päivän :)
[q]KooKie, 3.9.2007 21:53:
[--]Oma hymiö on pullan leipominen ja wanhojen aikojen muistelu wanhojen lempibiisien tahtiin... Haikeen nostalginen olo.
[/q]
Siis ei voi olla tällaset mainingit lauantaista päällä. Oli niin mahtava nähdä wanhoja paskanaamoja, että jäi oikein ikävä... :,)
[q]sapeli, 11.9.2007 12:31:
---
Amma, 11.9.2007 10:56:
Rekkakuski väisti siiliä.
---
Aamulla kans autokuski väisteli oravaa, vaikka takana oli jonoa
[/q]
Kaveri kertoi päläristä, joka oli päättänyt väistää koiraa tai tie mitä ötökkää äkkijarrutuksella ja aiheuttanut neljän auton ketjukolarin. Söpöö.
Lukuvuoden viimeinen arvosana tipahti tilille ja näyttää vitoselta. Edelleen pelkkiä vitosia ja nelosia suoritusotteessa jakaumalla fifty-sixty.
Oivoivoi miten ihana viikonloppu takana. Perjantai-ilta Amigossa perheen kanssa, Aerot tyttöjen kanssa, muksat jatkot ja lauantaina Cirque du Soleil, Storyville ja Hallmark oman ihanan kullan kainalossa.
Nyt kun sais ton toisen koneelta pois, niin vois käydä ostamassa tän päivän mätöt ja muhentua töllöä katsomaan...
[q]sadesola, 6.10.2007 20:44:
Tytöt ja sweet lovin´. Yaaar.
[/q]
Kerrankin vähän yksilöllisemmät lyriikat! :DD Gotta love it. <3
[q]Careen, 7.10.2007 15:01:
Aaaaaw syksyyyyy!!!
[--]
[/q]
Samoilla linjoilla! :)(:
[q]astaroth, 7.10.2007 18:20:
[katkeruutta]
[/q]
Mä en voi sietää liiallista kuumuutta ja mun mielestä olis äärimmäisen tylsää elää ilman neljää erilaista vuodenaikaa. Tietty parhautta olisi ilmastollisesti joku keskinen Venäjä, kun ne vuodenaikojen erot olisivat vielä ilmeisemmät. :))
Aamuherätys oli poikkeuksellisesti vallan mainio, koska dösäkuskina oli ihastuttava nuori, suloinen ja pirteä kundi. Pistipä hymyilyttämään, että joku jaksaa heti aamusta lirkutella, kuten se matkustajille.
Iltapäivällä näinkin sitten oman wanhan ja wäsyneen yrmelöni - sellaisen suloisen, jonka haluaisin viedä kotiin ja nukahtaa viereensä joka yö. Valitettavasti tänään se ei käynyt päinsä, mutta sainpa viivähtää hetken hänen huulillaan. <3
[q]Mark, 19.10.2007 13:15:
Haluamani palkankorotus meni läpi Eka krt elämässä ku voi olla tyytyväinen liksaansa, aaaaajes!
-M
[/q]
Hyvin menee MärkyMärkillä, kun tekee töikseen klubituksessa hengailua ja saa vielä palkankorotuksen panoksestaan! :D
Nousee, nousee! *känni*
[q]Verano, 26.10.2007 20:06:
[--] Ois niin kiva mennä oikein lämpöiseen ja tuoksuvaan kylpyyn esim just nyt. Ja kynttilöitä ja rentouttavaa musiikkia ja koko hela hoito. Enpä ole oikeastaan koskaan päässy harrastamaan oikein tuollaista stereotyyppistä kylpemistä. En yksin enkä kaksinkaan kyllä :/
[/q]
Mä koitin jenkeissä tota stereotypiaa. Kylpyvaahtoa, lämmintä vettä, mp3-soitin messiin rauhallista musaa kuunnellen pimeässä huoneessa. Yep, it sounds great, MUTTA kun kylpyvesi polttelee ja hiostaa ilman niin, että naamasta puskee hikeä kuin viimeistä päivää ja silmiä kirvelee, plus joudut pitämään huolta siitä, että ämppärin johdot eivät koske veteen PIMEÄSSÄ, niin kyllä mä sitä kärvistelyksi enemmän kutsuisin kuin nauttimiseksi. Oli saatanan hyvä tunne saada sen jälkeen kylmä suihku ihan normitapaan. :DDD
Säälittävää.
Jopas oli!
[q]Ober, 9.11.2007 18:54:
---
KooKie, 9.11.2007 18:51:
Alanpa paistamaan pipareita tässä...
---
Riittäiskö susta mulle ja mun kavereillekkin piparia? :)
edit. olipa paska läppä:DD
[/q]
:DDDD Niin no kyllä mä vähän naurahdin, että mille kavereille?
Nukuin koko yön heräämättä kertaakaan ja mielenkiintoista Jenkki-unta nähden. :) Hyvä alku päivälle, vois vähän siivoilla ja alkaa iltaa kohden valmistautumaan Espoon yön valloitukseen...
[q]astaroth, 16.11.2007 09:58:
---
KooKie, 16.11.2007 09:33:
Hyvä alku päivälle, vois vähän siivoilla ja alkaa iltaa kohden valmistautumaan Espoon yön valloitukseen...
---
kannunkulma vai aladdin? :P
[/q]
U FAIL! Suunnataan näillä koordinaateilla Westiin! :D
[q]-Fuzzy-, 21.11.2007 22:19:
JEEEE!!! The joulukalenteri tulee taas tänä jouluna!!:D Niiin loistavaa!!
[/q]
Ui vittu, gotta love it! <3
Sikani *sydän*
http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=3107;pid=1057692#1057692
*sydän* *sydän* *sydän* *sydän* *sydän*
Hauskoja työpäiviä edessä ja takana, pehmoisia ja lämpöisiä öitä murun viekussa, lahjojen paketointia, piparien leivontaa, tiptap-tunnelmia... Elämä hymyjää (aina)! *sydän*
Kirjotin ajatukset paperille.. Helpotti! :)