flaikku - cosmic visions
http://plur.daug.net/flaikku/flaikku_-_cosmic_visions.jpg
160kbps / 44kHz / Full Stereo
61.6mb
o1. Scott Bond vs. Solar Stone - 3rd Earth (Original) [ID&T]
o2. Hemstock & Jennings - Mirage Of Hope (Lange Remix) [Big Fish]
o3. Kyau vs Albert feat Damae - Velvet Morning (Mirco De Govia Remix) [Euphonic]
o4. Solar Stone - Solar Coaster (Midway Remix) [Electroplois]
o5. Orlando - Liquid Down (Space Brothers Remix) [Xtravaganza]
o6. Aalto - Rush (Original) [Anjunabeats]
o7. Rollerball - Albioni (Super8 Remix) [Anjunabeats]
o8. Delerium feat Rani - Underwater (Rank1 Remix) [Beamtraxx]
mp3 @ http://plur.daug.net/flaikku/flaikku_-_cosmic_visions.mp3
cue @ http://plur.daug.net/flaikku/flaikku_-_cosmic_visions.cue
Kaikki kommentit tervetulleita
piis,
.m
[muokattu 4.9.2003 20:53]
nyt kyll on niiiiiin kivat biisit järjestetty ett on pakko tsekata
ooh, on kyllä sen verran mehukkaan näkösiä viisuja et on pakko hakea
on kyllä sen verran mehukkaan näkösiä biisejä mitkä on ollu jo xxx määrässä mixejä ja kuullut xxx kertaa, että tällä kertaa jätän väliin
Tuota noin... kuuntelin mixin sittenkin... jos tämän on tarkotus olla promomixi tms. niin tuskin laadukkaampia keikkoja tiedossa... Osa vaihdoista meni melkein biitilleen, mut mixaus tuntui välillä vain feidaukselta ja 34min + sekunnit päälle vaihdossa karkasi vaihto niiin pahasti käsistä, että mixi on kyllä promomateriaalina suhteellisen julkaisukelvoton(ei anna kovinkaan positiivista kuvaa mixaustaidoista)
Ja naulana arkkuun, ensin mixi serverille, sitten vasta topic eikä päinvastoin
Treeniä, lisää treeniä ja biisien valinnassa omaperäisyys ei olisi pahitteeksi.
Meillä on kyllä niin samanlainen musiikkimaku, vakka ei olekkaan Näyttää TODELLA hyvältä... Jos sais cd:llä tämän. *täh*
Pistin just imutukseen ja jännityksellä odotan mitä tuleman pitää, koska lista näytti niin lupaavalta ja kyl flaikun tuntien hyvä setti on tiedossa...*joo*
No huh hyh mitä poppi hittejä
Ku noit biisejä kuulee jo aivan liikaa jokapuolella niin miksi tehdä niistä vielä setti *täh*
Kuunnellesani tuota settiä tuli mieleen pete inputin viime millenium bileiden setti joka aiheutti vaan päänsärkyä
Hyvä setti, arvosana: 9 1/2!
Tykkäsin biiseistä ja mixistä en löytäny mitään häiritseviä virheitä..
Hei sori, ei pahalla...mut osta korvat...*eiei*
Öövee! Ei se korvista oo kiinni, mua kun noi pienet pomput ei vaan haittaa. Joskus saattaa jopa olla hyväksi..
Hyväksi...hmmmm *täh* ja mitkä pienet? :S
No kait se on sit makuasia...
Kiitti kommenteista :)
Soitto kokemusta ei vielä paljoa ole, ja jostain se mixienki julkaseminen
on alotettava.. =)
piis,
.m
juups, kuuntelin tän setin ja mun mielestä tracklist oli iha jees koska oli muutamia piisejä joita en pahemmin ole kuullut
juu vähäsen häikkää vaihdoissa mutta mun mielestä iha ymmärrettävää koska ei voi aina odottaa jotain pro vaihtoja jos kaikki vaihdot olisi menny nappiin niin olisin ollut erittäin tyytyväinen vaikka olen nyttenkin tyytyväinen
mutta eipähän mua pahemmin haittaa nuo pomput. tärkeintä on se että mitä setti pitää sisällään...
loppuun ehkä olisi voinut laittaa vielä hehkumaisemman biisin jotta olisi jäänyt parempi viilis
mutta muuten kyllä mä pidin 8½
Ihan kiva mixi! Onhan näitä kuullu vähän enemmän kun ne on aika hittejä mutt ihan hyvä kokonaisuus. Harjoitus tekee mestarin ja positiivinen palaute ihmeitä ett jakssa treenata!!*joo*
Kun hiot ne vaihdot kuntoon niin ihan hyvä siitä tulee odotan jo seuravaa settiis!
Tää pitää kuunnella... Palaute myöhemmin
ohan noit parempiiki settei kuultu. tracklisti aika perus kixuu eikä mitää ihmeellisii mixauskikkoi ja vaihot menee vähä miten sattuu... kerran jaksaa kuunnella just ja just... ehkä ens mixi on jo laadukkaampi
itse ainaskin olen jaksanut kuunnella tätä pidempääkin
johtuen varmaan siitä että tässä on muutamia piisejä joita itelläni ei ole ollut ja muuteskin mun mielestä piisit tulee iha hyvässä järjestyksessä jne... ja tässä odottelen jo seuraavaa
olisin pitänyt ehkä enemmän jos tuosta velvet morningista olisi ollut toi:
Kyau Vs. Albert - Velvet Morning (Original Extended Mix)
mun mielestä se olisi ehkä sopinut paremmin
noh en tiedä ja sehän on vain mun mielipide mutta oha se mukavaa kuulla toisiakin versioita jne...
juu eli treenailemaan vaan vaihtoja lisää ja kaikkee säätöä jne... *joo**piis*
[muokattu 10.9.2003 14:54]
kkiitti kaikista kommenteista.. :)
.m
huh huh että on kiksua! tosta setist puuttuu viel jan johnstonin -flesh ja cafe del marin -energy 52.. :D