mikä soi just nyt?
Metro Station - Shake it
Miksaus pyörii jossa juuri nyt soi tää Chris Montana - Speed Of Life (Etienne Ozbourne Remix)
Löytyy youtubesta mutta tosi pieni pätkä, koko versio 10x parempi.
http://www.youtube.com/watch?v=rOnyr1U7Dek
Commander Tom - Are Am Eye
[q]Terr0r, 28.8.2008 08:55:
np: M83 - Couleurs (Invol2ver Remix) [VA-Invol2ver__Mixed_By_Sasha-CD-2008] [Played: 01:56 of 05:14m][House]
[/q]
Warezz....
Näköjään tostakin liikkuu jo tollasia versioita, joista muuten osa on _feikkejä_. Virallinen julkaisu luvassa 8.9.2008. Pre-orderia on saatavilla jo GU:n nettistoresta.
Patti Smith - Helpless
prime suspect - boys build bombs <3
|-> starkillers - can u (peter rauhofer remix)
oceanlab: on a good day
[q]Terr0r, 28.8.2008 12:23:
---
OlliS, 28.8.2008 11:59:
---
Terr0r, 28.8.2008 08:55:
np: M83 - Couleurs (Invol2ver Remix) [VA-Invol2ver__Mixed_By_Sasha-CD-2008] [Played: 01:56 of 05:14m][House]
---
Warezz....
Näköjään tostakin liikkuu jo tollasia versioita, joista muuten osa on _feikkejä_. Virallinen julkaisu luvassa 8.9.2008. Pre-orderia on saatavilla jo GU:n nettistoresta.
---
siis tottakai olen jo tilannut tämän, kuulostaa ainakin ihan Sashalta
[/q]
Kovat on tosiaan odotukset ja ainakin mitä GU:n playerista tota kuunnellut läpi niin kyllä toimii!
Ykkösosaa on kyllä vaikeaa pistää paremmaksi, mutta tää ei jääne ihan hirveän kauas :)
Samana päivänä muuten tulossa julkaisuun Guy J:n albumi Esperanza sekä Danny Howelssiin Renaissance : The Mix Collection <3
Butters - What What
Chimo Bayo - Asi Me Gusta A Mi
*nuotti*Ecsta si, ecsta no...*nuotti*
Crossryders - Dynamis ja siihen perään Gareth Emery - Metropolis
eilistä tanssi-iltaa fiilistellessä...
Trevor & Simon - Hands up (Fergie & BK remix)
vittu tää ei kuole ikinä *sydän* *sydän* *sydän*
Yahel - Intelligent Life
High Contrast - Essential Mix 7.10.2007
*sydän*
Juju - feels like aero
Deadmau5 - Alone With You <- joutuu kyl vähän vetämään sanoja takaisin, kun olen täälläkin kerran tainnut jossakin threadissa herran tuotantoa disauttaa. Olin ainakin osittain väärässä. :) Tiukka raita.
Expression & Riddler - Gunfire
"The Prodigy" - presents the dirtchamber sessions volume one - Funky Acid Makossa/What Time Is Love/Shafted Off/And the Break ... (helmiä siivuja löytyy joukosta platalta)
ayla - ayla (part 2)
Armin Van Buuren & Nadia Ali - Who Is Watching (Mischa Daniels Mix)*tanssittel*