Mikä ärsyttää?
Ärsyttää yhen ihmisen perseily *toktok*
[q]daffy, 28.11.2007 12:58:
---
juuco, 27.11.2007 10:57:
Grr! Per"#&"%#2en iPod
Se jumittujääty heti ensitöikseen aamulla, joten koitin resetata sen. Onnistuinkin, mutta sen jälkeen se jumittujääty heti uudestaan. Nyt se jämähtää aina siihen, kun Applen logo pamahtaa ruutuun uudelleenkäynnistämisen aikana.
Kamalat vierotusoireet, kun ei voi kuunnella musiikkia :( Vois suutuspäissään heittää tuon romun seinään ja ostaa uuden, tilavamman soittimen. Mutta silti.. Voi prklee!
---
Kokeiles palauttaa tehdasasetukset iTunesin kautta, jos noi resetoinnit ei auta?
[/q]
Ei toimi. Se on ilmeisesti niin jumissa että iTunes ei tunnista sitä. Tai siis iTunesin mukaan koneessa ei edes ole mitään soitinta kiinni. Se taas meinaa sitä, etei iTunesiin ilmesty sitä iPod-kuvaketta jonka kautta pääsisin ne tehdasasetukset palauttamaan.
Aamulla siitä oli akku simahtanut ja se oli sammuttanut itse itsensä, joten koitin ladata sitä vähän ja käynnistää uudestaan. Ei tuntunut toimivan :/ Pitää illemmalla koittaa värkkäillä se kuntoon. Edes siksi aikaa, että saan ostettua uuden :) (Kyseessä on vanha iPod Mini, 4Gigaa tilaa. Johan tässä pitää isompi hommata:)
Näillä näkymin taitaa lähteä kämppä alta tossa toukokuun lopussa.. O_o Mahdollinen opiskelupaikkakin varmistuu luultavasti vasta siinä heinäkuun aikana, joten hommaanko mä kesäkuuks jo jonkun (kalliin yksityisen...) kämpän, vai budjaanko mä kavereilla/sukulaisilla sen pari kuukautta ja hommaan sit elo-/syyskuussa jonku (toivon mukaan halvan...) opiskelijaboksin? Ja jos nyt satun sitten kavereiden luona bunkkaamaan, mihin helvettiin mä raahaan mun kamat säilöön? Ottaa päähän...
[q]daffy, 28.11.2007 13:12:
Heh =) Kannattaa antaa sen akun latautua rauhassa vaikka yön yli ja kokeilla uudestaan resetointia, jos siitä on akku ihan finaalissa niin se ei välttämättä toimi. Ja resetointiohjeet sulla varmasti hallussa jo!
[/q]
Juu, onhan nuo. Se meni siis solmuun eilen aamulla ladattuani sitä yön yli. Akku oli siis täynnä. Koitin normaaliin tapaan resetoida sen, mutta se paska jumahtaa heti uudestaan Applen logon paukahtaessa ruutuun. Sen jälkeen sitä voi resetoida vaikka maailman tappiin asti ja aina se jää siihen Applen logoon.
Rasittavaa, pitää kuunnella duunikavereiden hölinöitä :)
[q]dncr, 9.12.2007 14:07:
Ostetaan kuus tuntia motivaatiota tenttiin lukemiseen.
[/q]
No hei vaihdetaan! Tuu sä kaheksaks tunniks töihin mun puolesta. Nyt ei työnteko nappais yhtään, haluisin olla taas opiskelija
[q]pupuankka, 4.3.2008 11:55:
Kevätväsymystä? Onks muilla tätä?
[/q]
Paikalla... _o/
Palttiarallaa kuukausi sitte mä menin töihin yleensä siinä puol kaheksan aikoihin aamulla, mut nyt viimesset pari viikkoa oon päässy niihin aikoihin vast ylös sängystä. Kello ollu kyllä joka päivä soimassa heti kuuden jälkeen, mut ei vaan pysty nousee ylös. Oon toisaalta ollu flunssas jo pidemmän aikaa et ehkä sillä on ollu näppinsä pelissä, mut kuitenki.. Olis jo kesä ja valosaa
[q]juuco, 18.3.2008 15:00:
...ni SIT KONE KAATUU! Ja muistinko tallettaa välissä...? No EN!
Kaikki taas alusta <3
*senkin**toktok*
[/q]
Se tapahtu TAAS... *eiei**nyyh* [size=7]Paskakoneprkle![/size]
Nyt on automaattitallennus laitettu 5min välein
[q]Freja, 29.12.2009 07:54:
---
Jone, 22.12.2009 12:47:
Ilmoittelen miten homma menee.
---
http://www.hs.fi/kaupunki/artikkeli/1135251762927
[/q]
Jees, muutkin lehdet näköjään kirjoittivat asiasta tänään. Itse pyysin yli viikko sitten kuitteja ruokailuistani ja soittelin tänään vaihteeksi Solidolle kun eivät ole niitä toimittaneet lupauksistaan huolimatta. Laskun eräpäivähän on tietysti mukavasti huomenna.
Laskun pistän varmaankin maksuun jo ennenkuin Solido saa (jos saa) suuntaani mitään toimitettua. Käytännössä sieltä on ilmeisesti tulossa skanni korttimaksukuitista, jossa tuskin on edes nimmariani eikä varsinkaan mitään selvennystä siihen mistä laskutetaan. Tähän härväämiseen vaan menee liikaa aikaa, joten... no, sen verran kettumainen maku jää suuhun, että laskun tiimoilta sekä Solidon että Mount Everestin nimet on vastaisuudessa polttomerkitty muistiin - eikä kauhean hyvällä.
