Mitä lehtiä WC:stäsi löytyy
ei yhtään mitään, kun toimittamisiin menee max 1min ja suihkussa ei ole tapana lukea.
Hmm. mä en ole ikinä WC:ssä lukenut mitään enkä aiokaan, eli ei sieltä taida löytyä kyllä yhtäkään lehteä. Ei siell paskalla istuessa sentään niin kauaa mene että ehtisi siinä kunnolla keskittyä jonkun lehden lukemiseen.
pari pahkasikaa ja aku ankan taskukirja
[q]Sade*:
Hmm. mä en ole ikinä WC:ssä lukenut mitään enkä aiokaan, eli ei sieltä taida löytyä kyllä yhtäkään lehteä. Ei siell paskalla istuessa sentään niin kauaa mene että ehtisi siinä kunnolla keskittyä jonkun lehden lukemiseen.
[/q]
Sama juttu. Ei siinä kauaa viitsi istuskella lukemassa - voi hoitaa sen lukemisen vaikka esim. sohvalla tai sängyssä ;)
No siis en kerkee sielä lukeen kun täytyy keskittyä siihen vääntämiseen. Ja varsinkin päiväsaikaan on paska niin kovalla että meinaa verisuonet katketa päästä kun käy paskalla. Kahvi, perunat ja pizza laukasee hyvin hädän*hymy*
Silloin kun käyn esim. keskustassa syömässä vaikka nyt kebabia ja sen päälle hyvät donitsikahveet niin auta-armias mikä hätä. Yritä siinä nyt sitten kävellä kotiin.
[muokattu 18.6.2004 21:49]
[q]TechI:
No siis en kerkee sielä lukeen kun täytyy keskittyä siihen vääntämiseen. Ja varsinkin päiväsaikaan on paska niin kovalla että meinaa verisuonet katketa päästä kun käy paskalla. Kahvi, perunat ja pizza laukasee hyvin hädän*hymy*
[/q]
T.M.I...
[q]TechI:
Silloin kun käyn esim. keskustassa syömässä vaikka nyt kebabia ja sen päälle hyvät donitsikahveet niin auta-armias mikä hätä. Yritä siinä nyt sitten kävellä kotiin.
[/q]
don't tell more! ;)
kaikkea paskaa sieltä löytyy.
Kebab on kyllä muutenkin semmonen suola-ja kastike pommi että huh.*justjoo*
[q]alek száhala:
Bilteman kuvasto
[/q]
Toi on mullaki aina välillä mukana, riittää ainaki luettavaa.
Mukaan tulee yleensä napattua Auto Bild, TM tai joku random autoesite
[muokattu 18.6.2004 22:05]
[q]TechI:
[/q]
Hei, kerroppa lisää! *nauru**hahjust*
[q]MaSari:
Hei, kerroppa lisää! *nauru**hahjust*
[/q]
Ei nyt voi olla noin hauskaa
Mikrobittiä ja Fillaria tällä hetkellä. Valikoima vaihtelee ajoittain, oikeus muutoksiin pidätetään.
Aku Ankat on kova sana vessassa.
Meil ei kyl oo enää pitkään aikaan tullu sitä, mut kyllä niitä vanhoja jaksaa silti aina uudestaan lukea.
Joskus voi eksyä mukaan juuri sillä hetkellä kädessä ollut lehti/kirjakin.
mä yleensä oon just puhelimessa kun käyn veskissä jotenkin siinä käy tosi usein niin et just oon menossa vessaan ja sit joku soittaa tai mä päätän soittaa jollekkin, eli vastaukseni on siis Nokia 6230.
Aku Ankkoja *hih*, vaik en kyl oo lukenu niit varmaa moneen vuoteen
ei löydy lehtiä eikä kirjoja eikä muutakaaan luettavaa.. yleensä meen vessaan ihan tekemään tarpeitani, en sivistämään itseäni kirjoin tai oppimaan uutta lehdistä..
täytyy tosin sanoo et joskus kun tuun kotiin niin otan postit mukaan vessaan ja selaan ne siel aikaa säästääkseni.. ja kun oon niin utelias et haluun heti tietää mitä postia on tullut.. hih..
ainii, mökillä on puuceen seinälle kiinnitetty sellanen tyhmä tarzansarjis.. se on ollu siinä noin 20v. aina kun käyn siel puucees, luen sen ja aina naurahdan sille.. mä en tajuu.. hih..*blush*
Lehtiä ei löydy munkaan vessasta, mua ei kiinnosta olla siel p*skan hajussa yhtä sekuntia kauempaa
Tutkimusten mukaan 72% ihmisistä lukee WC:ssä
asioidessaan, ja toden totta - lähes kaikista
saniteettitiloista joissa olen vieraillut löytyy
mitä moninaisimpia julkaisuita. Kysymys siis kuuluu, mitä
lehtiä juuri sinulla on tapana selailla pöntöllä, ja
mitä lehtiä WC:ssäsi on juuri nyt *täh*
Itse suosin töissä Tietoviikkoa jota ei muutoin
tulisi luettua lainkaan, mutta kotona toiletissani
on ainakin Pelit -lehti 9/2002, Shang-ri-la (englantilainen
psyke-omakustanne), the Face 7/03 ja the Face 8/03
(trendi/muoti/alakulttuuripläjäys) ja Skin Two #43
(fetissijulkaisu *justjoo*)