SINKKULUUKKU

Back to häröily O

[q]alien:
täältä lähteminen olisi liiankin helppoa, mutta miksi lähtisi... Nuoriahan tässä ollaan
[/q]

Jep, odotellaan siihen asti kunnes päästään aikuisten vaippoihin ja istutaan vanhainkodissa flirttailemassa muille asukeille ja hoitsuille jonka jälkeen voi miettiä aviota *nauru**nauru**nauru*

tänään sitä morsianta taas lähdetään etsimään... *heiii**nauru*

[q]MCEE:
[/q]

Onnea matkaan!!
Minä ajattelin pysytellä taas hetken sinkkuna, tosin eihän sitä koskaan tiedä, vaikka joku jumalainen valtiatar kävelisi kohta kotimatkalla vastaan... minä vain en osaa vastustaa naiskauneutta

[q]Late:
Mä haluaisin löytää sopivan ”syyn” poistua täältä.

Tai jtn.
[/q]
sama

Yritetään ... ehkä ... ... joskus

[muokattu 12.9.2003 15:22]

[q]Kooaliini:
---
ParodY:
mutta eiks olis kiva jos olis oma kulta jonka syliin vois käpertyä millo vaan?
---
Tietenkin olisi. Toisaalta sitä on tullut niin kylmäksi/erakoksi ettei jaksa edes yrittää mitään.
[/q]

Enemmän tai vähemmän kyllä, mut jos ei halua olla tulevaisuudessa kylmä-erakko-kalkkikseks, nii täytyy aina vaa yrittää, toivossa pitää elää, et jonain päivänä tapaa sen ihanan ihmisen...joka siis haluaa olla sunki kaa, ettei se oo sit vaan ykspuolista*blush*

Kyllä varmasti jokaisen kohdalla on hiljaista aikaa..tulee väärät henkilöt vastaan. Ne sopivat ovat väärässä paikassa väärään aikaan.

[q]Ankeus:
Way to fucking go.. en pääse tästä paskasta taas pitkään aikaan ulos *dissaa**dissaa**dissaa*. Päättipä eräs tyttö sillain heittää mut roskiin, kun luuli että olin pettänyt sitä (which I didn't do)
[/q]

sun täytyy vaa yrittää saada se uskomaan ettet ollu uskoton, siis jos haluat hänet takasin...

Ja mie kun en haluu ketään keskivertojannuu, joka ei saa aikaseks minkäänlaista kipinää.. Siis olen ilman

Ei wittu! Oon ollu nyt 6kk sinkkuna ja kyl täytyy myöntää et tympii oikee kunnolla... Onha noit 1n yönjuttui ollu ja muutama projektiki mut ei oo vaa tullu sellast muijaa joka oikeest sytyttäs (ja jos oiski sellane tullu vastaa ni se ei oo sit ollu must kiinnostunu sillä lailla*nyyh*)

Ja oikeest viimeset 2kk on ollu TODELLA hiljasii ihmissuhteiden kannalt... Rupeen jo kelailee et onx mus jotai vikaa vai mikä ny on q ei vaa natsaa... Wituttaa q ei oo minkäänlaist säpinää täl hetkel*uuh*

Zori mut oli pakko tilittää*poks*

[q]Lansetti:
Mä taisin löytää tien ulos täält....*plur* Katsotaan mihin tämä ovi johtaa...*ding*
[/q]

Lycka till

Täällä vieläkin

Tää sinkkuilu on niin hassua kun tuntuu siltä että olisi koko aja ihan pihalla, silleen et ei oikeen tiiä mis mennään kun mikään ei sido mihinkään....( kurinpalautusta taitaisin tarvita.... )
Emmä oikeen osaa selittää sitä mutta jotenkin on vaan ihan hukassa koko ajan, kun ei tiedä miten pitäisi ajatella jne, sitte pähkäilee otsanahan ruvelle ku ei tiiä mitä pitäis tehdä.

Ihan kauheeta säätöö...

Eipäs tulla elvistelemään

[q]MCEE:
---
MCEE:

---

...ja ei mitään!*hmph*
[/q]

Kuulostaa jotenkin tutulta... Ainiin sehän kuulostaa ihan mun elämältä *eiei**hmph*

[q]MCEE:
[/q]

...ja ei mitään!*hmph*

[q]effa:
olen ollut puoli vuotta sinkku, sitä edelsi 8,5 vuotta seurustelua. voisin kai todeta, että olen elänyt tämän puolen vuoden aikana enemmän kuin kaikkina vuosina sitä ennen..*vink* ei sillä, ettäkö olisin aina ollut onneton kyseisessä suhteessa.

tässä ”oman elämänsä neitiydessä” on puolensa ja kääntöpuolensa. se mitä minä eniten kaipaan on toisen ihmisen läheisyys ja saadakseen säännöllistä vierihoitoa täytynee sitten seukkailla tai deittailla, mutta kun mä tahtoisin vaan hengailla..*nauru*
[/q]
Kuulostaa tutulta...

pitäkää kivaa
(en kyl tonne toiseen luukkuun vielä siirry..)

hihhih rehvit on sovittu.. pitää vakoilla miten homma etenee (jos etenee) *hihittel*
aivan liian aikaista kyl sanoo mitää mut pitkän hiljasuuden jälkeen tää on aika hauskaa

[q]Progress:
Yksinolo ei oo kiwaa, mutta suhde voi ahdistaa liikaa omia juttuja.
Kumpikin hyvä sekä huono yhtäaikaa.
Mut onnex on olemassa ihania ystäviä, kavereita ja muuta sakkii, jotka pitää mielen virkeenä.

Ja sit ku on muutama sellanenki kaveri, että voi vaan nukkuu.Riittää, että laittaa viestin ja sanoo et tuun nyt yöxi.
Kiwaa.
[/q]
oliskin tollasii kavereita!
jos mä ehdotan tollasta oikeesti nukkumista jonkun kaverin vieressä niin ei kukaan usko,että oikeesti haluisin vaan saada nukkumis seuraa*uuh*
just nyt tommonen olis tosi hyvä juttu..

[q]alien:
täältä lähteminen olisi liiankin helppoa, mutta miksi lähtisi... Nuoriahan tässä ollaan
[/q]
oikein!

O