Mitä lehtiä WC:stäsi löytyy

Back to häröily O

Mega Marveleita, hämähäkkimiehiä, korkeajännityksiä, pari taskaria.

naistenlehtiä, sisustuslehtiä, parit sarjakuvat ja mainoksia :D

[q]zaler, 24.10.2006 11:28:
ei mitään.. niitä voi lukea jossain muualla
[/q]

jep, sama homma..

ikean joulukuvasto joka tuli eilen :D

normaalti ei löydy oikein mitään kun ei ole sopivaa paikkaa. Vessaremontin yhteydessä laitetaan kyllä kunnon lehtiteline :)

Ei kyll yhtään mitään lehtiä.. Eikä toivottavasti tulekaan.

Tosin wc:s pitää olla näyttö josta kattoo joko a) telkkaa tai b) Voida jatkaa nettailaa.. ON se langattomuus näppiksissä ja hiiris yms niin poikaa :)

Mä en ymmärrä miksi siel vessassa pitää lukea o_O Meiltä ei kyl löydy lehtiä vessasta xD

ai Wailing Cavernsistä vai?

edit: harvinaisen paskaa läppää sitä irtoo joskus..

[q]ALIEN, 24.10.2006 12:25:

[/q]
Pakko myöntää et sama tuli itellä ekaksi mieleen.....

[q]domi, 24.10.2006 12:26:
---
ALIEN, 24.10.2006 12:25:

---

Pakko myöntää et sama tuli itellä ekaksi mieleen.....
[/q]

kiitos, nyt ei tunnu niin typerältä :D

[q]Norb, 24.10.2006 12:22:
Mä en ymmärrä miksi siel vessassa pitää lukea o_O Meiltä ei kyl löydy lehtiä vessasta xD
[/q]

Ei löydy mullakaan mitään lehtiä. Ei vessassa lueta!

Eipä o koskaan ehtiny vessassa lukea. Poreammeessa vois kyl, jos olis.

en mä vessassa lue lehtiä mut joskus jos joutuu kauemmin istumaan nii tulee luettuu kaikki saippuan ja shampoopullojen kyljet;)

Joo, ei ehdi lukea vessassa kiireinen nainen..
Mutta mikä ottaa paljon enemmän päähän kuin lehdet, on raapaistun tulitikun haju vessassa! Esim. duunissa tekis mieli julistaa, ettei rikki ja p*ka ole sen kivempi haju kuin pelkkä p*ka! Ellei jopa kamalampi..
HYI

[q]josbe, 24.10.2006 12:45:
Mutta mikä ottaa paljon enemmän päähän kuin lehdet, on raapaistun tulitikun haju vessassa! Esim. duunissa tekis mieli julistaa, ettei rikki ja p*ka ole sen kivempi haju kuin pelkkä p*ka! Ellei jopa kamalampi..
HYI
[/q]
Mikä muuten täs on ideana, katoaako se haju jotenki nopeemmin sieltä ku raapasee tulitikun siellä vessassa vai? :D

muutama katso ja akkari*hihu*

[q]josbe, 24.10.2006 12:45:
Joo, ei ehdi lukea vessassa kiireinen nainen..
HYI
[/q]

*reps*!!!

Onneks ei sentään tyttöpaska (prinsessapaska) eli paska ja sit hajuvesi sekasin! se vasta onki kuvottavaa!! X( esim. Babydoll ja paska!! HYI!!!!!

[q]domi, 24.10.2006 12:46:
---
josbe, 24.10.2006 12:45:
---

Mikä muuten täs on ideana, katoaako se haju jotenki nopeemmin sieltä ku raapasee tulitikun siellä vessassa vai? :D
[/q]
Ei vaan ihmiset luulee, että rikin haju peittää sen, kaiketi.

[q]josbe, 24.10.2006 12:52:
---
domi, 24.10.2006 12:46:
---
josbe, 24.10.2006 12:45:
---

---

Ei vaan ihmiset luulee, että rikin haju peittää sen, kaiketi.
[/q]
Nojuu, mädät kananmunat vs. paska...hmm. Googlefight ratkaisee.

Aku Ankkoja..

[q]Norb, 24.10.2006 12:22:
[/q]
Mullekaan ei oo koskaan tää vessassa lukeminen oikein auennut. Kyllä mä keksin kotoa mukavampiakin paikkoja hengailla ja lueskella.

O