gateCRASHER_nec 29.11.2003

Back to muu maailma O

Check this line up! wow.... ei oo todellista
- Paul Van Dyk
- Tiesto
- Armin Van Buuren
- Ferry Corsten
- Scott Bond
- Matt Hardwick
- Gabriel & Dresden
- Judge Jules
- Eddie Halliwell
- Tidy Boys
- Dave Clark (live)
- Green Velvet
- Phill Kieran
- Justin Robertson

Kuka lähtee mukaan?

tänne ois niii-in mahtavaa päästä!
mut ehkä joudun fiilistelemåään mun edellistä visiittiä shettfieldin gatecrasheris.. olin vaihtamassa siellä vuotta 2001.. mut toivttavasti ensi keväänä uudestaan.

Mä voisin ehkä lähtee.. Kuinka paljon tulis matka maksamaan? Riippuen siitä hinnasta, et tuunko tonne vai viikkoa aikasemmin reissuun muualle.

täältä löytyy lisätietoo!

http://www.gatecrasher.co.uk/connected/nec03/index.htm

Lisa Lashes,
Paul Glazby,
Anne Savage,
BK,
Phil Kieran,
Tidy Boys
ja
ANDY FARLEY *sydän* *sydän* *sydän*

Edit: Taitaa multa tänä vuonna jäädä kuitenkin väliin. Tuli hieman nopeasti ja liput 36,5 puntaa + bf:t pääl eli 40,50/44,50 puntaa+lennot ja majoitus. Mieli tekis kyl..katsotaan... ei tiedä viel...hmm...*iihhih*

[muokattu 25.10.2003 00:19]

On aika tyyris, mutta TODELLAKIN hintansa arvoinen! Tai oli ainakin viime vuoden huhtikuussa, jolloin ite olin NEC:ssä. Jumalattoman iso messukeskus toi NEC ja tietty onnistuin hävittämään frenditkin vähäks aikaa siellä.. ;) Kova ois hinku päästä uudelleen NEC:iin, mut taidanpa säästellä olemattomia rahovarojani kevääseen ja sit rykästä Lontoon ja Sheffieldin GC:iin samalla reissulla. Sheffield on MUST!!! *sydän*

-ant-

[q]Ant:
On aika tyyris, mutta TODELLAKIN hintansa arvoinen! Tai oli ainakin viime vuoden huhtikuussa, jolloin ite olin NEC:ssä. Jumalattoman iso messukeskus toi NEC ja tietty onnistuin hävittämään frenditkin vähäks aikaa siellä.. ;) Kova ois hinku päästä uudelleen NEC:iin, mut taidanpa säästellä olemattomia rahovarojani kevääseen ja sit rykästä Lontoon ja Sheffieldin GC:iin samalla reissulla. Sheffield on MUST!!! *sydän*

-ant-
[/q]

Sheffieldi joo rokkas (wickeeeeed *vink*), mut kyllä tännekki pitää päästä. Jos nyt kaikki palaset loksahtaa jotenki kohalle, ni mä oon täällä.

Ei mulla oo muuta tekemistä silloin niin...

Kuulostaa uskomattoman hyvältä! *plur**plur**plur*
Mut jää silti väliin ainakin mun osalta.*nyyh*

Lentoliput varattu. Necci siis kutsuu.

Perjantaina Godskitchen:

Friday the 28th November sees the Oxygen arena turn it up for a night of pure unadulterated non-stop hard dance action. Your hosts for the evening:
LAB 4 Live, Anne Savage, Ilogik, Karim, Shan, Charlotte Birch and Hinsley will up the tempo and bring the house down for a whopping 9-hour marathon.

If this wasn´t enough Fergie is taking over the Nitrogen room for the evening for a special showcase of some of the world´s finest rising talents. This will be an eclectic demonstration of musical progression taking you on a journey as the night goes on.


Ja lauantaina NEC:

Room 1 Crasher
Tiesto & Paul Van Dyk
Judge Jules
Armin
Ferry Corsten
Scott Bond
Gabriel & Dresden
Matt Hardwick
Live Motorcyclye - ATRC

Room 2
Bugged Out
Dave Clarke Live
Green velvet
Audio Bull
Plumps
Robertson

Room3 - FRANTIC !
Lisa Lashes
Eddie Halliwell
Andy Farley
BK
Tidy Boys,
Rob Tissera
Anne Savage
Paul Glazby

Tuolta ei elävänä tulla takas...

[muokattu 7.11.2003 17:44]

Ei voi sanoa kun et lineup on aika muhkea, toi on jo niin hyvä et se menee huonoksi koska ei vois olla kolmella areenalla yhtä aikaa

TJ 20

aika päädytys toi toi line-up*plur**plur*lähtisin saman tien tilaamaan lippuu jos vain ois rahaa*nyyh*ois kyl niin siistii jos gatecrasher laskeutuis joskus suomeenki päin*super*

Onhan gatecrasher ainakin pariin otteeseen pyörähtänyt ihan ”viime aikoina” hesperiassa ja cg;ssä.
eihän ne nyt tossa mittakaavassa ollu mutta

Jeps, liput on jo varattuna ja NECciin ollaan menossa!!! *plur**pihkassa**plur**pihkassa*

Mäki haluun!!!!*nyyh**nyyh*

Keni, ota mut matkalaukkuus, jooko *koiranpentu ilme*

Vähemmästäki Line-upista hajois pää mut hei rauha ku tonne menis ni se olis kuolema reissu.....*nauru**vink**vink*

Tolllasen reissun jälkeen vaikka voiskin kuolla.. *huokaus*...

tainnu joku ääliö hakkeri iskeä tuonne sivuille...*dissaa*

[q]H:
Keni, ota mut matkalaukkuus, jooko *koiranpentu ilme*
[/q]

HAH!!! Pitäiskö?

O