Mikä ärsyttää?
Kun poskessa on yksi musta karva poskessa eikä saa nyppästyyn sitä pois kun sormien kynnet on niin lyhyet
[q]hallucinogen:
Kun poskessa on yksi musta karva poskessa eikä saa nyppästyyn sitä pois kun sormien kynnet on niin lyhyet
[/q]
Kokeile varpaankynsiä?
Toisinaan elämä .... ymmärtäköön sen ihmiset miten tahtoo ..
[q]Hähäää..Toihan on ihan paras harrastus, itse ainakin tunnustan tuota tekeväni . Ärsyttää monikin asia lähinnä ne kakarat jotka aina meluaa ja on näsäviisaita ja sit vielä hitaasti edessä kävelevät ihmiset. [/q]
Ha haa! hitaasti kävelevät ihmiset kadulla ovat ärsyttäviä. Oon kyllä varmaan itsekin aika ärsyttävä kun hiihdän ihan kamalaa vauhtia ja ohittelen kaikkia ja törmäilen ihmisiin Hidastelu on silti perseestä.
Toinen asia, mikä ärsyttää juuri nyt, on se, että ihmiset polttaa tupakkaa mun kojun vieressä kun mä myyn mansikoita. Sain eilen sellasen 6h nonstop-päänsäryn siitä. Ei niille kaikille jaksa edes koko ajan sanoa, että ootko ystävällinen ja siirryt vähän kauemmaksi polttelemaan
todellakin tuo selän takana kikkailu ottaa päähän ihan v*tusti...
Mulla on kanssa extra paljon kokemusta tosta...
Ja kaikki jotka juoruaa jotain helvetin huhuja tosina....*dissaa*
Sitten vaan takana kauhistellaan ja nyristään ja kukaan ei vahingossakaan voi tulla tarkistamaan, että mahtaako asia edes olla totta!!! PRKL!!!!!
Nyökytellään vaan päätä....
jopat ex-hyvät kamuni ovat harrastaneet tätä samaa....
[muokattu 21.8.2003 12:10]
[q]äm:
Sierra Leonen neekerit, jotka ensinnäkin TULEVAT Suomeen, sen jälkeen eivät sitten osaa poistua, vaan karkaavat ja anovat oikein vielä TURVAPAIKKAA!! *dissaa**dissaa*
[/q]
Minkäköhän takia noita turvapaikan hakijoita on niin paljon suomessa..luulisi niiden jo saaneen vihiä että tänne ei pahemmin oteta turvapaikan hakijoita. Vielä 80-luvulla oli vaikeaa edes muuttaa tähän maahan taikka ulkomaalaisena pystyttää yritys
Onneksi se on nykyään muuttunut
Kun ovessa lukee ei mainoksia kiitos ja sitlti niitä tipahtelee kokoajan....*ding**piru**hmph*
eniten ärsyttää ne vtt... pizza mainokset... *dissaa**dissaa**dissaa*
[q]Sinza:
Temppuilevat tietokoneet *piru*!!
[/q]
Olen kyllä samaa mieltä. Argh!*igor*
ei, mutta saahan mua ärsyttää se että muita ärsyttää noin pienet asiat
mut joo. lähden nyt keräämään rahaa spr:lle. päivän hyvä työ
[q]pupuankka:
ei, mutta saahan mua ärsyttää se että muita ärsyttää noin pienet asiat
[/q]
Toki saa.
ärsyttää pikkumaiset maailmanomistajaihmiset.. samalla pallolla kun ollaan (valitettavasti).
miksi ihmiset jaksaa valittaa 25 cm korkean pikkukoiran vapaanaolosta kun samaan aikaan ihmisiä kuolee nälkään/tauteihin/sotiin/muihin väkivallantekoihin...
elintasopakolaista ei muuten ole olemassakaan (paitsi sellaisten ihmisten päissä jotka itse ansaitsisivat joutua sodan jalkoihin ja lähtemään vieraaseen maahan, vieraaseen kulttuuriin, rasisti-idioottien dissailtavaksi..)
tänään ja huomenna kannattaa muuten osallistua nälkäpäivä-keräykseen. rahat menee naisten ja lasten auttamiseksi. *sydän*
Jos tänään ei sadakaan. Raahasin meinaa kerrankin sateenvarjon mukaani.
[q]pupuankka:
miksi ihmiset jaksaa valittaa 25 cm korkean pikkukoiran vapaanaolosta kun samaan aikaan ihmisiä kuolee nälkään/tauteihin/sotiin/muihin väkivallantekoihin... [/q]
No jopas on vertailukohta *justjoo*. Olisiko kyse mahdollisesti siitä, että se pieni rakki juoksentelee huonolla tuurilla pyöräilijän eteen ja aiheuttaa onnettomuuden? Ja koirien kiinnipitämisestä on olemassa määräyksiä... Miten sitä voi verrata siihen, että jossain päin maailmaa joku kuolee nälkään??
Huominen uusintatentti kurssista Strategiasta käytännön toteutukseen
Sanoo hän, joka itsekin juuri avautui...
Ja onko niin, että Suomessa ei saa valittaa mistään, koska meillä ei ole nälänhätää ja sotaa? Onko ne ainoita oikeita valittamisen arvoisia ongelmia?
[muokattu 25.9.2003 10:02]
[q]Miten sitä voi verrata siihen, että jossain päin maailmaa joku kuolee nälkään?? [/q]
siten että ärsyttää se miten jaksetaan valittaa.. suomalaiset on valittamisen luvattu kansa vois käyttää sitä energiaa tärkeempiinkin asioihin.
[muokattu 25.9.2003 09:59]
Yleinen pahuus, turhamaisuus, epäoikeidenmukaisuus, vittumaisuus, fundamentilaisuus, ahneus ja sokerina pohjalla vessapaperirullan palanen, joka menee riekaleeksi kun sen yrittää repäistä, eikä se vahingossakaan irtoa taitoskohdasta !!
Junassa ärsyttää sellaiset ihmiset, jotka tulevat seisomaan penkin viereen, eivätkä sano mitään, kyyläävät vaan. Miksei voi avata suutaan ja sanoa \Hei, se on mun paikka\. Noh, siinähän seisovat vaikka tuomiopäivään saakka, mä en väisty, jos toinen ei osaa puoliaan pitää...
Myös se ärsyttää, kun joku kysyy nimeä esim. puhelimessa tyyliin \Ja mikä sun nimes oli?\ Miten niin oli? Onhan se kait vieläkin *hih*.
Just nyt ärsyttää se ettei ole aikaa tehdä mitään
itserakkaat ihmiset, rasismi, syyssateet, kylmyys, liian lyhyet tai pitkät housut, pörröiset hiukset, halkeilevat kynnet...pitkäkestoinen flunssa joka estää lähtemästä Halluihin..!*poks**hmph**nuha**igor*