päivän :)
[q]mayah, 14.4.2007 08:06:
Mä pyörin myös saman ongelman äärellä, paitsi ilman mässäilyjä ja morkkista. Siel on kyllä luvattu nättiä ilmaa, eli taidan kallistua tuohon Töölönlahden ympäri tallustelemiseen :)
[/q]
Mäkin valitsin auringon paisteessa juoksemisen ja jopas on hyvä ja reipas olo! Krapulattomat aamut. <3
Muru oli hankkinut mulle hammasharjan luokseen. Mulla ei tosiaan ole näitä naisten ihmissuhdeoppaiden suitsuttamia ongelmia yhtä ainuttakaan. Mies ei unohda merkkipäiviä (edes niitä, jotka ei mulle mitään merkkaa), ei ahdistu mun sen luona olevista tavaroista (vaan oikeastaan tykkää niistä), ei friikkaa naistenvaivoista, ei "pistä tupakaksi" seksin jälkeen jne... Mistä hitosta ne Cosmot ja Trendit ja Bridget Jonesit noi on edes repäisseet? Nimim. Maailman suurimman timantin omistaja.
Lisää töitä -> Enemmän rahaa -> Vähemmän töitä kesällä -> Enemmän vapaa-aikaa rällätä ja remuta!
Hyvä yö ja asioiden korjaantuminen tolalleen. Ihan MIELETÖN fiilis heti aamusta, tänäiltana bailataan!
Voi jumalavit! MTV:n South Parkin Lemmiwings jakso. <3<3<3 Edustaa niin hyviä muistoja menneiltä vuosilta!
[q]mayah, 24.4.2007 19:15:
---
KooKie, 24.4.2007 15:06:
Lisää töitä -> Enemmän rahaa -> Vähemmän töitä kesällä -> Enemmän vapaa-aikaa rällätä ja remuta!
---
-> vähemmän rahaa.
[/q]
:D No mutta onneksi raha ei ole itsetärkeys!
Olen kokkaillut tässä koko iltapäivän valkosipulia valkosipulipedillä ja valkosipulikastiketta päälle. Kohta joku kemiallinen turvakeskus julistaa meidän talon karanteeniin.
[q]sapeli, 30.4.2007 18:13:
---
KooKie, 30.4.2007 18:09:
Mahtava päätös lähteä lakkiaisten ajaksi rapakon taakse. Tajusin tänään, kuinka pitkänäköisesti mä asiat hoidin ton osalta. :)
---
Miten voi tajuta vasta nyt että on tehnyt jonkin päätöksen aikoja sitten pitkänäköisesti? :D Toi on niinku jälkiviisautta ennakoimisesta...
[/q]
:D Menipä vaikeaksi!
Katsos kaverit ihmettelivät, että miten ihmeessä mä voin omien lakkiasteni ajaksi lähteä karkuun. Yksi syy (sukulaisten välttämisen ohella) oli, että sen illan hirveä hypetys ja pakko-onnistuminen ei merkkaa mitään. Siis tämä iankaikkinen ongelma uudenvuoden ja vapun ja juhannuksen ja synttäreiden ja kaikkien liirum-laarum -juhlien kanssa - niistä aina odottaa liikoja ja saa pettyä ja lopulta kaikilla on ollut ihan paskaa. [/yleistys] Mullapa ei, mä lähden lööbaamaan Tyynenmeren rannikolle ilman stressiä yo-juhlista, karkuun rehtorin jokavuotista pitkäveteistä paskanjauhantaa ja sukulaisten näkemistä!
[q]Kriss G, 26.4.2007 11:27:
Hukuksissa ollu ajokortti löytyi. Tosin vieläkin ihmetyttää miten helvetissä se oli päätynyt levylaukkuun levyjen alle.
[/q]
Kide - sun viinankäytölläs - miten sä voit ihmetellä mitään?
