Dj Liebherr : A Tribute to Extreme Mining Machines (HARD tekno/tech-trance -mättö)

Back to miksaukset ja setit O

Kiitos Efolle (ja muuten Jonellekin) kunnollisesta ja perusteellisesta palautteesta!

[q]efo:Jos sitä cue-listaa tarvii ni multa löytyy niitä esimerkkejä aika liuta.[/q]
Jos viitsisit lähettää: dj_nostatus@hotmail.com. Mulla olis jo ajat valmiina.

No niin, tässä cuelist. Kiitoksia Efolle avusta. Itse en valitettavasti
voi koittaa toimiiko tuo, joten jos siinä on jotain omituista niin
kertokaa ihmeessä.

Tässä nyt uusi korjattu versio:
http://www.uiah.fi/~handell/liebherr2_cue.txt

[muokattu 1.9.2003 00:37]

[q]nostatus:
joten jos siinä on jotain omituista niin
kertokaa ihmeessä.[/q]
onhan siinä*hymy*
Unohdit intron jolloin raitoja on 15. muutenkin ensimmäinen indexi pidetään aina nollilla. tei korjatun version jonka pitäs toimia. email->

[q]efo:
---
nostatus:
kertokaa ihmeessä.
---

onhan siinä*hymy*
Unohdit intron jolloin raitoja on 15. muutenkin ensimmäinen indexi pidetään aina nollilla. tei korjatun version jonka pitäs toimia. email->
[/q]

ja tuon FILE-kohdan riittänee että on pelkkä tiedostonimi ilman osoitetta, ainakin parempi mitä nyt :P

[q]anqqa:
---
efo:
---
nostatus:
kertokaa ihmeessä.
---

onhan siinä*hymy*

---

ja tuon FILE-kohdan riittänee että on pelkkä tiedostonimi ilman osoitetta, ainakin parempi mitä nyt :P
[/q]

Jep. Kiitoksia tekniselle tuelle. :)
Toivottavasti nyt toimii, laitoin ton Efon korjaaman version serverille, joten
FILE-kohta täytyy tosiaan muuttaa ennen polttoa.

Hmm, ripeää toimintaa pojilta Tack!

[q]Jone:
---
Ihan A:
En tykännyt, tosi huonoja biisejä. Sori.

---

Oot kyllä hämmästyttävä idiootti.

Jos jo etukäteen tiedät ettet pidä jonkun tietyn tyylisestä musiikista (niinkuin tässä tapauksessa aivan selkeästi olet tiennyt) niin miksi ihmeessä sun sitten pitää ehdoin tahdoin tulla länkyttämään tollaista paskaa ”palautteeksi?” Yksinkertaisempaa olisi jättää kokonaan kuuntelematta ja syödä vaikka vähän lisää sieniä.

”Palautteesi” taasen kyllä sangen mielenkiintoisella tavalla osoitti sen ettet ymmärrä dj:n työstä yhtään mitään, mistä sitten onkin jo ihan oma threadinsä.
[/q]

No voi jumankekka!!? En tunne sua, enkä tiedä susta mitään, mut sä ilmiselvästi tiedät mun musiikki maun paremmin ku mä, vai? Siinä sä oot oikeessa, että tyhmää se on mennä haukkumaan vaan siksi että ei pidä jostain tyylistä. Mut missä vaiheessa sä oot määritelly mun musa maun?

Tajuutsä, et kun huomasin, et tuol olis tollanen setti hard teknoo ja tech trancee niin olin heti imuttamassa sitä, kun kelasin, et jee hyvää musaa. Mut joo, kun laitoin pyörii ja kuuntelin, voi eih, ihan paskaa. Missä se hard oli ja missä se tekno ja missä se tech ja missä se trance, no ei vittu missään, ei ainakaan tässä setissä. MIssä vaiheessa oon muka alkanu dissaa teknoo?

Ja miten vitussa muka mun palaute, pari sanaa osottaa sen että en ymmärrä mitään dj:n hommasta. Enhän sanonu kuin että oli huonoja biisejä. Mitä se muka kertoo dj:n työstä. Eihän se kerro kuin sen että en tykänny dj:n valitsemista biiseistä.

Ja mitä sienet littyy tähän settiin? Ja mua on turha alkaa uhkailemaan sienillä, mä juoksen sillon karkuun. Mulla on meinaa sieni fobia. Tajuutsä, mä en vittu voi syödä sieniä, enkä voi koskea sieneen. Tajuutsä mä pelkään sieniä. Aivan lapsesta saakka aina pelännyt.

Ilmeisesti sen takia että ”Hell is repetition” olet päättänyt laittaa ton palautteesi sekä mulle privana että tänne julkisesti. Henkilökohtaisesti mua ei kiinnosta penniäkään ruveta sotkemaan tätä topicia biiffeillä tämän enempää, joten saat vastauksen ihan henkilökohtaisesti sitten kun sellaisen vaivaudun kirjoittamaan.

Taidanpa ripustaa sienen kaulaani tästä lähtien bileisiin lähtiessä niin pysyt ainakin pelkotilojesi takia kaukana.

Olisko tätä mahdollisuus saada cd:llä, esim. perjantaina Vanhalla? Tulen repimään hihasta, jos tämä vain suinkin onnistuu..

