Top 10

Back to häröily O

Onks kelleen tullu ikinä sellast pakkomiellettä, että on pakko päästä tonne listalle tai sitte on apkko pysyä siellä... tuli taas tässä tälläinen asia mieleen kun yksikseen mietiskelin tässä tietokoneen ääressä... olisi kiva tietää muiden mietteitä...

Taitaa olla aika kaukasta et ois ees mahiksia sinne*nauraa*

No ei nyt ihan pakkomiellettä, mut jes oon viestien top kympis!!

Just ja just.. oli Hurjimuksen kanssa vääntöö siitä, mut meitsi vei.. !

Et Hurjikselle vaan terkkui

Hehe, joo kiitoksia Yohanna terkuista ja pistetään takasi lisää kahdella eurolla ainakin (ja sapikselle myös terkkuja! *nauru*)
On jääny nuo viestien kirjottelut vähemmälle kun ei oo oikein ollu mitään järkevää sanottavaa (siis eihän mulla koskaan oo.. *iloinen*) ja tullu lähinnä vaan seurattua yleistä höpötystä täällä.

Mutta mä oon ainaki chatin top10:ssä niin tavoittamattomissa jo että sitä ei varmaan kukaan ihan heti uhkaa.. *hih**vink*

Tossa listassa kyl on se ku se on olemassa nii kaikki sinne sitten haöluaa... Ite en sitä katsele kuin silloin kun otan jostain ihmisestä tiedot esiin ku sieltä saa kivasti sillee linkissä suoraa... Yritän just välttää sitä katsomista ku muuten vois alkaa tekee kaikkee turhaa sinne päästäkseni...

*iloinen

se on muuten top 20 nyt nyt näkee melkein kaikkia käyttäjiä joten turha piileskellä, vaan kiivetään ylöspäin!

..melkoisen sekavaa on kyllä lukea tota toppitventie listaa ku siinä on
niin paljon infoa.. Mutta hyväpuoli siinä tosiaan on että suurin
piirtein kaikki pääsee listoille..

No mä en oo edes koskaan huomioinu noita top 10/20 juttuja.. Eli eipä mulle nyt niin suurta merkitystä niistä ole mut onhan se kiva kattoo et yhessä kohassa minunkin nimi lukee

.mun mielestä se top10 olin PAREMPI kuin toi nykyinen top 20 *hngh*

..ja mulla On Pakkomielle tohon top 10 listaan. eikä enää kuin muutama tuhat pistettä niin olen koko klubituksen ykkönen *plur**cool**heiii*

mun mielesty toi top20 on paljo parempi ku top10.. opääsee enemmän ihymisä listalle ja se elää paljo paremmin... itse olen kyllä koko majan jotenkin yrittänyt päästä listalle.. en tiedä mitä varten.. se nyt vaa tuli jostain... hurjimus on todellakin ylhäisessä yksinäisyydessä zhätti hommissa.. on ainakin vamran 1.paikka...=)

Siin vaihees kun ekan kerran näki nimensä sanojen top10ssä niin tuli palava halu pysyä siellä... ...ja sit se tietenkin muutettiin top20:ksi...*dissaa* ...viikkojen uurastus meni hukkaan*hih*



PS. halutaan ostaa 3 litraa ja 73 grammaa "oikeaa elämää" *cool*

yippee!
mä pääsin sinne!

Mitä muuta voi pieni bilehiiri elämältä toivoa?*nauru*

you!

UGH!
Minäkin olen tuolla saanut nimeni mainittavaksi...*sydän**possu*
Happy pomppa jatkaa iloissaan.*ding*

Joo. tuli todellakin itsekin uurastettua, että pääsi listalle mutta eräänä kauniina päivänä odotus palkittiin..=) mun mielest toi top20 on hyvä homma...

tfO; sinäpä sen sanoit. tuntuu uurastus ihan turhalle kun on lisätty 10 nimeä vielä top 10:in perään *hngh*

...tosin näkeehän siitäkin kuka on ollut ahkerin, mutta...

EI SE OLE SAMA ASIA *nauru**suru**igor**punastus**justjoo**heiii*

no nyt pääsee muitakin ihmisiä listalle eikä tarvi niin hirveest tapella pääsystä listalle... vaati se kyllä mun mielest nyttekin aikalailal uurastamista, että pääsisi jollekin listalle... ei se ole niin itsestään selvyys...

Joulun taikaa taitaa olla

O