SINKKULUUKKU
---
Aikamoista keskustelua.
Haluan, että voin päivä toisensa jälkeen todeta: ''Tuollainen sinä olet, tuollaisia asioita sinä olet tehnyt ja jättänyt tekemättä ja kaikesta en niinkään pidä, mutta silti minä valitsen sinut elämääni joka päivä juuri sellaisenaan.'' Ja tätä samaa toivon itsellenikin.
---
Ihana! <3 Epätäydellisenä rakastetuksi tuleminen = juuri sitä itseään *sydän*
Jep, niin kauan kunhan ei koskaan suistu niin huonoon kuntoon ja elämäntilanteeseen että haluaisi ottaa itseltään hengen. Vai mitä sä tarkoitit R&M - voit olla tukena suruissa ja vastoinkäymisessä, muttet voikaan?
Tittidii, mikäs täällä ollessa....plaah
[q]lunake, 22.6.2009 18:12:
Multideittaus on tämän kesän juttu!
[/q]
Joku naistenlehti kirjoitti jutun tästä ja siinä oikein neuvottiin miten monen ihmisen tapailu samaan aikaan hoituu helposti.
Huh..Mun mielestä moinen on aika halpamaista ja toisen tunteilla leikkimistä. Jos ei pysty keskittymään yhteen kerrallaan, niin miksi sitten ylipäätänsä pitää tapailla ketään?
En todellakaan ymmärrä moista "villitystä".
[q]Josssu, 24.6.2009 20:28:
---
lunake, 22.6.2009 18:12:
---
Joku naistenlehti kirjoitti jutun tästä ja siinä oikein neuvottiin miten monen ihmisen tapailu samaan aikaan hoituu helposti.
Huh..Mun mielestä moinen on aika halpamaista ja toisen tunteilla leikkimistä. Jos ei pysty keskittymään yhteen kerrallaan, niin miksi sitten ylipäätänsä pitää tapailla ketään?
[/q]
Eiks tää ole ulkomailla ihan normaalia? Kun tapaillaan, niin sillon vaan tapaillaan, eikä se siis ole mitenkään vakavaa, eikä siinä ole mitään velvollisuuksia toista kohtaan vielä.
Saa tapailla vaikka 15 eri ihmistä samaan aikaan.
Näin mä ainakin olen ymmärtäny..Ja tokihan tätä myös täällä kotomaassa harrastellaan
Ykskin kaveri perusteli useemman kundin tapailua sillä, että ei mene sit aikaa "hukkaan" jos sen yhden kanssa ei natsaakkaan, kun samaan aikaan kattelee niihin viereisiinki pöytiin
Tapailu on munki mielestä vaan tapailua, siinä ei ole sille toiselle tilivelvollinen, ennekun mennään tietyn "rajan" yli. Missä se kenelläkin kulkee, on sitten ihan eri juttu.
tänne taas, vaihtelun vuoksi. ;)
[q]kindertin, 24.6.2009 20:35:
Ykskin kaveri perusteli useemman kundin tapailua sillä, että ei mene sit aikaa "hukkaan" jos sen yhden kanssa ei natsaakkaan, kun samaan aikaan kattelee niihin viereisiinki pöytiin
[/q]
Tottahan tuokin tavallaan on, mutta silti jotakin mitä en voi ymmärtää enkä luultavasti tule ikinä harrastamaan. Niin ja voihan sitä katsella aina sillä silmällä, mutta se että tapailee kolmea samaan aikaan menee yli hilseen.
Jos mä olen jostakin miehestä kiinnostunut, niin todellakin riittää vain se yksi mies. En tarvitse muita miehiä siihen varalle itsetuntoa pönkittämään.
Jos menee pieleen, niin sitten menee. Mun mielestä on reilua tapailla yhtä kerrallaan ja jos on pakonomainen tarve tapailla monia samaan aikaan, niin olisi varmasti ainakin reilua kertoa näille kumppaneille etteivät he ole ainoita.
Ja jooo siellä jossain ulkomaillahan on ihan normaalia, että miehillä on useita eri vaimokkeita. Ihailtavaa? Ei todella.
Onni, mä oon samaa mieltä. Yks mies tänne kiitos nyt heti!
[q]aada, 16.12.2009 22:19:
Mielestäni itseään ja valintojaan voi pohtia myös muuten kuin ihmissuhteiden tai parisuhteen kautta. Ja en kyllä välttämättä halua jatkuvasti kyseenalaistaa huvin vuoksi itseäni ja valintojani - aika rankkaa joka päiväisen elämän kannalta. Ei elämää mielestäni kannata huvin vuoksi tehdä turhan vaikeaksi, se kun on aika yksinkertaista loppujen lopuksi.
