Mikä ärsyttää?
tyypit, jotka tulee aggressiivisiksi humalassa.
no bonus.
[q]Coon:
Kunnallinen terveydenhuolto. Joudun odottamaan lääkärille pääsyä 4 tuntia ja maksan vielä moisesta lystistä... Muistan ajan jolloin lääkärissä kävi ilmaiseksi ja jonottamaankin joutui vain murto-osan nykyisestä. Pitää turvautua yksityisiin palveluihin 100% tästä lähin.
[/q]
Joo et oo ainut ketä on käyny v´tuttaa. Mul vaa attopikkona ei oo kunno vakuutusta ja tulis turhan kalliiks käydä aina yksityisellä.
ärsyttää se kun ärsyttää jokin ja sitte kiroilee.
ärsyttää kun ei voi mukamas omistaa mitään vaatteita ja ei oo päässy ostoksille varmaan puoleen vuoteen!!!!
ja kun jokin asia rupee oikeen ärsyttää niin syntyy iso yleisvitutus ja kaikki on saakelin hankalaa...
ärsyttää olla ärsyttävä pikku kakara.
Vittumoinen asiakas *dissaa*!!!
-Jenkit. Viimeaikoina eritoten niiden voi ei kun on kurjaa kun meillä bensiini maksaa semmoiset 40 senttiä per litra, on tämä niin suuri vääryys-nillitys. Kestoärsytyksenä jenkkiläinen konservatiivinen uskonnollinen oikeisto - kuka terroristeista jaksaa huolestua kun tuollaiset ovat Bushin taustavoimana.
-Kevät ja sen mukana tuleva katu- ja siitepöly. Olinkin ehtinyt jo unohtaa miltä tuntuu kun nenä valuu ja silmiä kutittaa.
-Peter Nygårdin entisen vaimokkeen elatusapuvaatimukset ja se, että ne menivät jossain muodossa läpi.
-Se, että vastaavia tapauksia kuin em. tapahtuu todennäköisesti usein.
-Se, että tunnun osin elävän samanlaisten arvojen mukaan kuin vaikkapa hurskaat kristityt, jotka taas monin osin edustavat juuri sitä, mitä minä en koe edustavani. Eritoten se, että tunnun olevan ainoa, joka näin tekee.
-Se, että jaksan yhä pettyä ihmisiin (ihmisyyteen, ihmiskuntaan), vaikka periaatteessa odotukseni ovatkin nollatasolla.
-Kaikkien kestoärsytyksien äiti: maailman ihmisten pohjaton typeryys (oma myös). Kaikeksi onneksi tämä tauti tulee tuskin koskaan leviämään oman aurinkokuntamme ulkopuolelle.
[q]kala:
---
Lene:
Jari Sillanpää Euroviisu-hömpötys.
---
---
http://www.iltasanomat.fi: (13.5.2004)
Päivä ei paista vieläkään Suomen euroviisurisukasaan. Jari Sillanpään esittämä Takes 2 to Tango ei päässyt eilisessä Eurovision laulukilpailujen karsintakisassa kymmenen parhaan joukkoon. Niinikään myös paikka lauantain loppukilpailussa jäi pelkäksi haaveeksi.
---
Kuinka ikävää...*nukkuu*
[/q]
BUAHAH HAHAHA HAHAHAHAH HAHAHAH AHHAAHAAAAA oliks toi nyt mikään yllätys.. vähän hajoilin oikeesti ku ne valkkas ton biisin, euroviisu valinnan aikana kerkesin kavereille sanoo et ihan mikä tahansa biisi mut EI tota Sillanpään takes 2 to tangoa ahhh tulipa hyvä mieli
[muokattu 13.5.2004 16:01]
Tämän hetkinen sää
Ensin annetaan pikkuriikkisen hellettä ja sit ku on jo tottunu mukamas lämpimään keliin, niin eiköhän isketä päin näköö tällänen +10 astetta max.
Edelleen sitä kesää odotellessa
- Se ku on ollu jo viikon sairas eikä tää lopu ikinä!!
- Ihmiset jotka eivät lähetä järkeviä sähköpostiviestejä (joihin minäkin kuulun)
- Kun väsyttää kamalasti illalla, mutta ei yhtään nukuta
- Koneesta juuri otettujen kylmien pyykkien ripustaminen narulle
- Kun luennoitsijat käyttävät tauluesityksissään summien indeksointiin i:tä ja j:tä, ettei varmasti erota toisistaan!!
- Pesualtaassa viikon lionneena olleet astiat. Yh!!
