Mikä ärsyttää?
* MTV
* pissikset
* alakerrassa rääkyvät neekerit
* Marlboro lights
* spuget
* Mic Mac
* tietokoneen bugit
* Nokia 5510
* TV chatit
* satanistit
* hipit
* pop-up:it
* pummit
* banaanikärpäset
* mummot
* Buffalot
* aamut
*mur**häh**voiei**eiei**poks* .....siinä oli pieni ja sekava tunteidenpurkaus
ANGELI: Joo miehet osaa olla ihania, mut todellaki AIVAN LIIAN HARVOIN ! tuntuu et kaikki kusipäät osuu mun kohalle ja ne ei osaa muutaku aiheuttaa paskaa oloo. Semmosta mukavaa taas vaihteeks..*eiei*
Olliboy:[q]rahat on loppu, se ärsyttää. vituttaa, se ärsyttää.
koulu, se ärsyttää.
muuten ihan jees.[/q]
Ai jollain muullakin on tuo sama ongelma..aina rahat loppu.. Pitäisköhän meidän perustaa jokin tukiryhmä??
ANGELI perustetaan me sit semmonen me vihataan miehiä yhdistys!!
*piis*-miehet
Kesy joo... mut on se myönnettävä osaa ne olla ihaniiki..
Liian harvoin vaan
Kesy:[q]Nyt ärsyttää lähinnä minä itse. Koulu ei kiinnosta vaik just nyt pitäs kiinnostaa. En jaksa tehdä mitään. Inhoon elämääni tällä hetkellä aivan helvetisti. En halua/pysty olemaan yksin! Inhoon olla sinkku, mikään ei mee hyvin ku ei o mitään "minkä takia elää" . saatana*dissaa*[/q]
Täähän on ihan ku mun kirjottama
Paitsi, että kyllä mä selviän yksin... niinku tähänki mennessä.
Ja on mulla musiikki ja kaverit minkä takia jaksaa elää.
tuttuu. koulut alkanu, eikä jaksa nappaa yhtää... bilettäminen on paljon hauskempaa.*pahis*
Avernian:[q]
Kaverien miesjutut (ja kun ilonen pitäs loogisesti olla*häh*)
Ihmisten vanhanaikaiset asenteet joita ne ei kuitenkaan noudata... te ootte muutenkin kaikki kauheen ennalta-arvaamattomia!
kauniit ihmiset [/q]
hassua*joo*
Kesy:[q]ANGELI perustetaan me sit semmonen me vihataan miehiä yhdistys!!
*piis*-miehet[/q]
*hih**nauraa*
vaeltajatar:[q]
KerroKerroKerro heti kuka oot!!!!*hih*Ja mistä sä tunnet mut?????*ding*[/q]
Voi kulta pieni hani mussukka..mä en tunne sua sen paremmin kun sinäkään minua
vaeltajatar:[q]voi teitä yana, tanya ja muut*nauraa*vallan ihania oletta työ*hih*
.....oih, tanya, mä kans*sydän*sua...mutta kukas sä oot?*vink*
just nyt mua ärsyttää se, että mulla on alilämpöä(päässä surisee...)*suru*[/q]
Tällainen pieni pallero täältä jostain..
avernian:
my words exactly, paitsi et mun tilille ei oo ilmestyny tonnia, sekä opiskelu motivaatio heiluu siinä 0 ja -1 välimaastossa. eikä mua myöskää vituta mitenkään ylimääräisen paljon, pelkkä normaali yleisvitutus
[q]Tanya:
Ai jollain muullakin on tuo sama ongelma..aina rahat loppu.. Pitäisköhän meidän perustaa jokin tukiryhmä??
*plur*[/q]
No hei!Mikä ettei! Ehkä paras idea vuosiin....miten tää ryhmä sit toimis?Vois vaik hommaa sponsoreita et liikuttas päivisin kaikki vapaa-ajat esim. koffin tai siwan vermeet päällä....
[muokattu 10.9.2002 23:16]
mä olen mukana
Olliboy:[q]No hei!Mikä ettei! Ehkä paras idea vuosiin....miten tää ryhmä sit toimis?Vois vaik hommaa sponsoreita et liikuttas päivisin kaikki vapaa-ajat esim. koffin tai siwan vermeet päällä....
[/q]
Urheilijoilla on aika vakuuttavan näköisiä ja siistejä mainospaitoja. Toi rahattomuus ja koff on aika paha yhdistelmä *nauraa*. Varsinkin jos täytyy tehdä jonkinnäköinen vaikutus hieman isompiinkin herroihin. Niin no totta kai tukiryhmän tarkoituksena on se että koitetaan kaiken rahan puutteen varjossa pitää hymy huulilla vaikka väkisin. Joten tukihenkilöitä olis hyvä saada. Ihmisiä jotka on ollut joskus rahallisesti ahdingossa mutta selvinneet kaikesta huolimatta. Esim. Matti Nykänen voisi pitää luentoja siitä mistä löytää ja tunnistaa rikkaan yksinäisen naisen joka kaipaa rakkautta. Ja Jasmin Mäntylä vois tulla kertomaan että miten roikutaan Seiskan kannessa ilman mitään syytä viikosta toiseen. Ja sitten pari takavuosien missiä tietenkin kertomaan miten ryhdyin missistä laulajaksi..onhan siinä jo joukko menestyjiä. Joukkoon mahtuisi vielä muutama Nokian johtoportaan henkilö ja pari poliitikkoa.
Rahaa pitäisi tietenkin saada kerätyksi jonkin verran jotta voitaisiin järjestää sellaisia iloisia ja veikeitä virkistysmatkoja vaikkapa Damiin tai työllistämis matkoja H&M:n tehtaille ympäri maailmaa.
vaeltajatar:[q]Mua ärsyttää nyt se, etten tiiä kuka Tanya on*hih*Paljasta itsesi, sinä, sinä, sinä.......*ökkö*!!!*plur*[/q]
Et sä mua tunne..hähää!!*pahis*
Joo-oh... mä en tunne kumpaakaan, Vaeltajatarta tai Tanyaa
Mistä tulikin mieleeni, että mua ärsyttää kun kaikista käyttäjistä ei oo kuvaa profiilissa.
patis:[q]Joo-oh... mä en tunne kumpaakaan, Vaeltajatarta tai Tanyaa
Mistä tulikin mieleeni, että mua ärsyttää kun kaikista käyttäjistä ei oo kuvaa profiilissa.[/q]
No jos joku haluaa tietää minkä näköinen daami Tanya on niin kuva löytyy tuolta celebration generation kuvista...ihan loppupäästä..mustaa yllä..kuvassa myös hyvä ystäväni (nimen jätän mainitsematta)..jonka kanssa varmaan olen liikenteessä myös tänä viikonloppuna. Joten tulkaa ihmeessä tervehtimään vanhaa rouvaa..
Kesän lopuuminen, jumalauta!
Kesy ja patis älkää ottako tätä elämää liian tosissaan.
Ja kaikkeen tottuu paitsi jääpuikkoon persiissä, koska se ehtii sulaa.
Kaikki ärsyttää taas tänään. Blaah..