blender & nomic - schizophrenic (preview) Synkkää hardia 180 bpm

Back to biisit ja remixit O

Tossa hardnrgtä 180 bpm lievillä hc vaikutteilla... synkkää on ja tosiaan vielä kesken eli hijomista tulee vielä mutta suuntaa antava kuitenkin eli jos sais jotain palautetta ni ois ihan jees....

http://koti.mbnet.fi/hardbag/blender/trax/schizophrenic.mp3

[muokattu 26.10.2003 11:30]

That is so f***ing great title....I LIKE A LOT*joo**joo* everybody needs more like this.....

Mä tykkään tästä todella paljon ja uskon että tästä tulee viel jotain.. ainakin mä oon jaksannu kuulella sitä paljon!

*lisää biisejä odotellessa*

No joo oli ihan jees kuunneltava ja menevä juuri minun makuuni*hymy* Kuitenkin säätäkää vielä se oli TODELLAKIN keskeneräinen, mutta niihän siinä nimessäkin jo lukikin...

Imutan salettii valmiin version

PS. Zori q ei osaa pistää parempaa palautetta

juu elikä Torso on valmis
alku on just wiemäristä mistä tykkään.
basari on loistavan potkiwa
ja toi o kilipää mikä menee 8 \”tiit\” on aiwan loistava

Jalkoja ja käsiä odottaessa

Fruittiluups rules... :D
..vähä paisto läpi mut iha jees vääntö..rankkaa melodiaa viel messiin...tai jotain vastaavaa ..jees pohja kyll..ei siin mitään...sounditki oli sopivasti mixailtu q kokeili pikkasen lujempaa...hyvä poijjaat!!!

[q]ZRO:
[/q]

heh :)

itseasiassa tää kyl on kasattu acid pro nelosella mut ei se mitää jos vähä mönkää meni, itse en kyl sais fruitil mitää biittii aikaan paljoakaa...*joo*

[q]ZRO:
[/q]

vai tarkotitko noita vokaaleja??? ne voi olla ruitista joo vaikken itse niitä olekaan ottanu

Naice.... Hyvä runko, eka lead aika vaisu toinen istuu taasen vallan hyvin. Kaipaa tehdas haitsuja sellaisia tosi likaisia. Teeppäs valmiiksi niin kuunnellaan uudestaan. Really Naaaaice...

[q]Damien:

Naice.... Hyvä runko, eka lead aika vaisu toinen istuu taasen vallan hyvin. Kaipaa tehdas haitsuja sellaisia tosi likaisia. Teeppäs valmiiksi niin kuunnellaan uudestaan. Really Naaaaice...
[/q]

juuh tästä tulee kunnon mökää vielä
mutta niinkuin blender tuossa ekassa viestissään sanoi täällä että tää on vasta suuntaa antava ja paljon on vielä tekemistä ja rankka sekä raskas tästä tulee ainaskin (se nyt on selvää)
juuh no tästä jatketaan ja palautetta saa antaa niinkuin parhaaksi näkee (ja ehkä muuteskin)*iihhih*
kunnon basso kun on taustalla niin eka leadikin sopii paremmin *testaillut jotain...*

Tämähän potkii ja kunnolla. Odotan innolla valmista versiota*joo*
Melodiasta en oikeen päässy jyvälle mutta katsotaan mitä saatte aikaan. Ja tehkää pliis sille kärpäsvokaalille jotakin*uuh*

[q]blender:
---
ZRO:

---

vai tarkotitko noita vokaaleja??? ne voi olla ruitista joo vaikken itse niitä olekaan ottanu
[/q]

oki..jeeps..hehe ...ruiti o iha hyvä...*nauru*

Joo hyvää kamaa!! *piis**piis*

Odotan oikeesti innolla kun saat sen valmiiks!!!

[q]Aidan:
Joo hyvää kamaa!! *piis**piis*

Odotan oikeesti innolla kun saat sen valmiiks!!!
[/q]

siis me saadaan (huom biisin nimi)

Mä tykkäsin..tuntui vaan loppuvan pikkasen kesken. Anyway, tosi bueno.

sairaa hyvä ... mut mut mut yks paha vika ... ......................sais olla 74 min pitkä

kiitoksii palautteesta jota on tulluki iha kiitettävästi aikaan nähden, finaali versiota säädetään ja laitetaan sit tänne jakoon kohan on valmis....

vitti pojat! perskeleen hyvä sikermä! .. toi alkusynkistely oli niin loistava että voisin jopa ostaa sen

oliks tää se biisi johon möykky tekee biisin toisen puolikkaan..?

HEE*hih* Mahtikamaa! Tahtoo lisää *plur**sydän**plur*

O