- Kun joutuu heräämään aamulla luennolle, ja huomaa, että taaskin olisi voinut ihan hyvin nukkua pitkään ja opiskella asian itse
- Liikkuvat hymiöt (olen kai huumorintajuton ja vanhanaikainen...)
Mutta varmasti kaikkein ärsyttävintä on tämä:
- Kun menee vessaan ja tarpeensa tehtyään huomaa, että wc-paperi on loppu. ARGH!!
Työskennellä kivikautisessa ympäristössä missä säädetään ja sählätään koko vitun konttorin voimin vittu mitä paskaa, voi luoja..
-M
Jäätävä tihku... Auton ikkunat on ihan jääsää...
[q]innae:
Jäätävä tihku... Auton ikkunat on ihan jääsää...
[/q]
Varsinkin kun sitä autoo srabaa joka aamu
KAIKKI. ku ei polta tupakkaa ni menee nyt hermot kaikkii prklprkl.
[iso][/iso]KAIKKI ärsyttää[iso][/iso]
Ehdin ostaa säteeseen lipun ja nyt en olekaan menossa sinne. Ylimääräinen rahan meno ärsyttää. Kyllä se tästä.
[q]Reivaaja, 4.9.2009 14:10:
---
Mimir, 4.9.2009 12:41:
Nyt alkaa jo naurattaa kun suututtaa niin paljon :D
---alkujupinat---
---
Jos yhtään välität naapurisuovusta, joudut sietämään välillä vitutustakin. Toki saat hinauttaa sen vittuun jos haluat.
Täti oli väärässä, mutta ei kai se nyt rupea neuvomaan miten tuhotaan välit naapureihin?
Ei se naapurisi ole vittuillakseen sitä autoa siihen laittanut. Kuhan on huomannut että siinä ei kukaan autoa pidä, joten on ominut sen itselleen.
Vähän ymmärrystä ja joustoa tähän palloon.
[/q]
Joo, oot tuossa ihan oikeassa. Ehkä kirjoitin alunperinkin liian tunnekuohuissa tuota. Se on ihan totta, että aina asiat kannattaa alottaa ystävällisesti eikä se tietenkään sen asiakaspalvelijan vika ollut, että paikallamme on toisen auto. Se, mistä vedin niin suuret palkokasvit nenääni, oli sen naisen asenne, joka oli se, että he eivät ole vastuussa mistään (liittyen siis erityisesti niihin avaimiin). Hänen näkemyksensä tuolloin oli myös, että minun on maksettava paikasta vuokraa, vaikken saa autoani siihen eikä minulla ole myöskään avainta tolppaan, mikä minusta taas on kohtuutonta.
Keskustelin asiasta vielä myöhemmin puhelimitse ja sain asiallista palvelua sekä sovittiin, miten hoidamme auton siirron, avaimet ja maksut. Se oli kaikki, mitä alunperin kaipasinkin. Olen vaan sillai herkkä, että otan herkästi itseeni jos itse esitän asiani kohteliaasti ja saan vittuilua ja äänen korottamista takaisin.
Se että jengi vastaa kysymykseen sanalla: Miksi? ja silläaikaa häipyy klubbarista ku oon ostamassa kaupasta tupakkaa, eikä ole enää missään tavoitettavissa....hyvä että puhelimitse saa ees kiinni ihmisii.... perkele.....
se, että eräs ihminen on varustettu kastemadon tunneälyllä!!!!
-älyvapaatunneuhuu
negatiiviset ja tuppisuut ovat hankalia tapauksia*hymy*
ja semmoset ketkä häpee joka ikistä asiaa*nauru*
Mua alemmassa kerroksessa asuu yks hemmetin rasittava kärttynen ilmeisesti elämäänsä kyllästynyt akka kuka kyttää aina ja valittaa vähänkään kovemmista äänistä huutamalla käytävään oven raosta esim. että Kuka niitä ovia paiskoo?!?!??!. Samainen akka on valittanut mm. kun joku on muuttanut, kun joku on kävellyt normaalisti portaita, kun jotkut ovat keskustelleet käytävässä. Tänä aamuna satuimme lähtemään asunnoistamme samaan aikaan ja suljin oven ihan normaalisti ja se siellä kerrosta alempana sanoi Kauhee paiskominen! Ei helv**ti alko v*tuttamaan niin sairaasti toi tyyppi ku se on aina tollanen *kivatsulle*!! Miks tollasia kusipäänaapureita pitää olla, jotka valittaa aiheetta *hmph**dissaa*!!
Pa... duuni & älytön kiire*igor*