Anime / Manga
Naruto *sydän* hakkaa 100-0 kaiken mitä töllöstä tulee.
-M
Bleach <3
Hentai tai en tiedä, onko kaikki animepoke nimeltään Hentaita. En mä mistään "lonkerosysteemeistä"*nauru*, mutta joskus oon nähny jonkin verran sellasta aika kilttiä... se kyllä uppos...*hihu*
[q]Avernian, 10.5.2005 16:55:
---
pupuTupuna, 10.5.2005 16:00:
Hentai
---
Mmkay.
[/q]
Ja jälleen kuuluu se klassinen profiiliklikkailun ääni.
"A female that likes hentai?! LET ME SEE!"
[q]Epailija, 11.5.2005 16:56:
Ja jälleen kuuluu se klassinen profiiliklikkailun ääni.
"A female that likes hentai?! LET ME SEE!"
[/q]
hehe, mä ainakin kävin kattomassa
Anime ja Mange ovat käyttäjiä myös tääll
[q]pupuTupuna, 10.5.2005 16:00:
Hentai tai en tiedä, onko kaikki animepoke nimeltään Hentaita. En mä mistään "lonkerosysteemeistä"*nauru*, mutta joskus oon nähny jonkin verran sellasta aika kilttiä... se kyllä uppos...*hihu*
[/q]
lonkerot on itseasiassa hentain makeinta sweettiä.
siinä pitää olla tytär ja mutsi, sit ne harrastaa seksiä ja jossainvaiheessa selviääkin että se ei olekaan sen mutsi. ja sit koulutyttöjä joilla on miesten vehkeet, lonkeroita, ninjoja ja lopuksi tokio räjähtää. siinä hentain kuumin hotti.
jäätävintä iceä on myös ilkeät vanhat papat jotka makoilee pikkutyttöjä.
Anime on huume ja siihen jää koukkuun helposti ^^
Anime lähtee lapsesta vain hakkaamalla.
Minut pitäisi kai piestä siis hengiltä.
Mistäpäin ihmiset on hommannu julisteita sun muuta oheismatskua?
Anime-jutut eivät jaksa kiinnostaa, tiedä sitten miksi. Vaikuttaa vain siltä, että niissä sarjoissa vain ja ainoastaan tapellaan/ammutaan laserpalloja sun muita.
Kohta 3 vuotta Anime harrastuksen parissa kulunut. Tuskin muuta teenkään kotona arkipäivisin jos koneella olen kun animea katson tai klubbaria selaan ;)
Lempi sarjat joita suosittelen lämpimästi:
1.GTO
2.Bleach
3.One piece
4.Full metall alchemist
5.Chobits
6.Saikano
7.Cowboy Bebop
8.Wolfs Rain
9.Last Exile
10.Haibane Renmei
*nuo eivät ole paremmuus järjestyksessä, koska se on mahdotonta määrittää.
Anime ga Daisuki~ tähän ei kylläsy kyllä koskaan.
http://www.animesuki.com
http://www.boxtorrents.com
http://www.kaizoku-fansubs.com
Jep jep Privasta voi tulla kyselemään lisää hyvistä sarjoista ;)
anime on ihan jees :D
excel saga on ihan älyttömän hyvä sarja! ihan sika hauska, aika outoa huumoria, vähän sekava.. toimii parhaiten sopivasti väsyneenä suosittelen tsekkaamaan
[q]zaler, 13.2.2006 12:59:
anime on ihan jees :D
excel saga on ihan älyttömän hyvä sarja! ihan sika hauska, aika outoa huumoria, vähän sekava.. toimii parhaiten sopivasti väsyneenä suosittelen tsekkaamaan
[/q]
toi on kyllä aika loistava, joskin loppua kohden alkaa hieman kyllästyy samoihin läppiin. il palazzooooo!
Kannattanee tsekata Strike Witches, jahka alkaa ja joku subiryhmä ottaa työn alle. Juoni on absurdi ja tietynlaisille sarjoille tyypillinen: jokin paha uhkaa, ja vain taikavoimat haltsaavat kybermodatut pikkutytöt ovat maailman ja tuhon välissä.
Potentiaalisesti siis hyvinkin skeida yritys, mutta huvittavana kuriositeettina toimii yksi sarjan Powerpuffeista: Eila Ilmatar Juutilainen Suomesta. :D Nimi näemmä väänetty Suomen sota-ajan parhaiten frägittäneestä ässästä, Ilmari Juutilaisesta. Sarjan sivuilla suurin osa infosta on tietenkin jaapponiksi, mutta sen verran profiilista sai selvää, että ko. pikkulikka lentää Messerschmitt BF 109 -koneella (myöskin aidon Juutilaisen käytössä), maalla taaplatessa luottaa MG42 -konekivääriin ja tietenkin myös Suomi-konepistooliin. :DDD
linx0r: http://s-witch.cute.or.jp/index.html
Onko kukaa nähny Tulikärpästen hautaa?
Jos niin millainen oli?*täh*
[q]UnityF, 9.11.2006 11:39:
[/q]
Aivan loistava. :)
Hopeanuolesta alko ja siitä gton kautta miljooniin muihin. Nyt pari vuotta hentai ollu kyllä se paras. Bible black varsinkin. <3
[q]UnityF, 9.11.2006 11:39:
[/q]
Olen. Tulikärpästen hauta on hyvin tehty, ja tykkäsin siitä, mutta se on ihan älyttömän surullinen.. Sellainen, että sen jälkeen toivoi, että olisi ollut joku komedia katsottavaksi siihen perään..
[q]Mark, 10.5.2005 15:18:
Naruto *sydän* hakkaa 100-0 kaiken mitä töllöstä tulee.
-M
[/q]
Tohon jäin koukkuun vähän aikaa sitten. Menossa jakso 107. Naruto ja animesarjat yleensä ovat loistavaa lyhytviihdettä telkun tv-chättien, voittopottien ja viihdeuutisten sijaan. Esimerkiksi Narutossa henkilöhahmot ja tarina sisältävät reilusti syvyyttä ja hahmot kasvavat niin taidoiltaan kun ajatusmaailmaltaankin. Itsellä tuli sarjan alkuvaiheessa hieman surullinen olo, kun pahis exile ninja päätti päivänsä taistelun jälkeen. Katsojan älykkyyttä ei jenkkisarjojen tyyliin aliarvioida täysin ja pienet filosofiset pohdinnat piristävät sarjaa mukavasti.
Leffoista studio Ghiblin tuotanto on erittäin tuttua. Niistä löytyy useita leffahelmiä ja prinsess Mononoke on itsellä top 1 sijalla kaikista leffoista mitä on tullut katsottua.
Cyperpunk animeleffat kiinnostavat myös suuresti. Jos jollakin on tiedossa uudempaa Appleseedin jälkeen tullutta cyperpunk-tuotantoa, niin suosituksia otetaan mielenkiinnolla vastaan.