Jos olisin DJ...?

Back to yleinen bilehöpinä O

...soittelisin levyjä ja pitäisin turpani kiinni.

Jos olisin DJ.... en osaisi miksata ollenkaan. ( karu totuus, ekat 2 min vietetty dekkien takana kiitos lilbrolle.... )

..niin perustaisin nimelläni varustetun klubin, jossa kaikki muut halukkaat saisivat soittaa

[q]Juhgu:
Jos olisin DJ, niin myhäilisin tyytyväisenä, kun rahaa, mainetta ja kauniita naisia ropisisi enemmän kuin sielu sietää, eikä tarvitsisi muuta kuin painaa play-nappia muutaman kerran tunnissa joka toinen viikonloppu
[/q]

...ööh...eipä tuu rahaa, ei oo mainetta, eikä oo naisia, ja toi play-napin painamineki on loppupeleis aika vaikeeta...et sitä onnistuu painaa just oikeesee aikaa.. Nim.kokemusta on.. ..mut miehiä kyl riittää enemmä ku laki sallii..

[q]UnityF:
muistakaa tulevaisuutta varten... UnityF alias DJ laukka / plur
[/q]

tää oo pakko muistaa

Jos oisin dj:
1) Viettäisin kaiket päivät tutkien levykauppojen hyllyjä...
2) ... viettäisin kaiket illat tutkien nettikauppojen listoja...
3) ..kuuntelisin kaikissa mahd. paikoissa mahd. uusia "hyviä" kappaleita
4) ... jotka kestää ehkä noin 2-3 soittokertaa/dj ennenkuin ne on täysin loppuun kulutettuja
5) .. hypettäisin 10vuoden kuluttua kuinka olen hassannut rahani "joskus aikoinaan" huippuhyviin levyihin
6) ... Joita ei voi 10vuoden kuluttua enää soittaa, koska joku on soittanu ko. legendan 2viikkoa sitten toisella puolen suomea..
7) Hehkuttaisin kavereille nykyisistä hyvistä ostoksista, joista ehkä 15% päätyy keikalla levylautasen ja neulan kuluttamaksi..
8) Hamstraisin toinen toistaan huonompia levyjä hurjiksi pinoiksi ja kasoiksi..

sitte keikalla:

a) Soittaisin oman hienon settini, joka koostuu
b) Parista täysin uudesta promosta / bootlegistä jotka saa muut dj:t itsemurhan partaalle..
c) .. vastaisin kysymykseen "mistä sait ton" kommentilla: "Levy-yhtiön johtaja pyysi soittamaan tän"...
d) Käyttäisin ainoastaan omia laitteita, ja vehkeitä, joita en lainaile muille..
e) .. ne on mun aarteita, toisinku seurustelukunppani -> sitä saa käyttää muutkin lämmikkeenä.
f) Hankkisin aina tilapäis lämmityksen keikkataukojen ajaksi.. Tuntematon erogeenisten alueiden hoitolaite on aina parempi
kuin oma...

jne :)=

...soittaisin HC:tä

Mihin muuten tämmöset herrat ku Fish ja Chriss on hävinneet..? Lopettanu soittamisen....??
Ihmetelly jo pitkän aikaa.. Ja misä nykyään kuulee HC:t jos on halutakseen..?

Jos olisin DJ ....

Soittaisin ehkä hieman laajemmalla skaalalla genrejä... Hardtrance, HC, HappyHC, Gabber... mutta pääasiassa nopeampaa musiikkia...

Pyrkisin (kuten varmasti jokainen dj) soittamaan aina taitojeni rajamailla että yleisö saisi nauttia täysin rinnoin ja saisi vastinetta lippurahoilleen ja viimeisenä (tai ainakin toiseks viim.) Soittaisin AINA turkki päällä

Ensimmäinen mixaukseni olisi ehdottomasti polkkaversio kipaleesta ICE ICE BABY

MUTTA!!! Onneksi en ole DJ jotta ihmiset saavat edelleen kuunnella hyvää musiikkia eikä tarvitse kuunnella lahjattoman räpellyksiä!!!

Kiitoksia kaikille loistaville DJ:lle joita olen saanut kuunnella lyhyen "urani" varrella ja etukäteen kiitos niille joita vielä pääsen kuuntelemaan!!!