[/q]
Herrajumala, eihän sitä kyseenalaistamista minkään huvin vuoksi tehdä, vaan siksi että kasvetaan ihmisinä ja sopeudutaan paremmin ympäröivään maailmaan (ja loppuviimeks pysäytetään karman pyörä, katkaistaan jälleensyntymien loputon ketju ja päästään lopulliseen nirvanaan).
Ihannoinniiku silt varalta ettet tienny, sä et ikävä kyllä suinkaan ole täydellinen (koska säkin olet vain, niin, ihminen). Jos haluaa tätä asiantilaa korjata, on välillä ihan hyvä aina silloin tällöin miettiä et olikohan ne omat valinnat ihan kaikissa suhteissa okei, ja olisko mahdollista että maailmassa olis muitakin tapoja olla ja elää kuin se oma pieni kupla jonka on itselleen rakentanut.
Toisaalta sit taas, jos ei halua korjata sitä niin ei tietenkään oo mikään pakko, mut onko sekään nii fiksuu.
AKONIN LONELY ON IHAN PARAS!!
Miettikää nyt;
"Illan koskettavan kappaleen duettona esittävät
Mr Lonely ja Pikkuorava!"
Takuunaurut kun sitä kuuntelee
p.s. tiedän kyllä ettei yksinäisyys ole naurun asia, vain tämä biisi.
[q]wiper, 11.8.2005 14:35:
---
Se on muuten kumma hommeli, että kun sitä seurustelee, niin jo on seuraa tulossa ovista ja kaikista pikkuraoista ja muutenkin tuntuu, että naisia kovasti kiinnostaa. Mutta kun on sinkku niin tuntuu että otsassa lukee jotain mikä ei mielytä sitten olleskataan.
[/q]
Toi on kyllä niin totta. Kai sitä käyttäytyy jotenki luonnollisemmin silloin kun ei ole hakemassa mitään, on jotenkin rennompi. Itse en edes osaa 'iskeä' ketään vaan tilanteen täytyy lähteä jotenkin spontaanisti käyntiin ja ihmisen olla kiinnostava, että voisi kuvitella tapaavansa uudelleen. Silloin kun tähän ei ole mitään paineita tai odotuksia, niin se on helpompaa.
[q]aada, 27.11.2009 12:18:
---
kinderi, 27.11.2009 10:10:
---
aada, 26.11.2009 23:30:
---
Lyylikki, 26.11.2009 22:51:
---
Itse en ainakaan moista hyväksyisi. Tai voisin kuvitella hyväksyväni vain siinä tapauksessa, että ystäväni olisi tosissaan kyseisen miehen kanssa ja kysyisi mielipidettäni asiasta. Tällöin en haluaisi olla ystäväni onnen tiellä.
Jos kyseessä olisi kuitenkin joku ihme säätö tms. joka tulisi tapahtuman jälkeen tietooni, pistäisin välittömästi välit poikki ystävääni.
---
Siis sä et hyväksyis sitä että sun "ystävä" panee sun eksän kanssa, mutta ite harkitset suhteilua naimisissa olevan miehen kanssa?
---
Näin juuri.
[/q]
Sähän olet ihan uskomaton!
Mikä sut oikeuttaa tekemään yhtään mitään varatun miehen kanssa?
Ja kuitenkin, ite et hyväksy sitä että sun ei-varattu exäs tekis jotain sun ei-varatun kaverin kanssa?
Tää on jo niin paksua etten vaan jaksa ymmärtää.. Kaksinaismoralismia parhaasta päästä
[q]infinitehuman, 10.6.2009 01:16:
Esim. viime treffeillä neiti kertoi ettei lue kirjoja (ei jaksa) ja häntä ei kiinnosta ikävät maailman asiat koska niistä tulee negatiivinen olo. Jolloin reaktiomaisesti tuli syvä huokaus ja halu lähteä kotiin... tuli semmoinen olo ettei tässä olla samalla taajuudella ei mitenkään.
[/q]
Ja tuohon Vampyn tekstiin kolikon toinen puoli: mä en muuta tekisikään kuin istuisin nenä kiinni kirjassa jos mahdollista, ja ihan varmasti murehdin joskus liikaakin maailman isoja ja pieniä suruja, mutta eivät nämä ominaisuudet musta varmastikaan tee keskivertoa älykkäämpää ihmistä (naista), jos edes keskivertoa. :D
Parempia esimerkkejä!
Ezzyn kans taas samoil linjoil. OIkeestaan oon tainnu avautuakin täällä tosta baarissa treffaamisesta.
Mielummin tapaan internetissä hienon miehen kuin baarissa totaalisen känniääliön. Ja ei, aina ei molemmat tiedä mitä hakevat.. Tai ainakaan sitä toisen tavoitetta ei heti tiedä.