[q]Timce:
Olisko tätä mahdollisuus saada cd:llä, esim. perjantaina Vanhalla? Tulen repimään hihasta, jos tämä vain suinkin onnistuu..
[/q]

Joo, otan näitä mukaan Vanhalle jonkun verran. Nyi hihasta sitten.

Hyvä hyvä hyvä!!!
Tahtoo ja lisää! Just soi ja naapurit hakkaa harjan varrella seiniä... Ei voi kuunnella hiljaa tätä!!!

LISÄÄ SAMANLAISTA! *sydän* En tiedä oikein mikä tässä uppos, mutta hyvin toimis.

Tykkäsin todella kovin ja mielelläni ottaisin/ostain myös cd:n. Oiskos mahdollista saada seuraavissa säteissä tätä cd:nä?

Lisää saksa pauketta kehiin! Schranz (en tiedä onko oikein taaskaan kirjoitettu, onnistun aina kirjoittaa sen väärin. *hih*)

Ihan kiivaa vääntöö. Hyviä biisejä (kaikki melkein mulle vielä uusia) ..hei mikäs toi vika biisi on :hulluraivojunttaushymiö:

Tällästä sit vanhallaki?

Henkka, sulle on yksityisviesti..

[muokattu 4.9.2003 13:01]

[q]super-enkuli:Tykkäsin todella kovin ja mielelläni ottaisin/ostain myös cd:n. Oiskos mahdollista saada seuraavissa säteissä tätä cd:nä? [/q]

Varmasti, jos vain itse pääsen sinne tulemaan.

[q]super-enkuli:Schranz (en tiedä onko oikein taaskaan kirjoitettu, onnistun aina kirjoittaa sen väärin. *hih*)
[/q]

Sovitaan että on, koska mulla ei ole hajuakaan mitä yritit kirjoittaa.

[q]Yusu:
Ihan kiivaa vääntöö. Hyviä biisejä (kaikki melkein mulle vielä uusia) ..hei mikäs toi vika biisi on :hulluraivojunttaushymiö:

Tällästä sit vanhallaki?
[/q]

Vika biisi puuttuu vielä tracklististä... vaatii vielä yhden palautteen.
Ja vanhalla tulee juuri tätä ihtiään pääsalissa klo 0.00-0.45.

[q]nostatus:
Vika biisi puuttuu vielä tracklististä.. vaatii vielä yhden palautteen.[/q]
aa..tässä oliki tällänen systeemi.
[q]Ja vanhalla tulee juuri tätä ihtiään pääsalissa klo 0.00-0.45.[/q]
Asiallista!

Aargh

Äijjäää!!

Eilen Vanhalla olin ihna pähkinöinä tästä
soundista, ja tänään olen luukuttanut tätä
miksausta antaumuksella, kiitos vaan CD:stä.

Sopivan raskasta, sopivan hidasta,
tanssittavuudessaan hakee vertaistaan.
En oikein osaa sanoa tästä mitään kovin
analyyttistä nyt, koska tää yksinkertasesti
on sitä konemusiikkia joka on aina ollut mulle
rakkainta. *sydän*

Teknon perkussiot, nu style gabberin
raskas paatos muttei juustoa, melodioita käytetty
hillitysti luomaan ambienssia, tempo juuri
oikea suu leveässä virneessä tamppaamiselle,
bassopuolella juuri oikea määrä potkua,
kaikki kohdallaan. uuh.

Klassikko.

9½ / 10p

Tää oli kyl tosi jees setti... ehket melodiat oli parhaimpii täs IMO...

Kiinnostaa tietää toi vika biisi.... *täh*

Soi useampaan otteeseen tääkin settis.... Muutkin liebherit etenkin eka on kyl aivan mainioo menoo, mut ehket vähä hidasta.. mut joo hidasta tän tyylinen onkin.. tai pitäisi..

[q]Tres:
Aargh

Äijjäää!!

Eilen Vanhalla olin ihna pähkinöinä tästä
soundista, ja tänään olen luukuttanut tätä
miksausta antaumuksella, kiitos vaan CD:stä.

Sopivan raskasta, sopivan hidasta,
tanssittavuudessaan hakee vertaistaan.
En oikein osaa sanoa tästä mitään kovin
analyyttistä nyt, koska tää yksinkertasesti
on sitä konemusiikkia joka on aina ollut mulle
rakkainta. *sydän*

Klassikko.

9½ / 10p
[/q]

Kiva kuulla raskaan soundin pitkän linjan ”ammattilaiselta”
tälläistä palautetta. Lämmittää mieltä. :)

[q]Tres:
Teknon perkussiot, nu style gabberin
raskas paatos muttei juustoa, melodioita käytetty
hillitysti luomaan ambienssia, tempo juuri
oikea suu leveässä virneessä tamppaamiselle,
bassopuolella juuri oikea määrä potkua,
kaikki kohdallaan. uuh. [/q]

Enpä olisi itse osannut tätä näin hyvin sanoin kuvailla, mutta
tämä on juuri se soundi jota olen Liebherrille hakenut. ;)

Ai niin, biisilista on nyt ekalla sivulla kokonaan, ollos hyvä!

[muokattu 6.9.2003 16:41]

täysin meikäläisen makuun!

techno never dies!

O