pari Carbon Based previkkaa

Back to biisit ja remixit O

eli pari previkkaa ensivuoden puolella ilmestyvistä kappaleista. Toni Erosen käsialaa.

Underworld species

Dark Side


Carbon Based koti

Huh, taas kyllä paukkuu niin mainiota raitaa ulos Carbon Basedilta. Tiukkaa, menevää, vaihtelevaa, loistavaa matskua jälleen kerran. Menevät ostoslistalle.

Ihme juttu että tulee näin hyvää matskua biisi biisin jälkeen. Noita odotellessa täytyy varmaan renkuttaa Hard Mixiä ja Freeformationia.

Oujea.. *joo**piis**pihkassa*

Nam, hyviä biisejä luvassa taas... Mutta pelästyin kyllä vähän kun tossa Dark Sidessa oli musta tosi kovasti Illuminatea kyllä...*ding* Noh, itse odottelen innolla taas jotain tonne vähän maltillisempien nopeuksien puolelle, Kraateria soiteltava mun puolestani odotellessa *vink*.

Keep up the good work,

/|/|

[muokattu 17.11.2003 19:46]

[q]Nepenthe:
pelästyin kyllä vähän kun tossa Dark Sidessa oli musta tosi kovasti Illuminatea kyllä...*ding*
[/q]

Noh. Täytyy myöntää, että olen samaa mieltä. Oliskohan mulla ollu ideat lopussa??? *täh*

iih.. en oo hardimman musan ystävä yleensä mut toi underworld species kolahti heti impulsessa

I love these tunes *sydän*

underworld species on kyllä kovaa tavaraa. Kolahtanut muhun heti ekasta kerrasta, kun sen kuulin.

btw. eikös kyseiset previkat ole ollu jo vähän aikaa tuola CB:n sivuilla?

[muokattu 17.11.2003 22:45]

[q]tony_e:
---
Nepenthe:
pelästyin kyllä vähän kun tossa Dark Sidessa oli musta tosi kovasti Illuminatea kyllä...*ding*

---


Noh. Täytyy myöntää, että olen samaa mieltä. Oliskohan mulla ollu ideat lopussa??? *täh*
[/q]

Toisessa biisissä niitä oli kyllä ihan sitte senkin edestä

/|/|

P.S. Impulseista ja uusista biiseistä tulikin mieleeni, että tullaanko Payback Timen Impulse mix -nimellä liikkunutta versiota mahdollisesti prässäämään jossain vaiheessa? Paras kuulemani versio ko. biisistä, ja ainaki sen kerran kun teitä selvisin Everiin kuulemaan niin toimi livenäki ihan kiitettävästi .

[muokattu 17.11.2003 23:40]

Ihan jees saundii, mut parempi äänenlaatu tekis terää :)
Jatkakaa poijjaat samaan malliin.

[q]Nepenthe:
P.S. Impulseista ja uusista biiseistä tulikin mieleeni, että tullaanko Payback Timen Impulse mix -nimellä liikkunutta versiota mahdollisesti prässäämään jossain vaiheessa? Paras kuulemani versio ko. biisistä, ja ainaki sen kerran kun teitä selvisin Everiin kuulemaan niin toimi livenäki ihan kiitettävästi .
[/q]

Sen julkaisusta on kyllä ollu puhetta, mutta kommunikointi Alien Traxin kanssa on ollut vähän yksisuuntaista.

[q]Vexe:
underworld species on kyllä kovaa tavaraa. Kolahtanut muhun heti ekasta kerrasta, kun sen kuulin.

btw. eikös kyseiset previkat ole ollu jo vähän aikaa tuola CB:n sivuilla?

[/q]



Joo on ollu jo jonkin aikaa tosiaan. Elikkä siellä on mahdollista käydä kuuntelemassa kaikki julkaistut ja lähitulevaisuudessa julkaistavat biisit.*hymy*

-->Carbon Based webbisivut täällä<--

[q]tony_e:
---
Nepenthe:


Sen julkaisusta on kyllä ollu puhetta, mutta kommunikointi Alien Traxin kanssa on ollut vähän yksisuuntaista.
[/q]

Liekö sielläkään lafkassa ole enää muuta kun pölyttynyt lipasto ja iltavaksi mutustamassa voileipää. Ken tietää, Undeworld Species omasi iloista tarmoa, tosi tarttuva melodia ja hyvä, nopsakka rununko.

[q]Kyllä tää todellakin on sellainen träkki, että voin nostaa pääni taas kaula-aukostani ulos ensimmäistä kertaa sen jälkeen, mitä 5th Element on tehnyt Lahden musiikkimaineelle. Thanks. (joo, on 5th:llä oikeesti pari hyvääkin biisiä)[/q]

Hehe.. vartus kun saadaaan aikaseks ensimmäinen suomirap biisi! $$$$$

[q]Vexe:
underworld species on kyllä kovaa tavaraa. Kolahtanut muhun heti ekasta kerrasta, kun sen kuulin.

btw. eikös kyseiset previkat ole ollu jo vähän aikaa tuola CB:n sivuilla?

[muokattu 17.11.2003 22:45]
[/q]

Siis previkat yleensä on ollut jo sivujen avauksesta asti mut nää kaks on lisätty vasta 13 päivä. Jos netti kotona toimisi niin oisi tämän topicin voinut tehdä jo aikaisemminkin.

ari

Kylhän noi pumppaa taas ihan kybällä entiseen malliin! Millos Savage Manista saadaan esimakuja?

[q]tony_e:
---
Nepenthe:
P.S. Impulseista ja uusista biiseistä tulikin mieleeni, että tullaanko Payback Timen Impulse mix -nimellä liikkunutta versiota mahdollisesti prässäämään jossain vaiheessa? Paras kuulemani versio ko. biisistä, ja ainaki sen kerran kun teitä selvisin Everiin kuulemaan niin toimi livenäki ihan kiitettävästi .

---


Sen julkaisusta on kyllä ollu puhetta, mutta kommunikointi Alien Traxin kanssa on ollut vähän yksisuuntaista.
[/q]
Kun labelilla ei oo ollu melkeen kahteen vuoteen mitään toimintaa, ei oo ehkä hirveen yllättävää, vaikkakin tosi valitettavaa. Kun labeli ainakin loppuvaiheessa toimi pitkälti Tinribin alaisuudessa (mun käsitykseni on tietty väärä) niin vois ehkä olla mahiksia saada yhteyttä sitä kautta?*ding* Teilläki kuitenkin kohtuu perusteltu syy selvittää mikä on biisinne oikeudellinen asema (en nyt rupee mitää oikeudellisia lausuntoja täs antamaan täältäkäsin, sanotaan että juttu on ammatillisestikin kiinnostava *igor*)... Varsinkin kun kyseinen biisi on noin helmi *hih*.
/|/|

[q]LAZ:
Kylhän noi pumppaa taas ihan kybällä entiseen malliin! Millos Savage Manista saadaan esimakuja?
[/q]

'Savge Man' Mahdollisesti tulossa Electronica Exposedin Special Edition julkaisuun jossain vaiheessa. Tiedossa on mahdollisesti täysin uusi versio biisistä.*vink*

*pahis**pahis**pahis**pahis*

*pahis**pahis**pahis**pahis*

O