Ja joo, joidenkin suhteet on alkanu baari-illan jälkeen, joo... Mut eipä vaan oo mun juttu.
yhä kirkon kirjoilla. e o mitn tapahtunu, en o käyny pois enkä tullu takasin, vaan hihkasin notta yhä turvalisesti tääl. tulin just pyöräilemästä ja ah että olikin raikas ja mieltä puhdistava tuuli.. ois nyt sitä vettäkin saanut vähän sataa ^_^ citybike + ipod + pimeät ja autiot tiet = *sydän*
viihdyn :)
[q]aada, 16.12.2009 17:48:
Ihmiset hakevat parisuhteista ainakin näemmä aika eri asioita. Ei itseäni ainakaan kiinnosta seurustella ihmisten kanssa, joiden seurassa lähinnä "on kivaa". En myöskään arvosta mitenkään itsessään erilaisiin ihmisiin taikka erilaisiin elämiin ja maailmoihin tutustumista.
[/q]
Ilmeisesti. Mä en hae itselleni elättäjää enkä perheen päätä, haen ihmistä kenen kanssa jakaa ilot ja surut ja kenen kanssa pitää hauskaa, jotain vastapainoa omalle joskus aika tylsälle elämälle. Ystävää, kuuntelijaa, jotain kenen kainaloon käpertyä unohtamaan päivän murheet.
Oon todennut senkin että toisen "uraohjuksen" kanssa seukkailu ei oo niin kauhean kivaa kun kotona tulee sitten helposti puhuttua / vertailtua työjuttuja. Parhaiden kavereiden kanssa keskustelu menee aina jossain kohtaa työasioihin, silloin harvoin kun ylipäänsä nähdään koska ne elää kaikki parisuhde-elämää mökkeytyneinä eikä koskaan käy missään... Kun deittailee riittävän erilaisen ja eri alalla olevan kanssa ei ole mitään tarvetta puhua työasioita, toista ei kiinnosta eikä se ymmärrä kuitenkaan
Kuten sanottu, rahaa en mieheltä halua enkä odota, eikä mua haittaa jos toinen tienaa vähemmän koska ei se niin pennilleen ole jos mulla menee vähän enemmän yhteisiin juttuihin. Eipä se raha tee kovin onnelliseksi jos sitä "iloa" ei voi jakaa jonkun toisen kanssa. Sen sijaan kaipaan ihmistä kenen kanssa pitää hauskaa ja nauttia elämästä, ihmistä kenen kanssa jakaa tää elämä.
hah, kesä lähestyy. Ja sinkkuna mennään...
[q]Meke, 5.4.2009 22:30:
Dodiin...Piti mennä treffeille ensi viikolla mutta treffit peruuntui kun nainen oli alkanut tapaileen jo jotain muuta kiinnostavampaa. Olikohan tämä toka kerta tänä vuonna kun käy näin.
Onneksi olen jo humalassa ettei tarvi alkaa ryyppään vitutukseen
[/q]
naiset...
[q]kilobitti, 8.8.2005 23:02:
---
Niinpä. Itsellä jo reilu 2,5v sinkkuutta takana. Välillä on tietty ikävä "jonkun tietyn" seuraa, mut ei mulla ole mihinkään kiire - eiköhän tässä vielä ehdi*hih*
[/q]
Jep. Pari vuotta tuossa tuli itselläkin täyteen. On ainakin oppinut aika hemmetisti tuntemaan itseään paremmin.
[q]Josssu, 24.6.2009 20:28:
---
lunake, 22.6.2009 18:12:
---
[/q]
Multideittauksessa on mielestäni paljonkin ideaa silloin, kun ei kaipaa mitään sen vakavampaa, haluaa vaan hetken huumaa & hupia. Sinkkuna kun on, niin miksi helvetissä ei mukamas olisi oikeus tapailla niin montaa ihmistä kerralla kuin haluaa?! Ei ole olemassa mitään säännöskirjaa deittailuun mutta tuohon multideittailuun liittyy myös se, että pitää tehdä toiselle osapuolelle selväksi, ettei halua mitään sen vakavampaa jotta säästytään "sydänsuruilta", tarkoitus ei ole siis loukata tai satuttaa ketään. Playerit on erikseen, multideittaajat erikseen. Nih!
Enivei, mun 4 kk:n säätö jatkaa säätämistään mutta tämäpä tyttölapsi bongasi tänään "Casanovan" ja hauskaa oli! Nyt sit oottaen kuuluuko herrasta huomenna mitään, herra siis kovasti lupasi tulla hakemaan tyttölasta kotoa huomenna puistoilemaan. ..ja tämä Casanova on player, ei aikomustakaan menettää sydäntäni hälle, ainoastaan hetken huumaa & hupia!