SINKKULUUKKU

Back to häröily O

[q]Arc, 16.10.2006 11:03:
Sinkkuna tullu oltua semmonen reilu pari-kolme vuotta, "eikä loppua näy".
Antaa se Neiti Oikea kyllä odottaa itseään vähän turhankin kauan.
[/q]

nii tai se herra oikea*tirsk*mut toisaalt täs mitää valittamista..saa tehä mitä haluu ja ei oo tilivelvollinen kelleekkään..ja joutuu nukkuu yksin ja ja ja ja .. :S

Viime vkolla tuli vuosi täyteen sinkkuilua !
..ja edelleen viihtyy sinkkukinkkuillen...

[q]Lyylikki, 16.10.2006 11:22:
Näyttää kovasti siltä, että sinkkuluukkuun on tunkua syksyisin. Tai en minä vielä tästä sykystä tiedä, mutta tuossa on jo useampi viesti, että vuosi sinkkuilua tullut juuri täyteen. Itse täytyy kyllä todeta, että juuri jossakin näillä main tuli 2 vuotta sinkkuna täyteen. Eikä loppua näy, ainakaan lähitulevaisuudessa. Kaikkeahan toki voi tapahtua

Tai ehkä jengi on vaan innostunut ilmoittelemaan siitä, että vuosi on täynnä. Heh. En tiedä.
[/q]
Eiköhän ne vuosipäivät pidä aina muistaa

1½ vuotta jo oltu sinkkuna eikä loppua näy.*hmph**nauru*

[q]lunake, 16.10.2006 11:07:
Viime vkolla tuli vuosi täyteen sinkkuilua !

[/q]

Eilen tuli vuosi täyteen sinkkuna sitten viimeisen pidemmän parisuhteen.

[q]domi, 16.10.2006 12:24:
Mä lyön, pidä sä kiinni.
[/q]

Mut ette te voi kun sitä ei löydy, kun se piilottelee...
Ja jos se löytyy, niin eihän se sit enää piilottele, joten syy lyödä loppuu.

[q]Danskuh, 16.10.2006 11:07:
---
Arc, 16.10.2006 11:03:

---

nii tai se herra oikea*tirsk*mut toisaalt täs mitää valittamista..saa tehä mitä haluu ja ei oo tilivelvollinen kelleekkään..ja joutuu nukkuu yksin ja ja ja ja .. :S
[/q]

....Ja kuulostaapa hyvälle
Onhan sinkkuilussa omat hyvätkin puolensa toki, itse vain voisin jo aivan hyvin päästä niistä irti. Ainakin hetkeksi.

Tai ehkä jengi on vaan innostunut ilmoittelemaan siitä, että vuosi on täynnä. Heh. En tiedä.
[/q]

Ehkä kun mä ilmoitin että vuosi on oltu täällä ja nyt loppu oleminen, niin jengi alko lähetellä noita "vuosi täynnä" jotta nekin osattais täältä poistaa.

Näyttää kovasti siltä, että sinkkuluukkuun on tunkua syksyisin.
[/q]

Jotenkin musta tuntuu että täältä on tunkua pois syksyisin.

Joo eihän sillä pvm:llä milloin on vuosi tjms sinkkuna täynnä, hirveesti tee mitään. Kunhan nyt tuli itsellekin mieleen kun näitä vuosi-ilmoituksia täällä lueskelee heh. Toisaalta jotkut viisaammat sanoo sitä, että jos on ollut pitkässä parisuhteessa vuosia, niin yleensä suhteen päättymisen jälkeen menee yksi vuosi ennenkuin on ns. selvillä vesillä. Eli lähinnä sitä, että jokainen vuodenaika, juhlapyhät, lomat jne. kävisi sinkkuna läpi koska ne tuo erityisesti muistoja mieleen menneestä parisuhteesta. Tietty tapauskohtaista, eikä kaikilla noin jutut mene.

Siispä nyt tästä maanantaista voinkin sitten laittaa superhaun päällle

[q]Lyylikki, 16.10.2006 12:09:
Niinpä ilmoitit...mitä ihmettä täällä enää teet Toivottavasti ei sentään vielä ole ilmaantunut mutkia matkaan? No ei vaan. Onnea isolla O:lla!
[/q]

No särkee päätä ja en jaksanut lähteä kouluun, joten nyt koomailen täällä juoruumassa ja pohdin että tarttis mennä hakeen hiusväriä kun alkaa olla juurikasvua ja sit pitäis pohtia mitä neidille kokkais kun se illalla tulee töistä...

Ja kiitos onnitteluista

[q]Avernian, 16.10.2006 11:59:
---
Lyylikki, 16.10.2006 11:22:
Näyttää kovasti siltä, että sinkkuluukkuun on tunkua syksyisin.

