SINKKULUUKKU
[q]Super-Kerttu, 20.9.2006 19:41:
---
*Mirri*, 20.9.2006 19:38:
---
Super-Kerttu, 20.9.2006 19:34:
Mä en ees haluu tottuu..Ja en osaa enää ees verkkojaheitellä.. Heti alan jänistämään ja muutenkin..*igor*Musta tulee se vitun katkera vanhapiika 10 kissan kanssa..
---
Höpsis...Se rooli on jo varattu mulle.
---
Mut mulla on noissa kissoissa jo hyvä alku!
[/q]
Mustapa tulee perinteitä rikkova vanhapiika...Ilman kissoja eli sitäki katkerampi.
[q]Lyylikki, 1.12.2009 13:38:
Missä ihmeessä sitä sitten tapaisi mukavia miehiä, jos ei työpaikalla?
Joo, onhan noissa työpaikkaromansseissa omat hankalat puolensa, mutta toisaalta sitten omat hyvätkin puolensa. Työpaikalla sählätessä (no muutenkin joo, mutta varsinkin työpaikalla), pitää molemmilla olla selvillä missä mennään ja mitä haetaa takaa.
Jos toinen etsii pikku leikittelyä esim. väsähtäneeseen avo/avioliittoonsa ja toinen etsii elämänkumppania, niin äkkiä saattaa peli mennä inhottavaksi. Jos taas molemmille on selvää mitä toinen haluaa, ja halut on mielellään ainakin suhteellisen saman suuntaiset, niin mikäpä siinä. Yhteiset salaisuudet ja kahviautomaatilla hätäisesti suikatut suutelot piristävät kummasti päivää.
[/q]
Se on kyl paha, jos ei muuten oikee liiku missään ja kavereitakaan ei oo kenen kautta tapais miehiä - jotenkin väkisinkin ajautuu työpaikkaromansseihin esim joidenkin yhteisten illanviettojen seurauksena.
Itteäni ärsyttää varsinkin tänää just se, et kun kuulenkin toisen äänen. Sekin on ihan liikaa jos nään toisen naaman. Yököttää, jos huomaan että toisella on samat sukat toista päivää jalassa. Työpisteen näkeminen muistuttaa siitä, millaisessa kunnossa toisen kämppä oli, ja rupee yksinkertasesti vaan vituttaan.
Noista parisuhdekoukeroista en osaa sanoa ku pysyn niistä kaukana.
Joskus sitä kai vaan hellyydenkaipuissaan tekee outoja juttuja, kun toinen on läheinen ystävä ja tulee toimeen, niin jotenkin ajattelee että "oisko tässä jotain enemmänkin". Voi hurraa sitä oloa kun sen huomaa, että ei, ei ollut enempää :D
Mut itepähän saa kärsiä jälkimainingeista, ois kyl vaan viel tarkempaan sillon joskus pitänyt miettiä kun siihen säätämiseen lähti. No, jos vaikka pian ottais loparit :D
[q]ezzy, 17.12.2009 14:30:
2 vapaata ihmistä elää parisuhteessa, niin miks siinä olis jotain "velvoitteita"?
[/q]
Mä tiedän että kirjoitat Aadalle, mutta kirjoitan silti sulle. Bare with me.
Miksi kaikki pitää aina nähdä velvoitteina? Siinä tilanteessa kun seukkaan jonkun kanssa näen seukkaamisen itsessään hienona asiana, jota haluan vaalia mikäli toinen osapuoli ei tavalla tai toisella heittäydy sellaiseksi etten jaksa sitä katsella. Jos suhde ei mene päin persettä jotenkin massiivisesti, niin seurustelukumppanini onnellisuus on mulle hirveän tärkeä asia ja olen valmis tekemään paljon sen eteen ilman että musta tuntuu missään vaiheessa siltä kuin mua pakotettaisiin yhtään mihinkään. En oleta seurustelukumppanini toimivan automaattisesti samalla tavalla, mutta kokemukseen pohjautuen oma toisen onnellisuutta ja tyytyväisyyttä tukeva käytös pääsääntöisesti palkitaan - jos pidemmällä aikavälillä ei palkita, niin sitten kyse ei enää ole sellaisesta symbioottisesta parisuhteesta, jossa toivon voivani elää ja otan varmaan jalat alleni.
