Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

nainen ei saa olla koskaan vihainen!!! sitten kun ne on niin lässytetään hormoneista..!raivostuttavaa!!

se että tuntemattomat moikkailevat kadulla kävellessä ja en edes tunne niitä mitenkään...
saahan sitä tietysti tulla juttelemaan, mutta jotkut aina vain moikkailevat vaikka ikinä ei ole vaihdettu sanaakaan missään tilanteessa...

meitä on moneen junaan....

Ärsyttää kun ärsyttää

Huomenna alkaa espanjan suullinen kurssi, enkä osaa mitään. En vaan niin yhtään mitään.
Ja tänään pitäisi lempata elämästä eräs tyyppi, mutta mä olen huono sellasessa.

Vitun Studio 54 -kaaos eilen.

Olis pitäny lähtee alun perinki suoraan
Säteeseen.

Pakkanen, pimeät aamuherätykset.. rikkinäiset talvi hanskat

typeryys *släp*

Kun 4h alennusmyynneissä pyörineenä luulee löytävänsä oikeat 32” mustat megaharvinaiset housut. Ja sitten kun menee sinne ”#%%¤(/&¤&¤#”% sovituskoppiin niin huomaa että ne onkin ”small 32””” <---ei tod. mulle.
Kun sen neljän tunnin jälkeen bongaa pari \'hyllyssä\' makeen näköstä mustaa t-paitaa ja sitten kun niitä kopissa kokeillaan niin ne näyttää vähintään Kabanossin kuorilta.
Ja kun lopulta ostan taas samat vanhat H&M t-paidat niin suuntaus käy kohden Delicatesseniä: mutta voih: en ole suunnitellut uuden vuoden menûa etukäteen kauppalistasta puhumattakaan: 1h täysin päätöntä pyörimistä aksellilla juustotiski-vihannesosasto-maitotiski.

Päätin hartaasti ruveta amish-heimolaiseksi enkä enää p#¤&a nakkaa alennusmyynneistä

Kun oksennus menee nenään.

[q]äm:
Kun oksennus menee nenään.
[/q]

Taikka esim. pepsi max kun juot sitä ja yhtäkkiä ratkeat nauruun kesken juonnin

kun koitan ettii klubbarista yhtä biisii mut se on täynä previkoita ja previkoita... ja lisää previkoita... eikö niitä voisi julkaista sitten kun ne on valmiit?
mä en jaxa enää imuttaa mitään kipaleita koska tuntuu että kaikki on vain previkoita..*dissaa*

aamun herätykset ja se ettei verkko toimi tääl koulul ysist eteenpäin

previkoiden lisäksi sekin että soitetaan tuntemattomasta numerosta pilari... koita nyt siinä sit päätellä kuka se voi olla..*hmph* ylipäätänsä kyl jos soittaa tuntemattomasta numerosta niin harvemmin enää vastailen siihen..

odottaminen....*igor*
monta työhaku paperii oon jättäny mut mitänä ei oo takas kuulunu..
tää odottaminen käy hermoille.*igor*

ärsyttää ihmiset jotka puuttuvat asioihin jotka eivät heille kuulu ja tulee sitten mussuttamaan omia mielipiteitään, vaikka eivät tiedä asioista yhtään mitään !!!

ärsyttää vielä tämä mukamas niin hyvä yhteiskunta, vaikka tässä yhteiskunnassa kaikki on ihan v*tuillaan!

paskaa paskaa ja lisää paskaa paskan päälle!!!

edit: typoja prkle!!!

[muokattu 8.1.2004 06:46]

prkleen palkka varmaan kuukauden myöhässä..*hmph*

[q]PuuhaOsku:
---
Occu:
Se ettei meil näy SubTv...*igor*

---

Buhahahahahaaaaa*nauru*
[/q]

Niin, missataan Big Brother house

[q]Hetu:
---
PuuhaOsku:
---
Occu:

---

Buhahahahahaaaaa*nauru*

---

Niin, missataan Big Brother house
[/q]

se, että meillä tulee _edelleen_ subilta Aina conan kun sen pistää päälle..*igor**vink*

[q]ella_:
typeryys *släp*
[/q]

Todellakin. *piis*. Niin oma kuin toistenkin, mutta etenkin se oma. *joo**hih*

eipä tällä hetkellä oikein juuri mikään.. ärsyttääkö?

O