[q]domi, 26.4.2007 13:00:
---
Zenni, 26.4.2007 12:59:
---
KooKie, 26.4.2007 11:28:
Krapulasuihku, kaupasta hyvyyksiä, hommat hoidossa ja nyt noi hyvyydet nassuun! Elämä hymyää!
---
Miten sä voit olla krapulassa noin pirtee? :D
---
[size=4]Jos se on saanut[/size] [size=25]SEKSIÄ[/size]...
[/q]
BINGO!
Mitä voi sanoa tapahtumasta, jonka mottona toimi hyvin "No clothes? No problem."? Piraatteja, amppareita, homppeleita, morsiammia ja nudisteja - kaikkea löytyi. Rakastuin mun 22 kilometrin aamulenkilläni!
*sydän*Bay to Breakers*sydän*
Mä, joka olen aina pitänyt itseäni koppavasti liian intellektuellina lukemaan keltaista lehdistöä tai muuta viihde- ja juorusontaa, päädyin ostamaan Suomalaisesta Eleanor Hermanin kirjoittaman "Kuninkaiden rakastajattaret" -kirjan. Ei siis nykypäivän Kuroset ja Merikukat kelpaa, vanhassa vara parempi!
Oli kivaa ahkerana vaimokkeilla tänään - siivosin, puleerasin ja putsasin ihan urakalla! Tuli hyvä ja aikaansaanut olo ja parasta, että se hyödyttää jotain muutakin kuin vain mua. :))
[q]soturi, 2.9.2007 21:20:
Ponille kyytiä alkaa tänään!*plur*
[/q]
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kiitos mainostuksesta! *sydän*
[q]ALIEN, 2.9.2007 23:20:
[--]Syön kuin porsas laidasta laitaan roskaruokaa, sipsei, limua, makeisia lähes joka päivä[--]
[/q]
>:(
Madonnan dokumentti oli erittäin hyvä*plur* nyt hyvillä mielin nukkuu
Eilinen ilta ensin Kiksun kanssa kalsareillen, sitten The Queen Bitch:in (<3) seurassa juoruillen ja lopuksi tietyn muukalaisen viereen käpertyminen.
Aamuherääminen ilman herätyskelloa - ja kun tunnollisena datiksena saan koneen heti ensitilassa auki, niin pikkusiskolta odottaa maili Friscosta. I am goooing to Saan Fraanciscoooooo... Ja näen sen pikkuisen niin pitkästä aikaa!
Kaunis keli ulkona siivittää vaikka mitä suunnitelmia päivälle... If only... Kiksu, ollaanko me krapulassa? ;D
Mun Suomen poliittisen historian presentaatio valtiomuotokysymyksestä on valmis. <3
Onpas muuten alla hauska tunti: Meni kuunnellessa Aki A:n uusia settejä ja lukiessa jotain SINKKULUUKKU postauksia vuoden 2007 vaihteesta. :DD
[q]UnityF, 8.5.2007 11:52:
Keittiön ja olkkarin matot on pesty
Kotikolo imuroitu ja pesty lattiat
Pölyt pyyhitty ja keittiökin kiiltää
Pesimpähän kaikki Kian lelutkin ja puuhamaton ja vaihoin kaikki lakanat
Viellä kun ikkunat jaksais..
[/q]
Sussentäs, kuinka ihanan reippaan kuuloista! Niin outoa, että äiti-ihmisellä löytyy tota groovya muuhunkin, kuin vain lapsen hoitamiseen - mä olen tainnut kuulla kauhutarinoita masentuneista äideistä ihan liikaa.
Vois itsekin tästä tiskailtuaan ja siivoiltuaan miehekkeellä lähteä kotiin ja pestä omat ikkunat ja vaikka tehdä aakkosellinen luettelo mun historian kirjoista. Aikaa on ja energiaakin löytyis! :)
Takana viisi päivää hyvää aikaa, bileitä, naurua, ystäviä, viinaa - täyttä elämää. Nyt tuntuukin sitten siltä, että olisi jo toinen jalka haudassa.
Kirjotin ajatukset paperille.. Helpotti! :)