajat on ohi...*iihhih*
[/q]

Ei lisättävää. Ei todellakaan!

edit: Mä sanoin, ettei saa muistuttaa. EEEEEIIIIIIHHHHH!!!!!!! Nyt mä muistan liiankin hyvin!*nyyh*

[muokattu 25.11.2003 17:50]

O