SINKKULUUKKU
[q]Wegez, 21.9.2007 00:28:
...ei oo kokemusta...ainii, mut kaikkee pitää kokeilla...
[/q]
kokeiletko nyt vai heti..?
täällä juu
Olen ensimmäistä kertaa 1½ vuoteen ihastunut. Tosin en menisi takuuseen, että tämä kestää seuraavan viikonlopun yli.
Parasta on, kun kaverit huomauttaa, että huomaa Julin löytäneen uuden saaliin, kun se niin hehkuu. Ja hehkunhan mä. Aivan sairaan hyvä fiiwis. *sydän*
[q]niomic, 3.4.2009 19:22:
---
KooKie, 3.4.2009 18:03:
---
siveys, 3.4.2009 15:47:
Onkohan kukaan koskaan mennyt esim. treffeille pelkästään klubbarissa juttelemisen perusteella? :)
---
Guilty of charged!
---
Se on guilty as charged ;P
[/q]
*facepalm*
[q]
Mut oltiin sentään kummatkin ihanan kännissä kun tavattiin :D (hesari, remembaa?)
[/q]
Mä muistan myös meidän kännitapaamiset: ensimmäisen, toisen, kolmannen, neljännen, viidennen... kerran. Ei, ootas, en muistakaan.
[q]muZZle^, 12.5.2005 15:10:
helluntai lähestyy!!
[/q]
*PANIC* sekin vielä!!! Mä tuun olee koko kesän yksinäinen luuseri.
[q]aada, 7.7.2010 21:02:
---
MrMaunus, 7.7.2010 20:22:
---
aada, 7.7.2010 19:03:
---
MrMaunus, 6.7.2010 23:08:
Lolz vieläkin trollaukset menos :P
---
Etkö todellakaan keksi mitään parempaa? Vinkkinä multa sulle: ketään ei kiinnosta.
---
Toteen vaan tosiasian :D
edit: Tommonen trollaus on ihan yhtä tyhjän kans. Jos elämä on tylsää keräilisit vaikka postimerkkejä :)
---
En edes käsitä, mistä ihmeestä keksit moisen. Luuletko tosiaan, että mua kiinnostaisi kirjoittaa tänne näinkin pitkiä tekstiä vain ärsyyttääkseni tuntemattomia? Jos jotain haluan ärsyttää, niin teen sen kyllä mielummin ihmisille, jotka tunnen ja jotka sen ansaitsevat.
[/q]
Jepjep
[q]aada, 7.7.2010 19:03:
---
MrMaunus, 6.7.2010 23:08:
Lolz vieläkin trollaukset menos :P
---
Etkö todellakaan keksi mitään parempaa? Vinkkinä multa sulle: ketään ei kiinnosta.
[/q]
Toteen vaan tosiasian :D
edit: Tommonen trollaus on ihan yhtä tyhjän kans. Jos elämä on tylsää keräilisit vaikka postimerkkejä :)
Voimia sinulle ja kaikkea hyvää! Tuohon oloon ei auta mikään muu kuin aika.
Kiitos, olen yrittänyt keksiä itselle kaikkea tekemistä, etten keskittyisi niin paljon eroon.
Uskon todella paljon, että se tulee auttamaan.
Edit: Itsesääli on varmasti viimeinen asia mikä tässä auttaa!
---
Voimia sinulle ja kaikkea hyvää! Tuohon oloon ei auta mikään muu kuin aika.
---
Kiitos, olen yrittänyt keksiä itselle kaikkea tekemistä, etten keskittyisi niin paljon eroon.
Uskon todella paljon, että se tulee auttamaan.
Edit: Itsesääli on varmasti viimeinen asia mikä tässä auttaa!
Se EI auta sitten yhtään. Älä vaivu siihen kuin hetkellisesti. Muttei tunteita pidä sisäänkään padota, se on vielä tuhoisempaa
Sinkkuna oltu n. 1½v, eikä haittaa menoo, yhtää. (vielä ainakaa)
yksinäisyys.