Olis hirveän raskasta jos jokaisesta helkkarin asiasta joutuisi käymään kauppaa seurustelukumppaninsa kanssa ("okei, mä vaihdan talvirenkaat ja avaan kylppärin putkitukoksen jos sä teet safkat, tuot pari bisseä ja otat kakkoseen.") tai jos kaiken toisen eteen tekemänsä kokisi velvollisuutena ("Oh noes, TAAS on vuosipäivä ja TAAS mun PITÄÄ keksiä sille jotain kivaa. Kohta on varmaan PAKKO myöntyä vuosittaiseen suuseksin antamiseenkin."). Totta kai kaikesta voi tehdä kohtuuttoman vaikeaa itselleen ja sille toiselle jos haluaa, mutta miksi ihmeessä kukaan haluaisi? Se kun ei oikein tue ajatusta yhteisestä tulevaisuudesta.
Välidisclaimerina mainittakoon, että puhun kyl eri asiasta kuin Aada. Ei musta kaikkeen pidä aina suostua eikä toisella ole mun mielestäni oikeutta kilaroida jos tänään ei jaksa paistaa pullia / harrastaa seksiä / pistää pusikkoa moottorisahalla sileäksi / whatever. Oon vaan sellaista yleistä nihkeyttä vastaan, jossa oma ja toisen elämä tehdään kamalaksi olemalla tosi hankalia joka ainoasta asiasta jatkuvasti. Been there, done that, tossed away the shirt.
-
Onneksi mut on helppo pitää tyytyväisenä: osaa vaan olla hiljaa joskus, kysyy kerran kuussa että haluanko jääkaapista oluen, jättää henkisen kastraation tekemättä mulle, antaa ymmärtää etten ole aivan perseestä ja sanoo "kyllä se siitä" halauksen kanssa kun kerran viikossa päätän että maailmanloppu on tulossa.
[q]aada, 13.2.2010 00:52:
Pelkää?
[/q]
Lel!
Tosi hiljasta tänne. On tässä sinkkuilussa tosin puolensa, saa treenata niin paljon ku kroppa antaa periks
Hyvin hiljaista kuuluu tälle sinkulle. Mutta onneksi toisesta sinkkukaverista saa vertaistukea: sama elämäntilanne, samanlaiset kokemukset.
[q]Säty, 18.2.2010 20:47:
koht 1,5v sinkkuna. WOW! Olen nirso ja se on hyvä. Hyviä ja huonoja hetkiä on. Mutta sellaista tää on.
[/q]
Nirsoudella säästää mielenterveyttään pitkällä tähtäimellä :)
[q]Freja, 22.2.2010 14:44:
Ei tänne ilmottautuminen sitä meinaa, että seuraavaa etsisi :]
[/q]
No ilmankos kukaan ei ikinä heruttelekaan privaviesteillä mihin sit pitää ilmoittautua? :D
Näin avioituneena jo vuosikymmenen ajan voisin sanoa että hauskat ajat on pidetty ja avioliitto maittaa, mutta tietyllä tavalla harmitteli sitä kun ei deittaillut enempi silloin kun ei ollut vielä niin vakiintunut.
Eli deittailkaa sydämenne kyllyydestä kyllä se aikanaan loppuu...
[q]ezzy, 22.2.2010 22:47:
---
aada, 22.2.2010 22:40:
---
Osto on laitonta, ei huoraus. Eihän tässä ole kyse kuitenkaan varsinaisesta seksin ostosta, ainakaan rikoslain mukaan tuomittavasta sellaisesta. Eiköhän siinä ole kyse vähän suoremmasta ja näkyvämmästä vaihtotapahtumasta.