---

Jotenkin musta tuntuu että täältä on tunkua pois syksyisin.
[/q]

Ekat pakkaset häämöttää niin lämmittäjälle on tarvetta.

..kyllä vanhempikin kollikisu kelpaa, en nyt niin nirso iän suhteen ole... *nauru**lmao**hih*

Mä eilen laskeskelin että oon nyt ollut sinkkuna jo kohta 7kk. Ja reaktio oli kutakuinkin tämä.

Onko siitä muka oikeesti jo niin kauan? Jotenkin tuntuu että siitä olis paljon lyhyempi aika. Ja kun sitä sitten pohdin vähän enemmän, niin tajusin että miks tuntuu siltä että siitä olis paljon vähemmän aikaa...

Nimittäin totuushan on se, että ei siitä ole kun vasta pari kuukautta suunnilleen kun mä olen "päässyt yli" siitä edellisestä suhteesta. Vaikka me erottiinkin yhteisymmärryksessä, ja vaikka mä itse sitä halusin, ja tiesin ettei se toiminu enää, niin silti sitä pitkän aikaa vielä mietti niitä yhteisiä asioita.

Ja varsinkin kesän aikana oli todella vaikeaa, kun huomasi että se mitä mä olin toivonut, että me pysyttäis parhaina ystävinä, ei tulekkaan toimimaan. Niin jotenkin koki sitten sen toisen ihmisen menettämisen vielä uudestaan, vaikka varsinaisesta erosta olikin jo aikaa...

No joo, en mä taas tiiä mitä järkeä näissä mun löpinöissäni oikein on, kuhan vaan tuli tommosii asioita mietittyä, ja aattelin jakaa ne muidenkin kanssa.

Ehkäpä kenties se pointti tässä jutussa on kuitenkin se, että nyt mä lopultakin koen että en enää haikaile menneiden perään. En ihmettele sitä miks tietyt asiat meni kun meni. Tai pohdi sitä että miks näyttää olevan niin vaikeeta säilyä ystävinä. (tota viimesintä toki sillointällöin vieläkin, mutta en jatkuvasti)

Vaan nyt olen kai lopultakin tyytyväinen tähän mun tilanteeseeni, ja voin ihan rauhassa kattella tätä elämää sinkun silmin, ilman että on kiire mihinkään. Kyllä jossain vaiheessa sitten tulee taas eteen joku sellanen joka pistää sydämen hyppää kurkkuun, ja perhoset lentelee masussa.

[q]Syder, 15.10.2006 18:03:
ainii, emmämuista oonko kertonu et oon sinkku ^_^
ollu jo vuodesta 2004 :p
[/q]

Joo, onhan noita infoja ihan hyvä päivittää välillä

[q]Danskuh, 18.10.2006 12:52:
joo mä jätän tän boxin..oon ite itseni kanssa..*whaat**tirsk*
[/q]

[q]Jake, 2.8.2009 21:52:
---
atsu, 2.8.2009 21:45:
Uoohhh....
Viikonlopun jälkeen sitä aina kaipaisi jotain kenen kainaloon käpertyä, nyt ne aamut vain täytyy kestää yksin ilman tukea ja turvaa, päättyneet on ne päivät....

Kumma juttu on se et mitä enemmän aikaa kuluu sitä enemmän olo tuntuu paremmalta, mut oisaalta paljon köyhemmältä, kun ei vaan osaa suhtautua asiaan oikein...kait.... enpä tiiä...

Ei olisi mukavempaa kuin jonkun kainalossa katsoa sunnuntai illan ohjelma tarjontaa töllöstä, aika kuluu ja paljon olisi vielä opittavaa yksin olemisessa.

Ihme vuodatusta mut nyt se vaan tuntuu hyvältä mainita, taitaapi täällä olla muitakin samassa tilanteessa olevia.

Elämä voittaa varmasti, onneksi on hyviä ystäviä ympärilläni, kiitos teille

---

niin totta...
reilu kuukausi harjoiteltu yksin asumista ja välillä tulee kyl itku illalla,onneks muksu on välillä seurana.
[/q]

-->mun ajatukset on puettu sanoiksi...kiitos..*sydän*

Moi tää on mun eka tällanen viesti kihihii

Iso kaljupää etsii ihanaa kisua <3

kuva ois kiva ylläri ^__^

[q]Dacey, 17.10.2006 22:30:
tein tuossa taannoin itselleni harvinaisen selväks et en ajattele mitää seurustelu/deittailu juttuja ennenko saan oman elämäni kuntoon. Vielä hetki sitten kaikki näytti hyvältä mut nyt ei enää näytä ja nyt iski semmonen masennus tj

ei joku lähtis mun kaa kävelylle tuonne ulos??
[/q]

-"Moi, elämäni ei ole kunnossa ja olen masentunut. Lähdetkö kanssani kävelylle?"
-"Um. Let me think..."

:D

O