Hmm.. Kai sitä tähänkin aiheeseen vois jotain huhuilla kun kerran:
1. Olen sinkku
2. En oo piiiiiiiiiiiiitkään aikaan kirjaillu klubbariin mitää :|
3. On aika tylsääääh just ny...
Mut sinkkuudessa on ne hyväkki puolensa niinkuin on monta kertaa todettu, aikaa riittää ja sillee.. ja huonona puolena ne hellyydenkipeyden täyttämät hetket joita aina silloin tällöin yksinäisinä talvi-iltoinakin tulee ... :c
Niin musta, niin synkkä yö syksyinen lie;
Mut synkempi vielä on eloni tie.
Voi yölläki tuikata tähtönen vielä,
Mut tähteä yhtään ei eloni tiellä.
-Kaarlo Kramsu, 1878
kauniita unosia kanssasinkuille! <3
[q]Sir Dominique Trévisan, 6.11.2005 19:14:
---
Nitta, 6.11.2005 18:44:
---
Miten kummassa ne ihmiset ennen vanhaan on tämän asian ratkaisseet... miksi pirussa maailman pitää muuttua näin nopeatempoiseksi... vai onko "vika" meissä itsessämme?
---
Todennäköisesti ennen ei tällasia ongelmia ollut näin suuressa mittakaavassa, nykyään ero tuntuu olevan trendi. Maailmassa muutenkin taidettiin ajatella erilailla, ja ei niin pienet asiat tuntuneet niin suurilta mitä tänään. Joskus jos katsoo esim. Suomi-filmin klassikoita ja katsoo miten siinä pariskunnat tai yleensä mies ja nainen puhuu toiselleen, niin aika eri tyylillä sitä ennen keskusteltiin :D
Pointti tais kadota, mut ajoin sitä takaa et ennen sellaset asiat, mistä nykyään erotaan, ei olleet niin määräävässä asemassa mitä nykyään, ja sitä sit jaksettiin vaikka kuolemaan asti yhessä :D
[/q]
Tai sitten eroen suosio johtuu stigman poistumisesta. Eronneita ei enää katsota kieroon kylänraitilla, ainakaan kaupungeissa.
[q]Dementation, 4.8.2006 11:19:
Itse asiassa aiheeseen vielä palatakseni, musta on kiva nukkua erillään, mutta mikään ei varmaan oo ihanampaa, kuin nukahtaa niin että joku silittää päätä tai piirtelee selkään tai muuten hipsii... *sydän*
Myös on ihanaa silittää toisen päätä ja hipsiä toista, kunnes toinen nukahtaa ja alkaa tuhista söpösti... Sit voi itse kääntää kylkeä tyytyväisenä ja alkaa nukkua... *sydän*
Oisko vapaaehtoisia nukkujia mun seuraksi?
[/q]
Juurikin tämä, yks parhaimmista asioista "vain" nukkumisessa
Tääkin tahtois..
tää hiipii nyt hitaasti mutta varmasti pois täältä
[q]Super-Kerttu, 31.3.2006 13:01:
Mitä mitä????!! Mä kysyin sulta viime viikonloppuna onks mitään sutinaa! Ja sanoit ettei oo! Sinä senkin..*senkin*!!
No ei vais.. Hirveest onnee! *sydän* Kuka se on??!
[/q]
no mutku.....no mutku......ei siinä vaiheessa vielä ollut oikein mitään.
hihi *sydän*
Mä tarviin miehen kotiin siivoomaan ja kokkaamaan. Anyone?
[q]ezzy, 9.8.2006 12:51:
---
astaroth, 9.8.2006 12:35:
---
hallucinogen, 9.8.2006 11:58:
Ja mainostaa viel, että himas on kaikki Babylon 5:n jaksot.
---
including deleted scenes, extra material and interviews
---
ja memorabiliaa tilattuna ebay:stä. aluksia luonnollisessa koossaan (tekniikka-)legoista kasattuna jne x)
[/q]
Näinkö helppo miehiä on miellyttää :D