---
Moraalitonta kaupankäyntiä joka tapauksessa. Niin epätoivoinen en vielä ole, että seurasta maksaisin. Kyllä naisellakin pitää olla selkärankaa ja omanarvontuntoa sen verran ettei heti heittäydy siipeilijäksi. Eri asia sitten sellaiset jotka tekee sitä aina ja kaikkialle. Ei ne tavoistaan mihinkään pääse.
Kävin taannoin ravintolassa naisen kanssa jota en ollut ennen tavannut ja hän tokaisi aterialla, ettei ole ikinä käynyt ko. ravintolassa syömässä ja maksanut itse, En tiedä mitä hän tarkoitti, eikä varsinaisesti kiinnostakkaan, mutta jäi ärsyttämään. Vastaukseni oli hymyillen "Nyt olet" tms.
Mitään jännitystä tuossakaan tapahtumassa ei ollut, koska kumpikaan ei odottanut mitään. Treffit ne eivät siis olleet.
Tuskin kukaan menee ensitreffeille ja kuvittelee heti, että tästähän tulee ikuinen suhde. Eihän?!
Mitään ongelmaa tarjoamisen kanssa mulla ei ole, ei rahallisesti eikä henkisesti. En vaan pidä ideasta, että ostaisin seuraa tai jotain palveluksia tarjomalla jotakin. Saatan tehdä niin ystävällisenä eleenä, mutta muuten jää kyllä tekemättä. Ja viinaa kun en harrasta, niin sitä en myöskään tarjoa.
Lisättäköön vielä, että milloinkaan tuosta ei ole mitään ongelmia tullut.
[/q]
Ei tuossa mielestäni ole mitään moraalitonta. En myöskään näe, ettei naisella olisi selkärankaa tai omanarvontuntoa, jos hän hyväksyy sen, että mies maksaa yhteisen illanvieton tms.
Näen tämän maksujutun ehkä jonkinlaisena hyvänä tapana ja ehkä sellaisena miehen ja naisen asemien lujittajana. Mielestäni se ei tee kenestäkään yhtään mitään, että toimii tiettyjen konventioiden ja pelisääntöjen mukaan. Mielestäni jos mies on kiinnostunut jostakin naisesta ja maksaa naiselle erinäisiä asioita, se viestittää naiselle jotakin sellaista, että naisen tulisi ottaa mies potentiaalisena ehdokkaana ja että mies haluaa tuoda esille omaa miehisyyttään naiselle. Kyse ei ole siis aina vain ns. seuran tai palvelusten ostamisesta taikka puhtaasta ystävällisyydestä. Eihän parisuhteessakaan voi ajatella esim. sitä, että nainen haluaa miehen ostavan aina juomat suoraan seuran tai palvelusten ostamisena (ne kun on jo) taikka puhtaana ystävällisyytenä (kun nainen kerta vaatii sitä).
Itse olen kyllä ainakin aiemmin ollut vähän sellainen, että heti ensitreffeillä kuvittelen suhteen ns. ikuiseksi. Tiedän yleensä heti, jos haluan olla jonkun kanssa tosissaan, eikä sen vuoksi ole kiinnostanut tapailla ihmisiä turhan vuoksi. Yritän nyt vähän muuttaa tätä, suhtautua tapailuun vähän kevyemmin, mutta tosiaan sen näkee myöhemmin, että kiinnostaako se oikeasti sitten yhtään.
[q]Freja, 23.2.2010 15:06:
HUMP!
Sain kutsun hyväntekeväisyysiltamaan ja ajattelin että täällä saattaisi olla muitakin, joita moinen kiinnostaisi.
[color=red][size=20]SINKKUHUUTOKAUPPA[/size][/color]
Ravintola Fridayssa lauantaina 6. maaliskuuta.
Tapahtuma FBssa täällä
Finnkidultin sivuilla täällä
ja Fridayn sivuilla täällä
Tapahtumahan EI siis ole vain sinkuille suunnattu.