[q]Velh05, 29.11.2004 19:50:

Mihin muuten tämmöset herrat ku Fish ja Chriss on hävinneet..? Lopettanu soittamisen....??
Ihmetelly jo pitkän aikaa.. Ja misä nykyään kuulee HC:t jos on halutakseen..?
[/q]

Fish muistaakseni soitti juuri noin ?? kuukausi sitten Mindcoressa kaapelilla...

HC Kemuja mihin olen törmännyt niin on ainakin...
- Mindcore
- Undertaker

Mut koska niit on nie mitään hajuu... toivottavasti useammin ja HappyHC kemuissa olis kyl joskus kiva käyskennellä...

Ihan A:

"Siis vaikka soittaisi noin niinku ei livenä niitä omia biisejä, vaikka pelkästään CD:ltä biisi toisensa perään sillee dj touhua, mutta kunhan ne biisit on oma tekemiä, niin että niis on jotain aitoo ja omaa."

Minä:

hahhah...kaikki on jo tässä maailmassa keksitty...muistelisin et sä väsäilet jotain trancea, jos oikeen muistan..voistko kertoa mitä niin helvetin omaperästä sun tuotoksissa on???

Soittelisin musiikkia jota itse kuuntelen ja haistattelisin paskat kaikille, jotka ei tykkää tiukasta väännöstä :)

(valitettavasti kohtalona on soittaa jossain räkälässä suomipoppia yms. Eikä tuo mainitsemani asia toimi ihan heti... Harmittaa, kun hinku olis kova haluta Dj:ksi)

... ei soittamisesta tulis yhtään mitään, ku vähän väliä innostuisin jorailee. Sit vaa yhtäkkii biisi alkais olla lopussa ku mä havahtuisin hypnoosista ja rupeisin pläräämään uutta hittii kehiin*nauru**jiihaa*.
Tosin dj DNA:lla kyl tuntuu sujuvan toi soittaminen ja joraus aivan mallikkaasti, tosin niin kyl Proteuksellakin*nauru*

[q]henkka k, 30.4.2005 16:15:
Minä:

hahhah...kaikki on jo tässä maailmassa keksitty...muistelisin et sä väsäilet jotain trancea, jos oikeen muistan..voistko kertoa mitä niin helvetin omaperästä sun tuotoksissa on???
[/q]

Hahahah, kauankohan noin on ajateltu ja aina vaan keksitään kaikkea uutta.


"Everything that can be invented has been invented." - Charles H. Duell,

Commissioner, U.S. Patent Office, 1899

..soittaisin jokaisessa setissä vähintään yhen klassikon joka on julkastu 98 tai aiemmin

-M

mul ois yks pieni kysymys tän topicin luettuani...


Missä on Ihan A?!?!

Se mies äkkiä takaisin tänne nyrjähtäneine tajuntoineen ja pseudofilosofisine tempauksineen. Meni tätä topicia lukiessa taas aamun ekat pari tuntia melko lennokkaasti duunissa.

*FLIPETI FLOP*

soittaisin musiikkia mis on kylmiä väreitä nostattavaa joikua. miu.*hellokitty*

Jos olisin DJ...? Mulla olisi varmasti hirveesti naisia

[q]serotonot, 12.5.2005 09:47:
mul ois yks pieni kysymys tän topicin luettuani...


Missä on Ihan A?!?!

Se mies äkkiä takaisin tänne nyrjähtäneine tajuntoineen ja pseudofilosofisine tempauksineen. Meni tätä topicia lukiessa taas aamun ekat pari tuntia melko lennokkaasti duunissa.

*FLIPETI FLOP*
[/q]
Tää on kyllä klassikko ja klassikoiden pariinhan palaa mielellään aina uudelleen ja uudelleen. Niin pari päivää sitten tämänkin kanssa.

jos olisin dj...mä haluaisin soittaa ihan vitun hyviä biisejä hyviltä artisteilta ihan vitun hyvin putkeen...ja maustaa settejä omilla syntsasoundeilla (livenä)...ja voisin alottaa vaikka Nightwishin Ever Dream biisin introlla, josta ois tod. kiva jatkaa 160bpm eteenpäin. enkä soittais koskaan kenenkään mixtapelta tms...siis jos oisin dj

O