Tulipa taas se todettua, että onnela on maanpäällinen helvetti.
[q]MRC, 16.11.2008 11:50:
Kuinka sä "uskalsit" mennä sinne pahuuden pesää( teinihelvetti pahimmillaan) Otan osaa kärsimyksesi vuoksi
[/q]
Jaa-a. Js16 levynjulkkarit, mut eihän siel ees voinu tanssia kun joku juntti oli heti perseessä kiinni.
Töissä ahistaa, vitutaa ja masentaa aivan jatkuvalla syötöllä. Aina kun on vapaalla (lomat/viikonloput) oon ihan helvetin onnellinen mut arki menee aivan hiilenä kokoajan. Ainoo mikä auttaa on että piipahtaa dojolla heiluttelemassa hieman mutta kun on vaan niin saamaton olo että tuntuu niin mahdottomalta ees päästä lähtemään sinne välillä vaikka parempi olo on taattu :(
Hetki pitäis jaksaa vielä ennenku pääsee matqstelemaan taas. Krääh. paskaa.
edit: japanilomat ei menny läpi. Hajoan.
[q]Josssu, 16.11.2008 11:25:
Tulipa taas se todettua, että onnela on maanpäällinen helvetti.
[/q]
Kuinka sä "uskalsit" mennä sinne pahuuden pesää( teinihelvetti pahimmillaan) Otan osaa kärsimyksesi vuoksi
[q]Freja, 19.12.2006 11:01:
---
Annakins, 15.12.2006 13:01:
Kannattaahan sitä kokeilla.
---
Vessan lattia kuurattu etikalla eilen päivällä. Seuraan tilannetta.
[/q]
Ei paskonu enää vessan lattialle. Täl kertaa vessan oven eteen, eteisen puolelle. Ihkudaa.
Helvete! Oon unohtanut verkkopankkitunnukseni Oon muistanut sen viimeset 3 vuotta ja tänää aamullakin sitä käytin ja nyt en enää muista. Tosi vitun jees.
Enpä sitten olekaan lomalla perjantaina ja maanantaina, koska räjähdysalttiissa Lähi-idässä räjähti taas. Vittu.
[q]mini_mi, 23.7.2009 13:31:
---
Birgie, 23.7.2009 13:22:
---
Siren, 23.7.2009 11:18:
- avautuminen -
---
Kannattaa kokeilla Naps-kampaamoita (opiskelijoita), niillä on ideoita, on halpaa ja jälkikin on ollu tosi hyvää. Ainoa miinus mikä tästä on tullu on se, että siellä joutuu istumaan n. 3-4h kun tekevät niin tarkkaa työtä. Paikka sijaitsee Annankadulla ennen Iso-Robaa ja päiväsaikaan saa hyvin aikoja. Kesällä heillä on opetus menossa joten sillon ei oppilastöitä tehdä. Siellä on aina valvoja, joka on ammattilainen ja opastaa opiskelijoita jo suunnitteluvaiheessa että mitä on mahdollista tehdä juuri sen asiakkaan tukalle ja mitä ei.
Mikäli haluaa asiantuntevalle kampaajalle ja on enempi rahaa satsata niin suosittelen http://www.ts-salonki.fi, varsinkin Kampin toimipisteessä Tommy-niminen henkilö tekee tosi hyvää jälkeä, erityisesti värjäysten kanssa (on siis myös Wellan kouluttaja).
---
Itse olen muutaman vuoden käyttänyt Napsia, aluksi Mikonkadun (jota ei enää ole), Annankadun ja viimeksi Yrjönkadun. Opiskelijoista ei ole kyllä mitään kokemusta tai tietoa, että sellaisia on niissä ollut. Oon ollut tyytyväinen palveluun ja laatuun. Mikään ei ole ainakaan pahasti pieleen menny ja nimenomaan oon käynyt aina leikkaamassa uuden hiusmallin. Aikaa kulunut n. 1 h ja hintaluokka ollut leikkauksessa 40-50 euroa.
Kerran käynyt myös Salon Urjanssonilla Itäkeskuksessa ja sekin oli kiva kokemus, vaikka silloin kävi vain lyhentämässä. Hintaluokka 30-50 euroa leikkaus.
[/q]
Annankadulla on sekä "oikea" Naps-kampaamo, että opiskelijoiden harjoituskampaamo. Oikea kampaamo on pikkuroban kulmassa ja tämä mitä tarkoitin niin siinä Motellet-baaria vastapäätä.
Maailman hitain ja tylsin työpäivä, ja DS:stä loppu akku :(
Mitä mä nyt teen seuraavat 3 tuntii :(
[q]opmdevil, 29.12.2008 14:46:
Töitä?
[/q]
Ei täällä oo töitä. Ku mun duunit riippuu ihan siitä et kuin paljon ihmisille on tulos tänne vieraita ja kokouksii, ja tänään ku on ehkä kolmasosa vaan koko talon väestä töissä niin kokouksiahan on huimat nolla. Eli ei töitä.
Vituttaa miten epäonnistuminen yhdellä elämän osa-alueella voi tehdä turhaks koko elämän.
Joku järjen jättiläinen rupes suihkuttamaan Baygonia pitkin keittiötä tappaaksen millin kokoisen kukkakärpäsen. *toktok*