Idea vaikuttaa mun mielestä erittäin hauskalta, ja varsinkin nyt kun tästä seuran ostostakin ollut puhetta edelliselläkin sivulla. Tällä tavalla siitä ainakin saisi hyväksyttävämpää!
Lähtekääpä siis mukaan huutamaan seuraa, tai ilmottautukaa huudettaviksi, tai tulkaa muuten vaa tsekkaan hulabaloo... Tai olkaa tulematta. Ite ainakin aattelin osallistua, ehkä jopa huudettavaksi asti, muah.
[/q]
Niin mitäs siitä seuran ostosta kirjoitettiinkaan...
Mun mielestä tämä on jotenkin kauhea ajatus, ihan liian suoraa ja läpinäkyvää.
Mä olen niin helvetin onnellinen sinkkuna. Tajusin sen aamulla, kun menin töihin ja naapurista kuului seinään läpi aivan hirveää motkotusta. :D
Ai niin ja sitte on vielä tämä: http://www.riemurasia.net/jylppy/media.php?id=69443
[q]satumetsä, 28.2.2010 14:01:
Itse en ole todellakaan sen tyylinen, eikä miehinikään, että laskisimme kumpi on mitäkin maksanut milloinkin (ja tasaisimme näitä menoja jotenkin). [/q]
Niin tottakai ainakaan niin kauaa, kun miehesi maksaa enemmän? Osaan kyl kuvitella, että syntyisi aikamoinen haloo jos sinä maksaisit vähemmän?
[q]UkeUke, 28.2.2010 15:09:
Miksi naiset ihastuu mulkkuihin ja ei tajua, että on olemassa kunnollisiakin miehiä*grr* Elämän suuria ihmeitä..
[/q]
Kyseiset naiset ovat mielestäni vatipäitä ja ansaitsevat tulla hyväksikäytetyiksi.
[q]UkeUke, 28.2.2010 15:09:
Miksi naiset ihastuu mulkkuihin ja ei tajua, että on olemassa kunnollisiakin miehiä*grr* Elämän suuria ihmeitä..
[/q]
Ne on yleensä parempia.
Taas yksi niistä päivistä jolloin tän luukun vakioasukkaana olo suorastaan vituttaa..
...aika jännittävää ajatella, että oon ehkä enää 44 päivää sinkku.
^___________________________________________________^
Onni, mä oon samaa mieltä. Yks mies tänne kiitos nyt heti!
[q]aada, 16.12.2009 22:19:
Mielestäni itseään ja valintojaan voi pohtia myös muuten kuin ihmissuhteiden tai parisuhteen kautta. Ja en kyllä välttämättä halua jatkuvasti kyseenalaistaa huvin vuoksi itseäni ja valintojani - aika rankkaa joka päiväisen elämän kannalta. Ei elämää mielestäni kannata huvin vuoksi tehdä turhan vaikeaksi, se kun on aika yksinkertaista loppujen lopuksi.
[/q]
Herrajumala, eihän sitä kyseenalaistamista minkään huvin vuoksi tehdä, vaan siksi että kasvetaan ihmisinä ja sopeudutaan paremmin ympäröivään maailmaan (ja loppuviimeks pysäytetään karman pyörä, katkaistaan jälleensyntymien loputon ketju ja päästään lopulliseen nirvanaan).
Ihannoinniiku silt varalta ettet tienny, sä et ikävä kyllä suinkaan ole täydellinen (koska säkin olet vain, niin, ihminen). Jos haluaa tätä asiantilaa korjata, on välillä ihan hyvä aina silloin tällöin miettiä et olikohan ne omat valinnat ihan kaikissa suhteissa okei, ja olisko mahdollista että maailmassa olis muitakin tapoja olla ja elää kuin se oma pieni kupla jonka on itselleen rakentanut.
Toisaalta sit taas, jos ei halua korjata sitä niin ei tietenkään oo mikään pakko, mut onko sekään nii fiksuu.