o: myykää mulle nää levyt! trancea lähinnä...
Cape town - Pitstop [Green Martian]
Midway - Monkey Forest, disc1 [Lost Language]
Nitromethane - Time To Die (Cosmicman Remix) [Anjunabeats]
Rapid Eye - Circa Forever [Atcr]
Nää jäi uupumaan! Eli mulle viestiä jos löytyy! -> 041-5471666
[muokattu 24.12.2003 18:11]
MYYKÄÄ! mä maksan!
Grrrrr!
Noh, aloitetaanpa kaupankäynti. Palljonkos oot valmis tota Airwavesta maksamaan? ;) Ja mitkä remixit tossa Des MItchelliin part 1:ssä on kun en muista kumpi mulla himassa levynkannessa komeili, part1 vai 2?
ovela kaupparatsu riku
multa vois löytyä:
AR52 - Hibernation/Timegate [Joof]
Sonorous - Protonic [Euphoric]
riippuen tietty paljon tarjotaan :)
Paljo maksat tost des mitchelist? mul on se vanditin julkasu ja sit toi mis on part 1 ja kaks?
Vastailen kysymyksiin kunhan saan perjantaina rahaa ja tiedän paljon pystyy käyttämään levyihin...
joo ja toi Armin ois täällä.... :)
[q]thomas:
multa vois löytyä:
[/q]
pah, noi kaks ois kyl todella kiva saada. mutta ei hyvien ystien nenän edestä viedä mitään. toki voisit kertoa löytyykö esim. toi Hibernation/Timegate streetbeatista?
[q]Ankeus:
---
thomas:
multa vois löytyä:
---
pah, noi kaks ois kyl todella kiva saada. mutta ei hyvien ystien nenän edestä viedä mitään. toki voisit kertoa löytyykö esim. toi Hibernation/Timegate streetbeatista?
[/q]
Mossosta ainakin saa
[q]Sebastian:
---
Ankeus:
---
thomas:
multa vois löytyä:
---
---
Mossosta ainakin saa
[/q]
muah! kiitos ville, pelastit juuri päiväni
Katellaan nyt mitä Sebastian saa tilattua mulle mossoon. Puuttuvista levyistä rupean sitten käymään kauppaa täällä...
Ylhäällä on nyt levyt mitä ei saatu tilattua... Tarjouksia tulemaan niin katellaan!
-> 041- 5471666