Lyhyt, pitkä vai jotain muuta?
Pätkä...165cm. Mutta tyytyväinen.
183 cm viimeks pinnistämällä, tähän on sit oltava tyytyväinen
Mä oon loppujen lopuksi aika sinut pituuteni kanssa, vaikka aina se ei ole niin ollut.
Olen 162-164, varmaa tulosta ei olla kait koskaan saatu se on oikeesta musta aika hyvä pituus, jota saa säädettyä kenkien kanssa hyvin et ei oo liian luhyt lenkkarit jalassa (kauaan eläköön lenkkarisukupolvi! Hurraa!!!) eikä liian pitkä paksupohjaisten popojen kanssa.
[muokattu 23.9.2003 12:10]
162 täälläkin.. Oon aina toivonu että olisin pitempi. Joku 170 ois kiva Mut onneks kenkien kanssa saa kivasti lisää pituutta
Aina sanottu lyhyeks, vaik venyny peräti 172cm pituuteen *blush*...
Mutta tyytyväinen ja happy olemukseensa, sehän riittää
186cm, n.100kg,....*poks*
isoveikka on päälle 190cm ja kaksosveli 185cm-> .....itse taisin jäädä siis pituusjonosta pois Olen 163cm *uuh**ding*
team*hellokitty*
Täällähän on ihan tajuttoman pitkää porukkaa. Meikä vetää taas pohjat. Oon 157 cm pitkä, vai pitäskö sanoo lyhyt
Kerran kävin terkkarilla pari vuotta sitten ja se katto mun pituuden ja se sano et oon 157,1 cm, mut jälkeenpäin surukseni totesin että mulla oli kahdet sukat jalassa
[muokattu 24.9.2003 11:35]
mä olen 159cm, mutta se ei enää edes tunnu lyhyeltä, kun tiedän monta täysikäistä ihmistä, jotka ovat vielä paljon lyhyempiä... mutta sehän on nättiä olla pieni
183/83*igor*
Olen 160cm pitkä ja täysin tyytyväinen siihen.En missään nimessä haluaisi olla mikään honkkeli.
Olen 180cm pitkä ja voisin olla viellä muutaman cm pidempi omasta mielestäni
Toisinaan käytän kenkiä mis on n. 2cm pohja ni se vähän jeesaa..*iihhih*
Oon 173 cm, ihan hyvä pituus, korkeepohjasia kenkiä ei vaan tuu paljoo käytettyä
170 cm ja 8 cm:n lisäys ei maailmaa kaada.. (aika harvoin kuitenkin löytyy pohjaa)
Meitsi on muutaman sentin keskimäärästä pidempi. Hyvä niin.
Mä kuulun sit kans tähän vähän pidempään kaartiin, 191 on elopituutta*joo*
Joku 180
Oon 169 cm pitkä...ihan hyvä pituus
175cm, olen kironnut jo monet vaatekaupat
Aloin miettimään, että olenko koko klubituksen lyhyin tyyppi. Pituutta olen saanut huimat 164 cm (about).
Eli kyssäri kaikille: Oletko lyhyt, pitkä vai jotain muuta? Tunnetko itsesi normaaliksi vai joksikin muuksi?
Itse olen vain hukkapätkä.*suru*