päivän :)

Back to häröily O

Näin äsken teini-ikäiset siskonpojat ekaa kertaa koko syksynä Vähänkö ne on ihania Niille ei sitä voi kertoa Siskon koira-vanhuskin on vie elossa, on sekin aikamoinen ihanuus *sydän*

Löysin kaverin levyhyllystä aivan loistavan vanhahkon kiksu-cd:n, mitä en oo vuosiin kuullukkaa..

Ihana iltalenkki ihanan kiksun kera satamassa *sydän*
Auringonlasku, nouseva kuutamo ja piristävä ilma
Muutenkin kovin jees päivä ollu, ei mitään ihmeellistä mut ei sitä mitään ihmeellistä hyväänoloon yleensä tarvitakkaan...
Pääasia et perusjutut on kunnossa
Nyt maissilastujen ja dipin kimppuun...

Oli aika kivat bileet....Ja yö. Ja aamu.

Taa on kylla jo eilisen, mutta rakensin (oikeastaan koristelin...) taman joulun ensimmaisen piparkakkutalon...!
Taalla pain kun kaikki aloitetaan niin pirun ajoissa... Sehan on jo ihan polyinen jouluna!

dune - can't stop raving

*jiihaa*...sad, and yet so true...*jiihaa*

[q]cjet, 5.11.2006 20:46:
---
Janisa, 5.11.2006 20:36:
Taa on kylla jo eilisen, mutta rakensin (oikeastaan koristelin...) taman joulun ensimmaisen piparkakkutalon...!
Taalla pain kun kaikki aloitetaan niin pirun ajoissa... Sehan on jo ihan polyinen jouluna!

---

Voiski leipoo jo joulutorttui joku ilta.. Ne ku on nii joulujen parhautta..
[/q]

Voi hitto. Munkin rupes tekee niita mieli... Tule, joulu, tule!

uus 19" Wide-TFT näyttö.

Tää on kiva. :)

[q]cjet, 5.11.2006 20:53:
---
Janisa, 5.11.2006 20:47:
---
cjet, 5.11.2006 20:46:
---
Janisa, 5.11.2006 20:36:

---

Voiski leipoo jo joulutorttui joku ilta.. Ne ku on nii joulujen parhautta..

---

Voi hitto. Munkin rupes tekee niita mieli... Tule, joulu, tule!

---

Joo. Mä söin eilen yhden tortun.. eka tänä vuonna.. voiko mikää olla parempaa kuin se torttuhillo.... Ohos, pepsodent-hampaissa on hilloa.
[/q]

Kehveli sentas, mun on pakko keksia nyt joku paikka mista taaltakin sais niita... Haluu kans! Voi kylla olla, ettei taalta niita loyda (saati valmistustarvikkeita tahan hataan..)
Taytyy siis tulla Suomeen!

*plur*[iso]veda-maalauskurssi[/iso]*plur*

[q]cjet, 5.11.2006 21:04:
---
Janisa, 5.11.2006 20:58:

Kehveli sentas, mun on pakko keksia nyt joku paikka mista taaltakin sais niita... Haluu kans! Voi kylla olla, ettei taalta niita loyda (saati valmistustarvikkeita tahan hataan..)
Taytyy siis tulla Suomeen!

---

Sounds like a quite cheap plan.. Lentsikalla hakee torttutarpeet Suomesta. Varo ettet jää tullissa kii..
[/q]

Juu, taalla paassa ei tullissa auta selitella, etta kun torttuhimo iski...

Uus kämppä ja kaikkee uutta
Ei yhtään ainoata maksamatonta laskua vainoomassa
..ja tietty *sydän* *sydän*

ihana aamu, ei nukuta ja ihan just lähtö naistenklinikalle jossa selvii onko vaavi nyt 100% kääntyny ja jos ei niin se koitetaan kääntää vähänkö jännittää

Sainki sit toisel yrittämäl unta ihan kivasti. Ja sit siirtelin vaa kelloa aamulla eteenpäin, nii sain nukkua tunnin pitempään.. Ja aamua on värittänyt Judas Priest. Kiitos luojalle myös elävästä musiikista. Jaaaa ja sit oon selvinny aamutoimista näköjään sen verran sutjakasti, että oon puol yhdeksältä jo töissä.. Eli nyt bussille.

http://img523.imageshack.us/img523/1240/spywk6.jpg

Kävin tuossa just hammaslääkärissä poistattamassa ensimmäisen viisaudenhampaan. Hammaslääkärikammosena pelkäsin tuota ihan hitosti etukäteen, mutta ei se ollu yhtään niin paha juttu ku kuvittelin
Muutan varmaan mieleni heti ku toi puudutus lakkaa...

Lunta on satanut siittä saakka kun oon heränny eikä loppua näy!!*aplodit*
Ihana Talvi!

Olkoon poikkeuksellisen kurja sää, mutta vaihteeksi myös poikkeuksellisen hyvä mieli.

[q]Panda, 6.11.2006 10:31:
---
Taika, 6.11.2006 00:03:
voitin lotosta 5 oikein!!
tää pelastaa NIIN mun seuraavan 1 1/2 vkoa*jiihaa*

eikä nyt kyllä ole mitään hyvää syytä viettää ensi viikonloppua kotona*hihu*

---

Sä saatki sitte tarjoo koko illan *känni*
[/q]

ainahan saa unelmoida

O